Raad het liedje!!
donderdag 29 november 2012 om 16:20
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
maandag 17 december 2012 om 09:54
quote:LadyDarbanville schreef op 17 december 2012 @ 09:30:
http://www.youtube.com/watch?v=KD99OQ2SiQc
Deze, dus! (coole video ook)Volgens mij gaat dat nummer over de liefdesbreuk tussen haar en haar wederhelft van Moloko. Een breuk die ook leidde tot het einde van de band (*nutteloze maar onderhoudende muziekfeitjes OFF*)
http://www.youtube.com/watch?v=KD99OQ2SiQc
Deze, dus! (coole video ook)Volgens mij gaat dat nummer over de liefdesbreuk tussen haar en haar wederhelft van Moloko. Een breuk die ook leidde tot het einde van de band (*nutteloze maar onderhoudende muziekfeitjes OFF*)
maandag 17 december 2012 om 12:35
Ah... ik was juist geen fan van deze persoon als duo artiest, mij te zemelig. Deze man maakte in de jaren 60 furore met een zangmaat, ging daarna met succes solo. Dit nummer kwam van zijn meest succesvolle plaat, waarbij hij hulp kreeg van een 'exotisch koor' en tegelijkertijd zorgde voor politieke controverse.
Als jullie het NU nog niet weten....
Als jullie het NU nog niet weten....
maandag 17 december 2012 om 12:46
maandag 17 december 2012 om 13:08
quote:LadyDarbanville schreef op 17 december 2012 @ 12:46:
[...]
Zemelig
Smaken verschillen dus! Ik vind sommige nummers van het duo erg mooi.
Ik hoop dat het snel geraden wordt :-)Ok sounds of silence is briljant! En Paul maakt geweldige nummers... alleen die softe setting met Art hou ik gewoon niet zo van.
[...]
Zemelig
Smaken verschillen dus! Ik vind sommige nummers van het duo erg mooi.
Ik hoop dat het snel geraden wordt :-)Ok sounds of silence is briljant! En Paul maakt geweldige nummers... alleen die softe setting met Art hou ik gewoon niet zo van.