LEGO
dinsdag 18 december 2012 om 15:30
Hallo allemaal.
Ik wil al lang de Lego van de kinderen organiseren in een af te sluiten doos met vakjes zodat al die priegelstukjes op kleur gesorteerd kunnen worden.
Helaas valt het niet mee zo'n doos te vinden. Hema en Blokker hebben zoiets niet. Action weet ik niet, Ikea is 45 minuten rijden. Weten jullie waar ik zoiets kan kopen? Liefst online want ik ben nog wel even aan huis gekluisterd ivm een kleine operatie.
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes van Sjeemigdepeemig
Ik wil al lang de Lego van de kinderen organiseren in een af te sluiten doos met vakjes zodat al die priegelstukjes op kleur gesorteerd kunnen worden.
Helaas valt het niet mee zo'n doos te vinden. Hema en Blokker hebben zoiets niet. Action weet ik niet, Ikea is 45 minuten rijden. Weten jullie waar ik zoiets kan kopen? Liefst online want ik ben nog wel even aan huis gekluisterd ivm een kleine operatie.
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes van Sjeemigdepeemig
dinsdag 18 december 2012 om 16:46
Ja Nympahdora Tonks (mooie naam!)
Ik weet niets beter dan op kleur sorteren....ik wil alleen iets handigs zodat al die kleine ***stukjes niet kwijt raken! Hoe kom je aan dat Legohoofd? Ziet er leuk uit!
en SuperGoomba,
Bij de Xenos ben ik nog niet geweest. Optie voor mijn eerste uitstapje buiten de deur!
Ik weet niets beter dan op kleur sorteren....ik wil alleen iets handigs zodat al die kleine ***stukjes niet kwijt raken! Hoe kom je aan dat Legohoofd? Ziet er leuk uit!
en SuperGoomba,
Bij de Xenos ben ik nog niet geweest. Optie voor mijn eerste uitstapje buiten de deur!
zaterdag 29 december 2012 om 22:58
Nog even een update: ben de stad in geweest, naar de Xenos, en jawel: prachtige vakjesdozen voor een prikkie! Ik helemaal blij. En de kids vonden hem ook leuk, en gingen helemaal uit zichzelf (!) de blokkies op kleur sorteren.
Goh, hier en daar slaat mijn opvoeding best aan
Weer een stukje minder troep in huis! Viva-dames: bedankt weer voor de tips
Goh, hier en daar slaat mijn opvoeding best aan
Weer een stukje minder troep in huis! Viva-dames: bedankt weer voor de tips