Hairextensions/ weave
dinsdag 18 december 2012 om 13:03
Roowsjuh.. Ze zitten goed. Ben al vaker bij dr geweest en zij is echt goed met zetten. Ik ben nu maar een paar extensions verloren, maar het is voornamelijk haar van de extensions die ik nu verlies. Merk Balmain, dus daar kan het ook niet aan leggen, want het merk is geweldig. Bondjes blijven wel zitten.
Is begonnen na sauna bezoek en had ze toen al 1 1/2 maand in. Denk dus dat het echt daar aan ligt.Kan ook aan de shampoo liggen die ik daar gebruikt hebt :-/ Lastig iig om achter deze oorzaak te komen. Begin januari iig nieuwe laten plaatsen,
Is begonnen na sauna bezoek en had ze toen al 1 1/2 maand in. Denk dus dat het echt daar aan ligt.Kan ook aan de shampoo liggen die ik daar gebruikt hebt :-/ Lastig iig om achter deze oorzaak te komen. Begin januari iig nieuwe laten plaatsen,
dinsdag 18 december 2012 om 14:57
Ik heb ze gehad. De eerst week doet het erg pijn met slapen en jeukt het. Het word namelijk erg strak op je hoofdhuid gezet. Als je haar dan gaat groeien gaat het bij de aanzet heel erg klitten. Ook krijg je je hoofdhuid niet goed schoon met wassen omdat je heel voorzichtig moet doen (ivm glijden van de exstensions). Ik heb ze er met een tang uit laten knippen en mijn haar was verder oke. Dus erg schadelijk was het niet voor mijn haar. Ik vond het uiteindelijk weggegooid geld.
zaterdag 22 december 2012 om 18:32
@Farida, Als het voelt alsof er een koek op der hoofd zit, is het zeker niet goed gezet. Bij mij voelde je het amper en je zag het niet. En ik heb maar 1,5 uur moeten zitten, dat is een stuk sneller dus. Maar dat kan per persoon verschillend zijn misschien. Ze zijn er vorige week helaas uitgehaald want ze waren toch wel erg uitgegroeid, maar heb ze bijna 3mnd ingehad.
@Meissie, dan denk ik idd ook dat ze verkeerd ingezet zijn. Wel jammer.
@Roos, ja ik ben er heel erg tevreden over weaves. Voor mij beter dan de wax techniek.
@Goudvis, wat jemmer van je extensions zeg. Maar weer wat geleerd dus (en wij ook)
Vorig weekend zijn ze er dus uitgehaald. Maar ik kan niet wachten tot ze er weer in gaan. Maar ik geef mijn haar 1-2 weken de tijd om te rusten, maar daarna gaan ze er weer in hoor
@Meissie, dan denk ik idd ook dat ze verkeerd ingezet zijn. Wel jammer.
@Roos, ja ik ben er heel erg tevreden over weaves. Voor mij beter dan de wax techniek.
@Goudvis, wat jemmer van je extensions zeg. Maar weer wat geleerd dus (en wij ook)
Vorig weekend zijn ze er dus uitgehaald. Maar ik kan niet wachten tot ze er weer in gaan. Maar ik geef mijn haar 1-2 weken de tijd om te rusten, maar daarna gaan ze er weer in hoor
zondag 23 december 2012 om 14:49
Ik heb gister mijn indian gold extensions besteld, wilde eigenlijk wonder weft maar die hadden ze niet in mijn kleur...(lichtblond) dus dan maar machine weft gepakt die met microrings wordt vastgezet om de 2cm, silliconelaagje aan de binnenkant zou minder schadelijk zijn.
Als het goed is komen ze rond 7 januari binnen *jeeej*
Als het goed is komen ze rond 7 januari binnen *jeeej*