Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:maZZelen schreef op 16 december 2012 @ 23:17:

Hoi mods, willen jullie een 'de' op juiste plek zetten in mijn tt.

Thnx.

Beste MaZZelen,

Heb je nog een hint voor mij?

`De` Junior.

Edit; loepje voldoet ook
Topic Vriendinnen Amsterdam gezocht!! 18-21 is verplaatst naar Prikbord Contact.

Topic Tandarts en basisverzekering is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 december 2012 @ 23:19:

[...]

Beste MaZZelen,

Heb je nog een hint voor mij?

`De` Junior.

Edit; loepje voldoet ook

Thnx.

quote:maZZelen schreef op 16 december 2012 @ 23:45:

[...]

Thnx.

Graag gedaan .
Topic Hulp gezocht! Pimp je pumps met Kels shoe-apps is verwijderd.

mvg,

Junior.
Topic Gestrand ! Een walvis in Groningen. is verplaatst naar de pijler Entertainment.

mvg,

Junior.
Het topic Bezoekers van culturele evenementen.... is verwijderd ivm niet toegestaan oproepje.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Goedemorgen forummers,

Er staat de komende uren gepland onderhoud aan het forum klaar. Het forum lag er net al eventjes uit, wat daarmee te maken heeft.

Helaas is er in de communicatie wat misgelopen richting ons, waardoor wij dit niet eerder richting jullie konden melden. Excuses daarvoor.

De werkzaamheden hebben te maken met enkele grote veranderingen aan de website, waardoor ook eea van het forum omgezet en gemigreerd moet worden. In januari komt er vervolgens een geheel vernieuwde website aan.

De hele bouw en het testen van de nieuwe site is tevens de reden dat technische issues momenteel lang kunnen blijven liggen.

Maar we gaan jullie hierover later nog uitgebreid informeren in een apart forumtopic, later dus meer!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Excuses aanvaard.
Hier mag een slotje op: molly74 in "IP-adres niet meer te zien in mail van a..."

Dank je.
quote:ModeratorViva schreef op 17 december 2012 @ 11:29:

De werkzaamheden hebben te maken met enkele grote veranderingen aan de website, waardoor ook eea van het forum omgezet en gemigreerd moet worden. In januari komt er vervolgens een geheel vernieuwde website aan.

Ohoh... als dat maar goed gaat...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:molly74 schreef op 17 december 2012 @ 11:56:

Hier mag een slotje op: molly74 in "IP-adres niet meer te zien in mail van a..."

Dank je.

Beste Molly74,

Wat is de reden daarvoor?

mvg,

Junior.
Topic Gezocht: verhalen voor documentaire is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

Idem voor Slachtoffer van een delict

mvg,

Junior.
quote:[...]schreef op 16 december 2012 @ 21:10:

Mods, willen jullie mijn account anonimiseren? Gevalletje herkenning door familielid... Thanks!
quote:76576575 schreef op 17 december 2012 @ 17:15:

[...]

Je account is geanonimiseerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Beste moderator,

Zouden jullie de posts (verleden en toekomstige) van pindakaasmetmayo uit het topic WW we kunnen het en we gaan het doen verwijderen? Hij/zij verziekt namelijk de sfeer op ons topic.

Bedankt!
quote:Jirelle schreef op 17 december 2012 @ 17:39:

Beste moderator,

Zouden jullie de posts (verleden en toekomstige) van pindakaasmetmayo uit het topic WW we kunnen het en we gaan het doen verwijderen? Hij/zij verziekt namelijk de sfeer op ons topic.

Bedankt!

Beste Jirelle,

Helaas kan ik niet aan dit verzoek voldoen. Ik heb het topic bekeken en pindakaasmetmayo overtreedt geen huisregels en verziekt m.i. niet bewust het topic. Een ieder is welkom op dit forum om zijn haar verhaal te houden, wij kunnen niet bepalen wie wel en niet welkom is in een topic. Mocht dit lastig zijn voor beide partijen kun je ervoor kiezen de negeerknop te gebruiken, zo kun je posts van bepaalde gebruikers niet lezen en voorkom je verdere irritaties.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Gaat lekker hè vanavond?
Hallo mods, mag ik de rekening van de afkickkliniek op jullie verhalen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat een drama zeg, hoe is het mogelijk
Watskebeurt?
Topic Leuk koppeltje zoekt vrouw voor een trio. is verwijderd.

mvg,

Junior.
quote:Very__Cherry schreef op 17 december 2012 @ 22:38:

Hallo mods, mag ik de rekening van de afkickkliniek op jullie verhalen?Je bent wel to-the-point. Dat geef ik je zonder meer.
En u bent? Van de jury?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wie ik ben staat linksboven hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven