Augustus 2012 deel 11!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:02
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
zondag 16 december 2012 om 19:26
Dames, ik kom even bij jullie inbreken vanuit het oktober 2012 topic.
Ik lees al geruime tijd met jullie mee, en heb zo ook gelezen dat jullie een goede/fijne locatie hadden in Utrecht voor jullie meeting.
Mag ik vragen waar jullie geweest zijn? Ook bij ons zijn er plannen voor een meeting. En zo hoeven wij hopelijk niet het wiel voor de 2e keer uit te vinden voor een geschikte locatie.
We beloven ons te gedragen zodat jullie ook og terug kunnen
Dank jullie wel alvast!
Ik lees al geruime tijd met jullie mee, en heb zo ook gelezen dat jullie een goede/fijne locatie hadden in Utrecht voor jullie meeting.
Mag ik vragen waar jullie geweest zijn? Ook bij ons zijn er plannen voor een meeting. En zo hoeven wij hopelijk niet het wiel voor de 2e keer uit te vinden voor een geschikte locatie.
We beloven ons te gedragen zodat jullie ook og terug kunnen
Dank jullie wel alvast!
zondag 16 december 2012 om 19:32
Kolere nou de auto is kaduuk dus wij nog nachtje eiland.. Klote zeg, druk morgen eigenlijk.
Kroos hoop dat he gauw uitslag krijgt!
Maat, niet leuk zeg zo'n reactie 😞
Nico, ik zou idd ook wel kdv doen, wellicht iets minder. Ze vinden t leuk (althans hier wel( en juist regelmaat belangrijk.
Bubb sterkte met poets!
Dacht dat schoonouders lief waren ??
Anne flessen van 180 dan??
Kroos hoop dat he gauw uitslag krijgt!
Maat, niet leuk zeg zo'n reactie 😞
Nico, ik zou idd ook wel kdv doen, wellicht iets minder. Ze vinden t leuk (althans hier wel( en juist regelmaat belangrijk.
Bubb sterkte met poets!
Anne flessen van 180 dan??
zondag 16 december 2012 om 19:33
Hallo dames, ik breek even in vanuit het oktober 2012 topic.
Ik lees al geruime tijd met jullie mee en las zo ook dat jullie een prettige/goede plek in Utrecht hadden gevonden voor jullie meeting.
Nu alle baby s bij ons geboren zijn, hebben wij ook het plan elkaar een keer te ontmoeten centraal in Nederland (Utrecht)
Mag ik vragen waar jullie zijn geweest? Dan hoeven wij "het wiel" niet opnieuw uit te vinden.
We beloven ons te zullen gedragen, zodat jullie ook nog terug mogen en kunnen komen
Hopelijk wordt onze meeting net zo gezellig als die van jullie was!
Alvast bedankt
Ik lees al geruime tijd met jullie mee en las zo ook dat jullie een prettige/goede plek in Utrecht hadden gevonden voor jullie meeting.
Nu alle baby s bij ons geboren zijn, hebben wij ook het plan elkaar een keer te ontmoeten centraal in Nederland (Utrecht)
Mag ik vragen waar jullie zijn geweest? Dan hoeven wij "het wiel" niet opnieuw uit te vinden.
We beloven ons te zullen gedragen, zodat jullie ook nog terug mogen en kunnen komen
Hopelijk wordt onze meeting net zo gezellig als die van jullie was!
Alvast bedankt
zondag 16 december 2012 om 19:57
Ik zie n wit puntje en voel m ook. Ze lijkt er weinig pijn van te hebben, wel de andere sympthomen. Als het n tandje is natuurlijk.. Het is namelijk ook het tandje naast het ondertandje.. Een hoektand is dat dan hè? Hmm ik hou t wel in de gaten, ze relt iig niet.
Ziva klopt 4 x 180
Wat n rellerts hier zeg! En zo vroeg al eenkennig! Hier totaal niet Ze lacht naar iedereen en wil ook overal wel zitten, spelen, slapen etc
Ziva klopt 4 x 180
Wat n rellerts hier zeg! En zo vroeg al eenkennig! Hier totaal niet Ze lacht naar iedereen en wil ook overal wel zitten, spelen, slapen etc
zondag 16 december 2012 om 20:01
zondag 16 december 2012 om 20:21
Hey Dantez, natuurlijk wil ik dat wel doorgeven. Alleen liever wel via mail zodat onze locatie anoniem blijft, mochten we er nog een keer willen meeten. Ik zie dat jullie een eigen fb groep hebben, dus ik neem aan dat jullie de locatie ook niet op het forum zullen communiceren. Heb je voor mij een mailadres waar ik de locatie naartoe kan mailen?
Mini is ziek. Heeft nog maar 400 ml op over de hele dag, is snotterig en huilt veel. Echt zielig! Ik verwacht een slechte nacht. Ach ja, ik hoef nog maar 1 1/2 dag te werken en dan vakantie, dan tank ik dan wel bij.
Oh Anne, fijn dat mini niet super heftig op de tandjes reageert!
Haha bub, dat vind ik ook erg grappig!
Oeh zivaa, das minder. Zeker ls je al plannen had voor morgen. Nou, dan maar van genieten en een wijntje open trekken!
Mini is ziek. Heeft nog maar 400 ml op over de hele dag, is snotterig en huilt veel. Echt zielig! Ik verwacht een slechte nacht. Ach ja, ik hoef nog maar 1 1/2 dag te werken en dan vakantie, dan tank ik dan wel bij.
Oh Anne, fijn dat mini niet super heftig op de tandjes reageert!
Haha bub, dat vind ik ook erg grappig!
Oeh zivaa, das minder. Zeker ls je al plannen had voor morgen. Nou, dan maar van genieten en een wijntje open trekken!
zondag 16 december 2012 om 20:31
Arme MiniLiz, beterschap!
Hier de zoveelste lekkende spuitluier, bleh. Als ik het daaraan zou moeten aflezen dan zou hij de laatste tijd al wel 10 tandjes aan het krijgen zijn. Maar nee, hier nog niet. Ik zie er ook niet naar uit, want Minico is nogal kleinzerig, die gaat er vast flink van rellen. Nu is ie juist heel lief, hij ligt heerlijk te slapen.
Hier de zoveelste lekkende spuitluier, bleh. Als ik het daaraan zou moeten aflezen dan zou hij de laatste tijd al wel 10 tandjes aan het krijgen zijn. Maar nee, hier nog niet. Ik zie er ook niet naar uit, want Minico is nogal kleinzerig, die gaat er vast flink van rellen. Nu is ie juist heel lief, hij ligt heerlijk te slapen.
zondag 16 december 2012 om 20:32
Ik heb het gelezen ind chryssa dat hoek tanden meestal als laatste komen. Toch zit er echt n wit puntje en voel ik dit ook.. Dit zat er de vorige x niet toen ik dacht dat het wel eens een tandje kon zijn.. we zullen zien!
Liz ook al n zieke mini! Jeetje wat n ziekenboeg hier! Beterschap voor de mini's! En de mama's ook natuurlijk
Liz ook al n zieke mini! Jeetje wat n ziekenboeg hier! Beterschap voor de mini's! En de mama's ook natuurlijk
zondag 16 december 2012 om 21:25
@ zivaa, kom je morgen bij mij een bakkie doen! Oh, en als je terug naar huis rijdt, rij je langs mn werk!
@ nico, sterkte met de zoveelste spuitluier! Misschien toch maar even naar de ha?
@ anne, zou wel bijzonder zijn, een hoektandje!
Maximaat weer weg, en minimaatje is in 1 keer gaan slapen! Halleluja!
Ik duik er ook maar in.
Oh ja, voor het eerst een stukje buiten gelopen met minimaatje in de draagdoek. Ging goed!!
@ nico, sterkte met de zoveelste spuitluier! Misschien toch maar even naar de ha?
@ anne, zou wel bijzonder zijn, een hoektandje!
Maximaat weer weg, en minimaatje is in 1 keer gaan slapen! Halleluja!
Ik duik er ook maar in.
Oh ja, voor het eerst een stukje buiten gelopen met minimaatje in de draagdoek. Ging goed!!
zondag 16 december 2012 om 21:25
**breekt even in ook vanuit het Rocktober topic**. Dantez heeft geen "openbaar" mail adres dus ik geef die van mij even, dat is horekaatje@hotmail.com
Super als je de locatie even wilt doormailen!
Super als je de locatie even wilt doormailen!
zondag 16 december 2012 om 21:42
Maatje, we zijn een paar dagen geleden al met hem naar de ha geweest. Aan de oorzaak van de diarree kunnen ze niks doen, het moet uit zichzelf overgaan. Wel heeft de ha goed gekeken naar evt. uitdrogingsverschijnselen, maar alles was helemaal goed wat dat betreft. Afwachten tot het overgaat maar dus en tot die tijd plasluiers en algehele conditie van Minico in de gaten houden. Het is wel al minder erg dan vorige week, maar ongeveer 4x ipv 8x poepen per dag, da´s toch al winst!
maandag 17 december 2012 om 10:57
Oef rammeltje slaapt al een uur op zichzelf in de wagen, Hallelujah... Mn huis is iig aan kant!
De nacht was eigenlijk ook prima! 2x gevoed geloof ik, ach ik minibar wel meer vermoed ik alleen weet ik dat gewoon niet
Maat, hoest met je darm pleurisje? Ik denk dat de BBtai voor jou is hoor meis, ik heb weer een doekje in aantocht en de R&R en de bbtai mis ik niet echt. Ik heb in 2 min. Rammeltje in de doek geknoopt dus daar hoef ik het niet voor te doen
Chrys, oh my wat zul je balen van die nachten zeg
De nacht was eigenlijk ook prima! 2x gevoed geloof ik, ach ik minibar wel meer vermoed ik alleen weet ik dat gewoon niet
Maat, hoest met je darm pleurisje? Ik denk dat de BBtai voor jou is hoor meis, ik heb weer een doekje in aantocht en de R&R en de bbtai mis ik niet echt. Ik heb in 2 min. Rammeltje in de doek geknoopt dus daar hoef ik het niet voor te doen
Chrys, oh my wat zul je balen van die nachten zeg
maandag 17 december 2012 om 12:12