Ontvoerd Rtl 4
zondag 16 december 2012 om 20:59
quote:mamsky schreef op 16 december 2012 @ 20:58:
Heftig hoor, het klopt niet wat de moeder heeft gedaan, maar het arme ventje houdt ook van de moeder.
Nu gebeurt er van alles waar hij zelf geen invloed op heeft, lijkt me heel erg moeilijk voor het kind.
Voor het jochie heel erg verwarrend hij kan er ook niks aan doen.
Triest.
Nou dit bedoel ik dus ook.
Voor de moeder voel ik geen medelijden. Voor het jongetje wel. Hij wordt heen en weer getrokken.
Heftig hoor, het klopt niet wat de moeder heeft gedaan, maar het arme ventje houdt ook van de moeder.
Nu gebeurt er van alles waar hij zelf geen invloed op heeft, lijkt me heel erg moeilijk voor het kind.
Voor het jochie heel erg verwarrend hij kan er ook niks aan doen.
Triest.
Voor de moeder voel ik geen medelijden. Voor het jongetje wel. Hij wordt heen en weer getrokken.
zondag 16 december 2012 om 21:01
quote:geheimtaal schreef op 16 december 2012 @ 20:59:
[...]
Ze doen alleen dingen waar Collin het beste uitkomt.
Alleen of hij (dit zijn mijn woorden) dan ooit zijn moeder ziet weet ik.
[...]
Ze doen alleen dingen waar Collin het beste uitkomt.
Alleen of hij (dit zijn mijn woorden) dan ooit zijn moeder ziet weet ik.
zondag 16 december 2012 om 21:04
zondag 16 december 2012 om 21:06
zondag 16 december 2012 om 21:06
zondag 16 december 2012 om 21:07
quote:Superhuisvrouw schreef op 16 december 2012 @ 21:04:
Maar een kind wordt toch ook niet zomaar aan de vader toegewezen ? Dan is daar ook wel het een en ander aan vooraf gegaan.Psychische problemen bij moeder dacht ik, plus zij wilde samen met Collin's vader co-ouderschap. Alleen heeft zij zich daar in Nederland al niet aangehouden.
Maar een kind wordt toch ook niet zomaar aan de vader toegewezen ? Dan is daar ook wel het een en ander aan vooraf gegaan.Psychische problemen bij moeder dacht ik, plus zij wilde samen met Collin's vader co-ouderschap. Alleen heeft zij zich daar in Nederland al niet aangehouden.