Depressief door laag libido van vriend

30-03-2011 14:05 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
......
Ik heb zojuist een berichtje geplaatst, ik zit met het zelfde probleem, ik ben ook achter in de 30 en mijn partner ook, hij heeft ook een sex drive van 0,0. Heel vaak beloofd hij verbetering, maar het komt niet. Ik weet wat je voelt...
Ben een man die het liefst elke dag vrijt. Mijn vrouw heeft geen behoefte aan sex, en na kinderen al helemaal niet meer. Laatste keer ? 4 maanden geleden? Probeer het af en toe maar ze houdt eigenlijk niet van aangeraakt worden en zolang ik een meter uit haar buurt blijf is het goed. Ben zel tegenovergestelde, wil graag aanraken , voelen, vrijen..

Waar vind ik een leuke vrouw met dezelfde libido?
Leef vandaag.
Het keven is tekort om niet te doen wat je echt wil!
quote:Mopsie41 schreef op 01 december 2012 @ 14:55:

Dag Alex,

Van niets naar (bijna) elke dag??? Bofkont!

Wat is er gebeurd dat er zo'n ommezwaai heeft plaatsgevonden?

Wil ik ook wel weten... Heb je the holy grail gevonden?!

Hier is het nog na 1,5 jaar nog steeds niets. Ik heb voor mijn eigen een deadline gezet en dan moet ze kiezen.

1. Of er veranderd iets tussen ons.

2. Of ik mag op zoek naar een vrouw enkel voor de seks.

3. Of ik stop met de relatie.

Ik verkies nummertje 1, maar die optie heeft tot nu toe nog niets opgebracht.

Nummer 2 lijkt me wel iets, maar persoonlijk denk ik dat onze relatie die niet overleeft.

Optie 3. 't Ja. heel erg jammer voor onze dochter, maar ze komt op het moment niks te kort en merkt de spanning niet zo. Lijkt me zelf de engste optie die een verschil gaat maken.

Ik ben het gewoon echt zat dat ik er er zoveel energie in te steek terwijl ik er gewoon heel weinig voor terug krijg.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Hoi allemaal, ik zit even op mijn mobiel dus kan niet erg uitgebreid reageren.

Ik las wat vooruitgang: (bijna) elke dag sex!!??? Wauw, respect...

@ mopsie; wat vervelend van je tegenvaller zeg . Hopelijk gaat het snel beter....

Open relatie is hier weer van de baan. Man wil niet hebben dat een andere man aan me zit (maar hij komt zelf ook niet aan me ....). Ondertussen is hier de maat ook vol.

Heb hem ook gezegd; je veranderd middels beziek aan seksuoloog. Of gunt mij een minnaar of we gaan uit elkaar.... Vreselijk maar ik ben ondertussen in staat de 1e beste man te grijpen die voorbij loopt (hoe oppervlakkig). Hopelijk vergaat het beter bij jullie...
Fem, daar is niks oppervlakkigs aan. In mijn vorige seksloze relatie deed ik dat gewoon, vreemdgaan. Niemand speelt de baas over mijn leven en mijn behoeften. Mijn ex weigerde ook iets te veranderen, open relatie was geen optie, blablabla.

Uiteindelijk ben ik er met een ander vandoor gegaan en daar ben ik nog steeds mee. Dolgelukkig!

Wat gaat er nu gebeuren met jullie?
@Troides; je krijgt wel veel aandacht van andere mannen zeg je. Waar is dat dan, bij het uitgaan, werk, of dagelijks leven?
Mopsie; mja, lastig. Seksuoloog is nu de volgende stap, maar als dat niet meer helpt weet ik het eigenlijk niet meer, jij een idee? Hoe is het bij jou?
Hoi Fem,

Hier gaat het wel goed hoor. Met onze relatie is verder niks aan de hand, alleen dingen eromheen eisen hun tol.

Ik kan je niet goed adviseren. Mijn vorige relatie was bijna seksloos en ik trok mijn eigen plan na jaren vechten en de onderhuidse vernederingen van afwijzing.

Voor mij was opstappen makkelijk, er waren geen kinderen of koophuizen in het spel. Emotioneel was ik allang los, dus voor mij was het inpakken en wegwezen.

Maar dat is niet voor iedereen zo simpel. (ik vind van wel, maar ik heb een beperkte visie)

Doe wat je goed lijkt. Blijf trouw aan jezelf en wat je nodig hebt. Als je partner geen oplossing heeft en niet verder komt dan alleen Alpha Male Bavianengedrag (Je bent van mij ookal doe ik er niks mee en lig je al jaren in het stofdoekenmandje)

zou je je conclusie moeten trekken. Oftewel met alle gezeik van dien je relatie openbreken, of een nieuwe toekomst voor jezelf en alle vrijheid.
*
Hoi Thasmo, fijn om te horen dat jullie weer wat tijd voor elkaar nemen. Dat lijkt me een goede stap voorwaarts. Nu het fysieke gedeelte nog...

Mopsie, sterkte met de tegenslagen! Ik ben het helemaal met je eens over wat je schrijft, beperkte visie of niet!

LadyFem, heeft jouw man al een beslissing genomen? Seksuoloog, minnaar of uit elkaar? Inderdaad, dat zijn de enige mogelijkheden. Een leven zonder seks is voor jou gewoon geen optie, zo simpel is dat. En dat is heel normaal.

Net als Mopsie kan ik mij enorm kwaad maken om mannen die zeggen dat niemand anders je mag aanraken, maar het zelf ook niet doen.

Alex, gaat het nog steeds zo goed met jullie? En licht eens een tipje van de sluier op hoe het zo veranderd is??

Lillith, Troides, Bing, Loreley en de anderen, hoe gaat het met jullie?

Bij mij nog niets veranderd, gelukkig!

Ik geniet van een enthousiaste vriend met een prima libido.

Helaas gaat het op persoonlijk vlak minder goed, daar ben ik wel verdrietig om maar ik blijf meestal wel zin houden om met mijn vriend te vrijen.
*
Joehoehoe....ik ben er nog hoor.

Hé Thasmo je hebt mail terug!

Hier ja opzich wel goed eigenlijk, de laatste paar keer wel gevreeën maar dan kan hij het niet afmaken....erectie weg.....echt heel vervelend uiteraard ook voor hem.

We praten er nu gelukkig wel over én hij geeft niet op gaat positief gewoon de volgende keer weer met me naar bed.

Dit in tegenstelling tot toen we nog samenwoonden, toen ontliep hij me afijn dat deel kennen jullie.

Zelf maakt het mij wel heel onzeker...lees...meer van oh nee niet weer.....en ja hoe positief hij er in staat....hoe negetief ik er in sta.

Ik ga al met de gedachten naar bed ..van nou lukt het of niet?

Hij zorgt wel dat ik klaarkom maar ik wil het samen hij ook natuurlijk...maar het blijft lastig.

Maar nogmaals het positieve is dat de passie er 100% is en ik aanhem zie dat hij echt zijn best doet er makkelijker over praat én me niet ontloopt.

Heerlijk Koolmees zo'n enthousiaste stallion in je bed!!

Mopsie Fijn dat het tussen jou en je partner gewoon goed zit...de rest komt ook wel weer!

Alex amai wat is je geheim??

Lady Fem.....meid wat herkenbaar...althans inmiddels gaat het beter....we latten nu en dat scheelt voor beide.

Heel veel sterkte een echte tip kan ik je niet geven...wel een knuffel!

Troi ben je echt weg? Mis je wel hoor ben benieuwd hoe het met je gaat.

Bing lieverd laat jij ook nog eens van je horen?

Loreley hoe is het met jou?

Fijn weekend iedereen!!
Hee, in mijn relatie speelt eigenlijk precies hetzelfde.

Ik vind het ook erg frustrerend, wordt er onzeker van en inmiddels ook een beetje boos inderdaad. Praten helpt soms even, het lucht op om te horen dat hij heus wel hartstikke gek op me is, maar vervolgens gebeurt er in bed niks. Door mijn onvrede krijgt hij natuurlijk nog minder zin.

Seks is zeker niet het belangrijkste, maar als het zo lang uitblijft geeft het mij wel het gevoel dat ik niet interessant genoeg voor m ben. Ik probeer nu minder 'beschikbaar' te zijn. Niet op een boze manier, wel blijven lachen. Moeilijk vol te houden maar hoop dat het helpt.
Hallo,

Wil niet mee gaan "klagen" op dit forum, maar ik lees heel veel herkenning. Ik (man) zit met hetzelfde probleem als Lena en vele anderen hier op de site. Momenteel weet ik zo 123 geen oplossing meer en ben ik regelmatig gefrustreerd. En ja, ik hou veel van mijn vrouw en kinderen, wil zeker mijn relatie en gezin niet opgeven en natuurlijk is sex niet het belangrijkste, maar..... zoals meerdere van jullie hier al schrijven, mis ik iets (de spanning, de passie die een gezond mens toch nodig heeft). Weet momenteel niet goed hoe er mee om te gaan, vandaar het surfen op diverse sites. Ik blijf graag op de hoogte van tips, adviezen of manieren die jullie hebben gebruikt om de situatie te verbeteren.
*
@Thasmo, thanks!

@Lena, ik herken zoveel in jouw verhaal, begrijp precies wat je bedoeld.

Ik was altijd in de veronderstelling dat dit een typisch mannenprobleem was en dat het er nu eenmaal bijhoorde en een kwestie is van mee leren omgaan. Nu ik hier lees dat dit in meer relaties speelt en ook bij vrouwen richting de man, geeft dit mij herkenning en zoals thasmo al aangeeft, niet meer het gevoel dat ik gek ben en niet moet zeuren. Vind het zeker fijn hier om deze manier zaken te kunnen delen.
Hee! Wat lief dat jullie vragen hoe het met me is, en wat fijn toch weer 'ns bij te lezen hoe het met jullie gaat. Te veel updates om op iedereen individueel te reageren (of ben ik dan lui? in dat geval: sorry!), maar het blijft inderdaad herkenning, op allerlei manieren.

Even wat losse dingen die me te binnen schieten, zo lezende in alle posts van de laatste tijd:

ja, het is fijn om (hier) te lezen dat je niet gek bent, dat het gebrek aan seks in je relatie niet per se iets is dat je 'maar voor gewoon moet aannemen' en wat jouw probleem is. Herkenning is geen oplossing, en niemand gaat er hetzelfde mee om, maar toch, maar toch, dat gevoel dat je niet gek ben. Nu ja, zie mijn forumnaam... Ik heb het me tijden afgevraagd...

Het zoeken van seks buiten de deur kan inderdaad een oplossing zijn. Het kan ook het begin van het einde zijn. Maar het kan ook goed zijn dat dat einde stiekum allang was begonnen, dat was het in elk geval bij mij. Toch ben ik heel blij dat ik het gedaan heb, het (met half en half toestemming, dat wel) buiten de deur zoeken. Het maakte dat ik me realiseerde dat ik echt iets miste, en het heeft me ook geholpen mezelf terug te vinden. Dat klinkt zweverig, maar ineens moest ik gaan bedenken wat IK wilde, of IK door wilde gaan met dat interessante nieuwe contact, of IK echt all the way durfde, wilde, gaan, wat IK daar achteraf van vond. Met Man kon ik het niet delen, en wat VoosVriendje er van vond was op dat moment even niet belangrijk. Het ging om MIJ. Heel egoistisch, maar heel nuttig. Want toen ik daarover na ging denken, ging alles schuiven. Dat kwam niet (alleen) door de seks. Het ging erom dat het al jaren niet goed meer zat tussen ons. Het 'buiten de deur neuken' heeft me alleen extra geholpen dat in te zien, en uiteindelijk om me los te maken. Dat zal niet voor iedereen zo zijn...

Hoe het verder met mij gaat? Meestal goed. En soms ronduit klote. OMdat ik me dan eenzaam voel, hoewel ik goed alleen kan zijn. Het is vooral het gevoel dat ik 'mn kans op een steady relatie nu gehad heb'. Geklets, natuurlijk, maar soms voelt het zo, en daar word ik niet blijer van. Gelukkig voel ik me ook vaak goed, ben erg blij met mn nieuwe woonplaats, geniet daar erg van (ook al heb ik nog geen heel permanente woonruimte, binnenkort weer verhuizen). Ook geniet ik nog erg van VoosVriendje. Hoe ik de situatie tussen ons moet noemen? Geen idee. Hij is ondertussen wel wat meer dan een scharrel. Maar we zijn niet stapelverliefd en 'echt' vriendje-vriendinnetje-wij-willen-samen-een-toekomst... We doen leuke dingen samen, gaan ns uit eten, hebben erg lekkere seks... En dat is op dit moment prima. Waar het heen gaat, we zullen het zien...

Goed, da's wel weer even genoeg! Groeten van BING!
Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer :-)

@ Mopsie; dank je wel voor je eerlijk- & openheid. Je hebt absoluut gelijk hoor, maar het lijkt wel alsof ik het diep van binnen ontken ofzo dat het op deze manier eigenlijk niks voorstel. Van de week was het wel weer raak sinds 2 mnd, maarja, toen kwam het initiatief WEER van mijn kant....

@ Thasmo; Fijn dat jullie tijd voor elkaar nemen, Femman wil daar niet echt aan lijkt wel, maar het is jullie van harte gegund. En nee, die momentjes van 'alleen zijn' klinken niet stom, die pak ik ook voor mezelf hoor, hoe overleef je het anders...?

@ Koolmees; nou, uiteindelijk gaan we dus naar de seksuoloog toe, over anderhalve week is het eindelijk zo ver. Ik ben benieuwd.... Ik ben ook al tegen hem uitgevallen hoor, dat niemand mij aan mag raken maar dat hij het ook (amper) niet doet.... Gaat het verder een beetje met je???

@ Lilith: dikke knuffel terug, fijn dat er enigszins verbetering inzit daar!!!

@ Lena: Heel veel succes met het niet beschikbaar zijn, waar ik wel benieuwd naar ben; wat doe je dan precies....?

@ Niels; welkom, helaas heb ik geen tips & tricks, bij mij amper verbetering....

@ Bing; heftig verhaal, knuffel van mij

Nouja, hier gaan we dus een seksuloog bezoeken. Zoals ik zei; het was vd week wel raak hier, maar wel na lang aandringen van mijn kant en een erg pikant lingeriesetje. Natuurlijk is het fijn dat het gebeurde, maar achteraf heb ik liggen huilen omdat hij op een gegeven moment aangaf dat hij eigenlijk niet zo goed wist wat ik allemaal lekker vind. Hoe kan dat nou als je bijna 10 jaar samen bent en ik echt een open boek ben? Hoe kan het dat ik het van hem wel weet en hij niet van mij? Uiteindelijk heb ik het dus wel verteld tegen hem. Zo vind ik het bijvoorbeeld heerlijk om te tongzoenen, maar ik kan me niet heugen dat we DAT gedaan hebben. Het gevolg hiervan is dat ik eigenlijk steeds minder zin in hem krijg. Ik dans naar zijn pijpen, doe eigenlijk alles wat hij lekker vindt, maar wat doet hij dan voor mij als hij niet eens wat ik lekker vind?

Ik vind het echt een hopeloze situatie worden. Ik hou hartstikke veel van hem, maar op deze manier raakt hij me wel kwijt, dit wil hij helemaal niet, maar als hij er aan de andere kant ook niks aan doet om mij te houden..... zucht. Kwestie van; geen idee wat ik moet doen hier. ;).

Fijne werkweek alvast!
En hierdoor snap ik er gewoon niks meer van.

Afgelopen zaterdag , zelf was ik niet echt in the mood ( haha jaha het kan)

Hij nam initiatief dus ik deed mee....nou heb in tijden niet zulke fijne goeie sex gehad het hele plaatje klopte.

Maar toch waarom die ene keer wel en een andere keer niet?

Zelf kan hij daar eigenlijk ook niet echt antwoord op geven.

LadyFem,

Herkenbaar althans van toen.....ik wist niet eens wat hij echt fijn vond, ja wat ik deed vond hij fijn, hij gaf dat ook niet echt aan , ik daarintegen geef aan wat ik fijn vind en gelukkig deed hij daar wel iets mee.

Maar bijv ik had geen idee of hij van lingerie hield zelf ben ik dol op mooie sexy setjes jarretels de hele mikmak.

Als ik er naar vroeg zei hij altijd, jou staat alles , tja.

Kreeg hem ook niet warm als ik een mooi setje aan had...dan hou je het op een gegeven moment wel voor gezien.

Gelukkig is er veel verandert en ga ik maar weer eens een gezellig setje aan trekken geen idee of het wat doet.....ik durf het iig weer te proberen.

Ik snap je twijfel je verdriet het moet van 2 kanten komen.

Je hebt aangegeven dat je van tongzoenen houdt, doet hij daar dan niks mee?

Geef het niet meteen op wacht de sexuoloog af,hoewel dat bij ons toen voor mij 2 kanten op kon...het begin van het begin of het begin van het einde.

Met veel pijn werd het het begin van het einde , vrij snel daarna kreeg ik een woning ( stond al een tijd ingeschreven)

We gingen uit elkaar......wat een verdriet....(Troi als je mee leest..."mijn Gloria Estefan tijd"...)

Lena en Niels van harte welkom!!

Lucht je hart praat jank lach, hier wordt van alles besproken...een "feest" van herkenning.

Bing Joehoe wat fijn om van je te horen!

Super dat het goed met je gaat.

Het gevoel van dat je je kans op een relatie gehad hebt herken ik.

Althans de 1e maanden van het alleen zijn...ben me druk geweest met stappen en daten....het stappen doe ik nog steeds het daten ben ik snel mee gestopt...kon ex gewoon niet vergeten, het houden van is simpelweg nooit helemaal weggegaan.

En zoals je kan lezen zijn wij momenteel aan het latten.

Zo proberen we de sleur van alle dag te vermijden en elkaar te zien wanneer we tijd én zin hebben, en er dan dus ook echt voor elkaar te zijn.

Druk met werk? thuis blijven, stress om iets? thuis blijven.

Niet dat we geen "gedoe" met elkaar bespreken zeker wel...

En vooralsnog gaat dit goed.

Thasmo, was het na het filmavondje ook écht zo dat je vrouw het deed voor jou?

Of ben je iniddels zo murw dat je niet meer ziet/voelt als het echt gemeend is?

Hoe reageerde ze toen je het uitlegde beaamde ze het?

Ik snap je hoor...na zoveel weerstand en afwijzing kun je het ook niet meer op gevoel zien.

Ik kijk uit naar je mail!

Fijne dag allemaal.
Hier zit de relatie terug op het goeie spoor. We zijn echt met elkaar bezig. Met elkaar aan't praten op een goeie manier. We delen meer met elkaar. Dat voelt goed. Eerlijk gezegd voel ik dat "het" er aan zit te komen. 'k Voel me net een klein kind voor kerstmis ;)

Ergens heb ik nu het gevoel dat we eindelijk een relatie hebben. Na meer dan 10 jaar! Ben wel benieuwd of het deel emotionele relatie ook een positieve invloed gaat hebben op onze fysieke relatie. Dat is in ieder geval de bedoeling.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
*
Thasmo ,

Oh dat stemmetje zo herkenbaar....heb er steeds last van....telkens zegt dat stemmetje....verwacht nou niet teveel teleurstelling ligt op de loer.

Dit komt omdat er natuurlijk veel teleurstellingen zijn geweest.

Moeilijk om dat stemmetje uit te schakelen.

Vertrouwen kweken en geduld hebben....hmmmm beide lastig voor mij.

Pedroso, Hoop echt voor je dat jullie tot elkaar komen zou zo fijn zijn.

Ik ga deze week maar weer eens een gezellig setje aanschaffen.....
Dag forummers,

Fijn om te lezen dat het bij veel van jullie de goede kant op gaat.

@ Lilith; geweldig dat hij initiatief nam zeg, ik snap dat het vervelend is dat hij je geen antwoord kan geven. Wat fijn dat het latten zo goed werkt voor jullie. Gaat de goede kant op.....? Succes met het vinden van een leuk setje :)!

@ Pedroso; hopelijk gaat het er bij jou ook van komen, zou een leuk kerstkado zijn, strik erom en gaan! Haha. Maar ff serieus; fijn dat het er van lijkt te komen...

@ Thasmo; Mooi initiatief, misschien zou dat hier ook kunnen werken, ik weet het niet. Manlief zit vaak achter de gameconsole en als hij dat niet doet kijkt hij tv, iets waar ik weer geen zin in heb, maar hey, misschien is het zeker het proberen waard..... En wat sper dat jullie een paar topdagen hebben gehad, hopelijk wordt de trend voort gezet!

Het tongzoenen. Tja, ik heb het aangegeven, hij doet er niks mee. Vandaag vroeg ik aan hem waarom hij geen initiatief neemt. Gevolg; ruzie en een sussend; het komt goed. Maar dat is het probleem, hij doet er niks voor om te zorgen dat het goedkomt.... ik kon wel janken. Al met al; volgende week de seksuoloog, ik hoop dat het ons iets gaat opleveren en ja, misschien is het wel het begin van het einde. Geen idee....

Succes allemaal (hmm, succes? Sterkte klinkt zo stom he....)
Hallo allemaal, ik lees mee op dit topic omdat het onderwerp mij ook bezig houd. Ik ben ook zeer gefrustreerd over mijn seksleven. Mijn vriend zegt dat een zeur ben. We zijn nu 1,5 haar samen waarvan we 1 jaar samenwonen. Ik heb het gevoel dat hij mij seksueel ontloopt en dat doet me pijn. Het is ook een nieuwe ervaring voor me. Ik heb er nooit bij stil gestaan wat het doet voor je zelfvertrouwen als je partner je afwijst op seksueel gebied. Soms krijg ik een 'bot toegeworpen' .....(voornamelijk als we mdma hebben gebruikt en terugkomen van een feestje; dit is 1x in de 3 weken).

Het is nog lang niet zo ernstig als de mensen die hier op dit topic over schrijven, maar het houd me erg bezig. Er is wel een soort v reden voor, maar het komt op mij over als een excuus om maar niets te ondernemen
Ik tik dit op m'n telefoon vandaar dat het vorige bericht niet af is. Over de reden schrijf ik later meer. Ik moet eruit om te gaan werken. Alvast een fijne dag toegewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven