Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 17 december 2012 om 13:18
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 12:02:
[...]
Hier hetzelfde, ook nog verlof genoeg dus maar 2 weekjes vakantie genomen.
Psssstt hier ook nog in slaaptenue
Spring ook zo onder de douche.
Goh, we zijn nog in de lucht..
Ik ben vandaag vrij en na deze week sluit de tent 2 weken dus dan verplicht vrij tot 7 januari. Heel naar
[...]
Hier hetzelfde, ook nog verlof genoeg dus maar 2 weekjes vakantie genomen.
Psssstt hier ook nog in slaaptenue
Spring ook zo onder de douche.
Goh, we zijn nog in de lucht..
Ik ben vandaag vrij en na deze week sluit de tent 2 weken dus dan verplicht vrij tot 7 januari. Heel naar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 17 december 2012 om 13:29
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 12:45:
WDR beschrijf de ''echte'' man eens, ben wel benieuwd .
Daar ga ik mijn vingers lekker niet aan branden.Ok, toch wel dan.
Je kan makkelijk twintig topics vullen met discussie over wat een échte man is.
Voor mij is een échte man een man van zijn woord, die niet wegloopt voor problemen, trouw aan zijn relatie (hij mag natuurlijk scheiden als het echt niet meer loopt, maar geen vreemdgangers gedoe) en zijn vrienden, iemand die er is in moeilijke tijden.
Dan heb je ook nog de échte man in traditionele zin. Macho, aan één woord genoeg, mysterieus, rijdt motor, drinkt bier met zn maten en kijkt naar tieten, komt niet ik herhaal NIET op het Viva-forum, kijkt en speelt voetbal, is dol op en bedreven in klussen, trekt met zijn tanden een kogel uit zijn eigen arm als het moet, denk John Wayne, Coca cola reclame ontblote borst man...
WDR beschrijf de ''echte'' man eens, ben wel benieuwd .
Daar ga ik mijn vingers lekker niet aan branden.Ok, toch wel dan.
Je kan makkelijk twintig topics vullen met discussie over wat een échte man is.
Voor mij is een échte man een man van zijn woord, die niet wegloopt voor problemen, trouw aan zijn relatie (hij mag natuurlijk scheiden als het echt niet meer loopt, maar geen vreemdgangers gedoe) en zijn vrienden, iemand die er is in moeilijke tijden.
Dan heb je ook nog de échte man in traditionele zin. Macho, aan één woord genoeg, mysterieus, rijdt motor, drinkt bier met zn maten en kijkt naar tieten, komt niet ik herhaal NIET op het Viva-forum, kijkt en speelt voetbal, is dol op en bedreven in klussen, trekt met zijn tanden een kogel uit zijn eigen arm als het moet, denk John Wayne, Coca cola reclame ontblote borst man...
maandag 17 december 2012 om 13:42
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 13:29:
[...]
Doe mij maar zo een.
[...]
Doe mij maar zo een.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 17 december 2012 om 13:42
quote:DeeDee86 schreef op 16 december 2012 @ 23:10:
Joh... Ik sta al bijna een half jaar droog... Begin mezelf af te vragen of ik t nog kan
Geen kunst aan hoor. Gewoon gaan liggen, benen wijd en ogen dicht, en aan het vaderland denken. Laat die vent het werk maar doen
(en voor je het weet ga je het nog weer leuk vinden ook)
Joh... Ik sta al bijna een half jaar droog... Begin mezelf af te vragen of ik t nog kan
Geen kunst aan hoor. Gewoon gaan liggen, benen wijd en ogen dicht, en aan het vaderland denken. Laat die vent het werk maar doen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 17 december 2012 om 13:47
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2012 @ 13:42:
[...]
Moeilijk is het zeker niet. Maar een zekere ontwenning van de DAAD is begrijpelijk na een half jaar...
[...]
Moeilijk is het zeker niet. Maar een zekere ontwenning van de DAAD is begrijpelijk na een half jaar...
maandag 17 december 2012 om 13:49
quote:oddjobx schreef op 17 december 2012 @ 13:45:
Plaatsvervangende schaamte, DS.
Als ik je naam tegen kom, doe ik voortaan maar m´n ogen dicht.
Dan kan je nog beter kleine handjes hebben...
Wat doe je in dit topic Nerd ? Heb je de spelregels niet gelezen ?
Hier mogen mannen lomp en politiek incorrect zijn remember ?
En ik mag toch van nota bene een Nerd wel verwachten dat je enigszins ontwikkeld bent en dat de uitspraak "close your eyes and think of England" je niet onbekend is ? Google er anders maar eens op.
Of ga ergens anders mensen lastig vallen met je geneuzel.
Plaatsvervangende schaamte, DS.
Als ik je naam tegen kom, doe ik voortaan maar m´n ogen dicht.
Dan kan je nog beter kleine handjes hebben...
Wat doe je in dit topic Nerd ? Heb je de spelregels niet gelezen ?
Hier mogen mannen lomp en politiek incorrect zijn remember ?
En ik mag toch van nota bene een Nerd wel verwachten dat je enigszins ontwikkeld bent en dat de uitspraak "close your eyes and think of England" je niet onbekend is ? Google er anders maar eens op.
Of ga ergens anders mensen lastig vallen met je geneuzel.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij