Mannen zijn vies
dinsdag 18 december 2012 om 09:33
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.
Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.
Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN
Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.
Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN
Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb

dinsdag 18 december 2012 om 09:37
quote:Anthonius schreef op 18 december 2012 @ 09:34:
WTF
Jij bent echt een heel sneu meisje...
Ik hoop dat je volgende scharrel je hele bed vol schijt!!
na dat in mijn bed te hebben gezien heb ik een fobie voor jullie geen scharrels meer NOOIT.
trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren . Daarom haal ik het standaard weg....ik kan me niet eens herinneren dat het bij mij ooit lang is geweest....getver!
WTF
na dat in mijn bed te hebben gezien heb ik een fobie voor jullie geen scharrels meer NOOIT.
trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren . Daarom haal ik het standaard weg....ik kan me niet eens herinneren dat het bij mij ooit lang is geweest....getver!
dinsdag 18 december 2012 om 09:37
quote:Anthonius schreef op 18 december 2012 @ 09:34:
WTF
WTF

dinsdag 18 december 2012 om 09:41
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:37:
trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren Niks mis met de boel trimmen daar onder, maar even een hint: je kunt je daar ook wassen he. Hoezo "vies", stel je niet aan. Wat Anthonius zegt, je bed vol schijten, da's pas vies.
trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren Niks mis met de boel trimmen daar onder, maar even een hint: je kunt je daar ook wassen he. Hoezo "vies", stel je niet aan. Wat Anthonius zegt, je bed vol schijten, da's pas vies.