Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
ik denk dat ik één los nummer ga halen bij de kiosk van de super voor kerst/jaarwisseling.
it's a big club and you ain't in it
dat is eigenlijk het enige moment van het jaar dat ik ontevreden ben met de online-informatie over tv-programma's.
it's a big club and you ain't in it
Ik ook, ik heb ook bioscoopkaartjes!! Die f*#@ing cassiere wilde me eerst niks geven, daarna 1 maar ik hield vol; 1 kaartje per masker!!

Jeeeeeeej!!

quote:RWL-fan schreef op 15 december 2012 @ 14:24:

ja Ruby-Ann, heb het vandaag gekocht. Bedankt voor de goede tip
In de adventkalender van bol punt com zit een gratis e-book.
Als je je inschrijft op de nieuwsbrief van V&D krijg je een kortingscode ('shoptegoed') die 10 euro korting geeft in de webshop (minimale besteding 50 euro).
Ik heb ook de bioscoop kaartjes! Thkz voor de tip..!

Let op je moet ze met echte kassabon opsturen
T geldt ook voor l'oreal!
https://www.bol.com/nl/m/ ... rrer=ADVNLFCB601000SN2012 tot (en met) woensdag korting bij bol. (bij aanschaf van 3 artikelen)
Mag je ook je man opgeven voor het RTl kerstpakket? Hij zit zonder werk, dus wij kunnen iets extra;s ook heel goed gebruiken. Of kan dat niet dat de opgever op hetzelfde adres woont dan degene die je het pakket gunt?
Ja hoor, ik heb ook vriend opgegeven. Je hoeft van jezelf alleen naam en emailadres in te vullen en van de ontvanger naam + adresgegevens.
quote:lydiam1 schreef op 14 december 2012 @ 10:48:

Hij is er al bijna 2 weken ringklokje. En decemberzegels mogen inderdaad op alle post, is niet uitsluitendvoor kerstkaarten geldig.

ah waarsch net op dan. loop al 3 week elke zoveel dagen te kijken haha. maar net een mailtje gestuurd naar de klantenservice, hopelijk sturen ze em op, ben heel benieuwd naar de wat handig namelijk.

Edit: ze hadden ze niet meer mailden ze terug :( helaas pindakaas. volgende keer ga ik in de 1e week wel een mailtje sturen ofzo :D
Bij onze Wibra zijn alle kerstpullen voor de helft van de prijs.
Even een vraag aan.kerstklok, hoe snel na het aanvragen.van het kerstpakket had je mail? Ik heb het nu een paar dagen geleden aan.gevraagd maar nog niks gehoord. Oke er staat als je niks hoort binnen een week, masr ik dacht.misdchien.hoor je het snel als je wel een pakket krijgt.
Gratis ijskrabber:

http://www.gratisijskrabber.nl/?rfid=34

en nog een gratis ijskrabber (met LEDlampje nog wel..). Wel alleen voor ANWB leden.

http://www.anwb.nl/mijn-a ... tis-ijskrabber-voor-leden
Tussen aanvraag en pakket zat wel een paar dagen. De dag dat ik de mail kreeg werd ook het pakket bezorgd.
Tussen aanvraag en pakket zat wel een paar dagen. De dag dat ik de mail kreeg werd ook het pakket bezorgd. Ik had eigenlijk niet verwacht er nog iets van te horen. Had een vrij algemene reden opgegeven (klopte wel hoor, vriend heeft het zwaar ivm ernstig zieke vader). Hopelijk heb je ook snel mail!
Ik was op zoek naar een goedkopere autoverzekering, ik kwam uit bij InShared, veel voordeliger. Gelijk overgestapt en ook nog een Hema cadeaukaart van 50 euro gekregen (tot 31-12).
Op Kaartwereld.nl kun je gratis kaarten versturen met de code GOUD. Ik heb er 18 verstuurd, werkte elke keer weer. Het kan tot en met morgen.

Je moet wel steeds een ander mailadres intypen, ik heb maar wat bedacht en dat leek te werken.
quote:mariaroos schreef op 17 december 2012 @ 21:58:

Op Kaartwereld.nl kun je gratis kaarten versturen met de code GOUD. Ik heb er 18 verstuurd, werkte elke keer weer. Het kan tot en met morgen.

Je moet wel steeds een ander mailadres intypen, ik heb maar wat bedacht en dat leek te werken.

Ben ik nou de enige die dit te ver vindt gaan? 1 gratis kaartje is leuk, maar 18 ?!

En dan vervolgens niet gaan klagen dat de postzegels volgend jaar duurder worden hè.
Krijg je geen mail dan die je moet bevestigen ofzo?
Nee, je hoeft niks in de mail te bevestigen.

Vinden meer mensen dit te ver gaan?
Ja ik vind dat ook te ver gaan. Best een beetje egoistisch ook.

Grote kans dat ze door hebben dat er misbruik van gemaakt is en er geen vervolgactie komt.

En zelfs als het niet zo is dan kan je wel nagaan dat de actie in ieder geval niet zo bedoelt is...
quote:groentje1983 schreef op 15 december 2012 @ 14:13:

mag ik hier een vraag stellen?

volgens mij past het wle redelijk in het straatje van het vrekkentopic

zusje van een vriendin is morgen jarig en gisteren vroeg mijn vriendin of ik ook wilde komen, prima hoor, maar ze mag ook de moeite nemen om het me zelf te vragen. ik zei dat ik nog even moest kijken, meteen de opmerking er achter aan, o ja ze wil graag geld hebben.....voor mij is het nu net of ik voor het geld mag komen opdraven (want zie haar nl niet zo vaak en ze is ook niet op mijn verjaardag geweest, heb half jaar geleden dochter gerkegen, is ze wel gekomen maar ze heeft meegelift op een klein cadeautje van haar zus, dus zelf niets gekocht, niet dat ik dat een probleem vind hoor, maar nu met de verjaardag begint het te knagen).

Het is dus niet dat ik het normaal gesproken een probleem vind om geld te geven, als ze me zelf had uitgenodigd en ik had haar gevraagd wat wil je hebben, dan geen probleem, maar op deze manier heb ik toch niet zoveel zin om te gaan.

Misshcien is haar zus niet zo tactisch geweest en heeft ze bv aan haar geld gevraagd en niet specifiek aan mij, maar ik krijg een beetje het gevoel vraag groentje ook maar en vraag maar of ze geld wil geven.

wat zouden jullie doen?

dit soort situaties gebeuren mij wel vaker en meestal doe ik dan of mijn neus bloed en ga gewoon, maar heb hier geen zin meer in.

o ja, even echt on topic, zag de lekker leven bonnen langskomen, stomme is de poiesz en de ah doen het wel aanbieding boven aanbieding, maar de trekpleister, kruidvat, jumbo en de etos hier niet. vind ik wel een beetje kinderachtig

worden ze trouwens periodiek verstuurd?

Ik vind dat helemaal niet zo heel kinderachtig maar wel jammer dat ik dat heb gemist.. had ze anders vorige week wel bij de AH gehaald..

Wat betreft de verjaardag: niet gaan tenzij je het gezellig vind. Of gewoon een reep chocola ofzo meenemen, als je gaat omdat je dat zelf wil.
Hebben jullie de Postcodeloterijagenda al binnen? Mijn vader heeft hem nog niet ontvangen, maar als anderen hem wel hebben, ga ik er over bellen (want ik wil de kortingsbonnen...)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb de postcodeloterij agenda al heel lang binnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven