Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 18 december 2012 om 09:18
dinsdag 18 december 2012 om 09:21
dinsdag 18 december 2012 om 09:31
dinsdag 18 december 2012 om 09:39
dinsdag 18 december 2012 om 09:42
quote:datdus schreef op 18 december 2012 @ 09:38:
Hey Donkey!!
Goeiemorgen DatDus en iedereen !!
Rustig dagje vandaag voor deze ezel. Vanmorgen thuis werken, vanmiddag ff naar de zaak. En af en toe hier om het hoekje kijken of jullie nog spannende plaatjes plakken interessante discussies voeren
Hey Donkey!!
Goeiemorgen DatDus en iedereen !!
Rustig dagje vandaag voor deze ezel. Vanmorgen thuis werken, vanmiddag ff naar de zaak. En af en toe hier om het hoekje kijken of jullie nog spannende plaatjes plakken interessante discussies voeren
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 18 december 2012 om 09:44
quote:DeeDee86 schreef op 18 december 2012 @ 09:39:
omg het nieuwe 'mannen zijn vies' topic al gezien?! Ik dacht eerst, dit moet een troll zijn, maar ze post al langer en ook over 'serieuze' onderwerpen...
Blijkbaar vond ze het schaamhaar vannacht nog niet zo erg
Goedemorgen allemaal!
Ik heb al een ochtendcomplimentje uitgedeeld aan madame schaamhaar...
omg het nieuwe 'mannen zijn vies' topic al gezien?! Ik dacht eerst, dit moet een troll zijn, maar ze post al langer en ook over 'serieuze' onderwerpen...
Blijkbaar vond ze het schaamhaar vannacht nog niet zo erg
Goedemorgen allemaal!
Ik heb al een ochtendcomplimentje uitgedeeld aan madame schaamhaar...
dinsdag 18 december 2012 om 09:45