Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 18 december 2012 om 14:49
Hier wel redelijk snel ( binnen een week) maar zoals zaterdag naar de meet moest ik weekje beneden de trap zetten, daarna de wagen naar beneden, best gevaarlijk.
Alleen ik belde om het te melden, deden ze vet chagrijnig, je mevrouw u moet niet naar dit nummer bellen, wij zijn t kantoor, je moet de huis meester bellen. Dus ik zei: o dat is vreemd, kreeg een half jaar een brief dat ik bij klachten en mankementen aan t gebouw hier heen moest bellen. Zegt ie: nee alleen bij andere klachten, maar ik zal de huis meester deze ene keer wel bellen.
Rare man, blijf lekker daar heen bellen, ga niet elke keer moeite doen voor hun.
Alleen ik belde om het te melden, deden ze vet chagrijnig, je mevrouw u moet niet naar dit nummer bellen, wij zijn t kantoor, je moet de huis meester bellen. Dus ik zei: o dat is vreemd, kreeg een half jaar een brief dat ik bij klachten en mankementen aan t gebouw hier heen moest bellen. Zegt ie: nee alleen bij andere klachten, maar ik zal de huis meester deze ene keer wel bellen.
Rare man, blijf lekker daar heen bellen, ga niet elke keer moeite doen voor hun.
dinsdag 18 december 2012 om 14:54
dinsdag 18 december 2012 om 14:56
Ja hoop dat hij t zo doet want er is geen kruimel in huis haha en de winkels zijn te ver om te gaan als ze slaapt, ik ben daar echt te bezorgd voor, zou ik nooit doen, ben toh een klein half uur weg als t niet druk is.
Ja m'n schoon moeder had 4 kids en 4 trappen, dus echt respect voor die mensen maar mij lukt t niet haha! Weekje wurmt de hele tijd op de trap, even over m'n schouder kijken, even naar de grond kijken... Dus best gevaarlijk.
Ja m'n schoon moeder had 4 kids en 4 trappen, dus echt respect voor die mensen maar mij lukt t niet haha! Weekje wurmt de hele tijd op de trap, even over m'n schouder kijken, even naar de grond kijken... Dus best gevaarlijk.
dinsdag 18 december 2012 om 15:10
dinsdag 18 december 2012 om 15:27
quote:Very__Cherry schreef op 18 december 2012 @ 11:15:
[...]
Zit ie goed Pimpelpopje?? Wat leuk. Ik heb m ook nog in het vizier, maar ik heb die top dus ook en twijfel nog, als ik die op een rokje aandoe krijg je het zelfde effect, denk ik. Wat voor maat heb jij (besteld)?
hij is mooooooi!! Stunning ben ik!
Maat 2 x XL besteld, en zit prima.
[...]
Zit ie goed Pimpelpopje?? Wat leuk. Ik heb m ook nog in het vizier, maar ik heb die top dus ook en twijfel nog, als ik die op een rokje aandoe krijg je het zelfde effect, denk ik. Wat voor maat heb jij (besteld)?
hij is mooooooi!! Stunning ben ik!
Maat 2 x XL besteld, en zit prima.
dinsdag 18 december 2012 om 15:43
quote:missy_Acy schreef op 18 december 2012 @ 15:29:
Passen je borsten erin, pimpel? Ik vind dat altijd een beetje lastig met jurken. Ik heb Borsten & BillenMet gemak zelfs! En ik heb cup F, dus heb heel vaak een probleem hiermee. En ja, billen heb ik ook... Maar goed ook, anders was de verhouding helemaal zoek geweest.
Passen je borsten erin, pimpel? Ik vind dat altijd een beetje lastig met jurken. Ik heb Borsten & BillenMet gemak zelfs! En ik heb cup F, dus heb heel vaak een probleem hiermee. En ja, billen heb ik ook... Maar goed ook, anders was de verhouding helemaal zoek geweest.