literatuurlijst
maandag 17 december 2012 om 19:29
ik moet en gedichtenbundel hebben voor mijn literatuurlijst voor 6 vwo maar ik weet niks en ben afgelopen weken veel ziek geweest en heb dus niet echt meer er aan gedacht het nog te vragen bij mijn leraar.
Weet iemand iets wat ik op mijn literatuurlijst kan zetten. Moet de lijst uiterlijk over een half uur hebben ingeleverd en ik weet niks
Weet iemand iets wat ik op mijn literatuurlijst kan zetten. Moet de lijst uiterlijk over een half uur hebben ingeleverd en ik weet niks
maandag 17 december 2012 om 19:36
maandag 17 december 2012 om 19:43
quote:oogappeltje schreef op 17 december 2012 @ 19:41:
Ik ga voor achterberg, maar hoe doe ik dit? Geef je bij je gedichtenbundel alleen een naam van de schrijven op?
heb nu bijv:
F borderwijk-Bint-1934
om even een voorbeeld te noemen
Hoe geef je dit weer?als je een bundel moet opgeven ook de naam van de bundel.
Ik ga voor achterberg, maar hoe doe ik dit? Geef je bij je gedichtenbundel alleen een naam van de schrijven op?
heb nu bijv:
F borderwijk-Bint-1934
om even een voorbeeld te noemen
Hoe geef je dit weer?als je een bundel moet opgeven ook de naam van de bundel.
maandag 17 december 2012 om 19:50
Simon Vinkenoog, Erik Jan Harmens, Mustafa Stitou, Bart Chabot, Lucebert, Armando, Adriaan Jaeggi, Diana Ozon.
Er zijn genoeg prachtige moderne dichters.
Voor jou misschien interessanter dan bijvoorbeeld het geijkte Marsman.
Bint is overigens proza en geen poëzie.
Uiteraard noem je en de schrijver en de bundel die je wil lezen. Je kan toch nog wel een beetje zelf nadenken.
Er zijn genoeg prachtige moderne dichters.
Voor jou misschien interessanter dan bijvoorbeeld het geijkte Marsman.
Bint is overigens proza en geen poëzie.
Uiteraard noem je en de schrijver en de bundel die je wil lezen. Je kan toch nog wel een beetje zelf nadenken.
maandag 17 december 2012 om 20:35
maandag 17 december 2012 om 22:07
quote:oogappeltje schreef op 17 december 2012 @ 20:15:
ik ben eigenlijk maar een simpele chicklit lezer in het engels maar dingen als cultuur en geloof vind ik ook wel leuk om over te lezen dus als iemand iets weet in het engels?Emma of Pride and Prejudice (Bridget Jones is daarop gebaseerd) beide van Jane Austen.
ik ben eigenlijk maar een simpele chicklit lezer in het engels maar dingen als cultuur en geloof vind ik ook wel leuk om over te lezen dus als iemand iets weet in het engels?Emma of Pride and Prejudice (Bridget Jones is daarop gebaseerd) beide van Jane Austen.