Cadeau gezocht :-)

17-12-2012 19:02 35 berichten
Ik heb sinds heel kort (1 maandje) een vriend. Nu komt Kerst eraan en ik wil hem een kleinigheidje cadeau doen.

Ik weet dat hij boeken leuk vindt waar hij wat van leert, wat vernieuwend is of wat interessant is.

Hij heeft met sinterklaas het boek 'Droomvlucht' van/over Andre Kuipers gekregen.

Ik heb nu het boek 'Geen gemakkelijke dag' gekocht wat gaat over team seal six, het team wat Osama Bin Laden doodde.

Maar 1 boek vind ik 'weinig' vooral als ik bedenk dat hij m'n favo luchtje al in huis heeft... (Paris van YSL)

Wie kan mij op weg helpen met wat titels??? Zodat ik kan kijken of het iets voor hem kan zijn? Ik heb heel bol.com afgestruind, maar loop een beetje vast.

Dus een klein beetje hulp is welkom
Alle reacties Link kopieren
1 boek vind je weinig omdat dat niet de "waarde"vertegenwoordigt die hij aan jou heeft uitgegeven. Wat nu als je dat niet wist? Ik waardeer een kado waar iemand moeite voor heeft gedaan, en niet wat even snel uit de winkel is gerukt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Iets van kleding zoals een shirt, boxer, relaxbroek. Iets voor zijn sport? Een lekker etentje samen?
http://www.bruna.nl/boeken/het-jaar-201 ... 9461620941
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jezelf in lingerie kan ook altijd
Ik weet dat het niet origineel is maar met een boekenbon ben ik altijd erg blij! Kan ik lekker op mijn gemak zelf kijken voor een boek. Boekenbon van minimaal 20 euro vind ik het fijnst. (Alhoewel ik met 5 euro ook al blij zou zijn daar niet van).
Nog een boekje, een lief boekje:

Het is een heel lieflijk boekje, elke zin begint met altijd als ik aan je denk.... en daarna komt voel ik me super / stuiter ik van geluk / moet ik zo giechelen / ben ik in de wolken etc
quote:Fame schreef op maandag 17 december 2012 19:04 1 boek vind je weinig omdat dat niet de "waarde"vertegenwoordigt die hij aan jou heeft uitgegeven. Wat nu als je dat niet wist? Ik waardeer een kado waar iemand moeite voor heeft gedaan, en niet wat even snel uit de winkel is gerukt.

Dan had ik me heel lullig gevoeld. Het hoeft niet dezelfde waarde te hebben, maar 60¤ en 10¤ ligt wel een flink eind uit elkaar vind ik persoonlijk.

Daarom wil ik er nog iets bij doen en als ik niks kan vinden, dan niet, maar ik wil er wel alles aan gedaan hebben
quote:dubbelma schreef op maandag 17 december 2012 19:06 Jezelf in lingerie kan ook altijdDat krijgt ie sowieso
quote:dubbelma schreef op maandag 17 december 2012 19:05 Iets van kleding zoals een shirt, boxer, relaxbroek. Iets voor zijn sport? Een lekker etentje samen?Etentje samen is een goed idee!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op maandag 17 december 2012 19:05 <a href="http://www.bruna.nl/boeken/het-jaar-201 ... 9461620941" class="link">http://www.bruna.nl/boeken/het-jaar-201 ... 0941</a>Ga ik naar kijken, thanks :-)
quote:CM_89 schreef op maandag 17 december 2012 19:08 Ik weet dat het niet origineel is maar met een boekenbon ben ik altijd erg blij! Kan ik lekker op mijn gemak zelf kijken voor een boek. Boekenbon van minimaal 20 euro vind ik het fijnst. (Alhoewel ik met 5 euro ook al blij zou zijn daar niet van).

Had ik ook aan gedacht, maar vind ik voor kerst niet zo leuk om te geven.

Zit net te denken om er misschien een lekker douchepakketje bij te doen, van Axe ofzo
quote:SeptemberGirl schreef op maandag 17 december 2012 19:09 Nog een boekje, een lief boekje:

Het is een heel lieflijk boekje, elke zin begint met <i>altijd als ik aan je denk</i>.... en daarna komt <i>voel ik me super / stuiter ik van geluk / moet ik zo giechelen / ben ik in de wolken</i> etc
quote:SeptemberGirl schreef op 17 december 2012 @ 19:09:

Nog een boekje, een lief boekje:

[afbeelding]

Het is een heel lieflijk boekje, elke zin begint met altijd als ik aan je denk.... en daarna komt voel ik me super / stuiter ik van geluk / moet ik zo giechelen / ben ik in de wolken etc

\

Leuk............voor een vrouw. Zou een man daar blij van worden?

Ik zou er niet eens blij van worden, ben ik bang.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 17 december 2012 @ 19:12:

[...]

Zit net te denken om er misschien een lekker douchepakketje bij te doen, van Axe ofzoNoem eens het bedrag wat je nog ongeveer wilt besteden, want je nieuwe vriendje een douche pakketje geven .....dat kan niet!

Schijnt erg leuk te zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fruity-Pebbles schreef op 17 december 2012 @ 19:12:

[...]

Zit net te denken om er misschien een lekker douchepakketje bij te doen, van Axe ofzoNiet Axe das leuk als je 15 bent. Van aftershave heb je ook douchespul. Heb er zelf genoeg van. Gewoon van zelfde soort die hij al heeft.
Ik vind douchepakketjes stom om te krijgen, dus ik geef ze alleen als ik zeker weet dat mensen ze leuk vinden. Het staat toch een beetje o-ja-ik-moest-nog-een-cadeau-hebben-achtig. Wat mij betreft gaat het niet om het geld wat je aan een cadeau uitgeeft, maar of het gemeend is en met zorg uitgezocht.

Overigens ben ik gek op boeken, maar je maakt mij niet per se blijer met twee boeken. Dan weet ik niet in welke ik moet beginnen . Als ik jou was zou ik er iets bijdoen wat geen boek is. Iets wat te maken heeft met een hobby van hem, bijvoorbeeld. Iets om samen met jou te doen wat jullie allebei leuk vinden. Of een kledingstuk wat hij mooi zal vinden (geen sokken! Niets zo saai om te krijgen als sokken!).

Kan je hier wat mee?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 december 2012 @ 19:13:

[...]

\

Leuk............voor een vrouw. Zou een man daar blij van worden?

Ik zou er niet eens blij van worden, ben ik bang.Als ik zo'n boekje zou krijgen, zou hij direct gegeven worden aan mijn nieuwe vriendin (om ex wat af te leren)
Eens met Vincent geen Axe, dan vind ik een boekenbon origineler haha, verleden jaar had je met kerst van die mini calvin klein flesjes parfum (5 stuks ongeveer), zoiets zullen ze vast nu ook wel hebben van, mogelijk van een ander merk, ziet er altijd leuk uit om te geven.
quote:Nouschi schreef op 17 december 2012 @ 19:15:

[afbeelding]

Schijnt erg leuk te zijn.Als je Gijp leuk vindt, is het een geweldig leuk boek.
Anders gewoon kleinere versie van luchtje kopen, ben je minder kwijt en heb je wel iets waar hij wat aan heeft
Een fles drank.

Een - lekker! - luchtje.

Een bijzondere sleutelhanger

Een scheurkalender

Een mooie/ hippe sjaal
PS3 game, maar vind jij waarschijnlijk minder geslaagd.
http://www.gadgethouse.nl/?gclid=CIaluI ... 3godvCYAtQ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven