LEGO

18-12-2012 15:30 15 berichten
Hallo allemaal.

Ik wil al lang de Lego van de kinderen organiseren in een af te sluiten doos met vakjes zodat al die priegelstukjes op kleur gesorteerd kunnen worden.

Helaas valt het niet mee zo'n doos te vinden. Hema en Blokker hebben zoiets niet. Action weet ik niet, Ikea is 45 minuten rijden. Weten jullie waar ik zoiets kan kopen? Liefst online want ik ben nog wel even aan huis gekluisterd ivm een kleine operatie.

Alvast bedankt voor de tips

Groetjes van Sjeemigdepeemig
Alle reacties Link kopieren
Doe het zelf zaak. Stanley (merk) heeft ze bijvoorbeeld.
Ik meen ze gezien te hebben op marktplaats onder het kopje van Lego. Iets in de trant van boxen van Kees ofzo...
Gewoon Praxis, Gamma, enzovoort? Daar had ik echt nog niet aan gedacht!
Gewoon een gereedschapskist of zo'n kist om schroefjes in te sorteren van iedere bouwmarkt... Dat hadden wij thuis!
inderdaad, boxen van Kees... wow ik ben nu al blij!
Ja, dat hadden wij vroeger ook ,alleen werkte het grut niet mee zeg maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha ja dat dacht ik ook, net als Fame. Leuk, een doos met vakjes...maar de kinderen sorteren toch op een andere manier (lees: niet).
Op kleur gesorteerd? Mijn hemel.

Ik heb zo'n kop van een Lego mannetje die het sorteert op formaat. Dat niet iets?

Het Viva forum is papaja.
Mijn kind heeft zoveel, dat past niet in een bak met vakjes. Wij hebben nu dus een Ikea kast, gehaal gevuld met lego laadjes.

Als tweede optie had ik een plastic kast met 6 laden van de Xenos, ik kan online geen plaatje vinden.
Xenos heb ik van die dozen vandaan voor mijn ministeck.
Ja Nympahdora Tonks (mooie naam!)

Ik weet niets beter dan op kleur sorteren....ik wil alleen iets handigs zodat al die kleine ***stukjes niet kwijt raken! Hoe kom je aan dat Legohoofd? Ziet er leuk uit!

en SuperGoomba,

Bij de Xenos ben ik nog niet geweest. Optie voor mijn eerste uitstapje buiten de deur!
Mocht je m nog niet gevonden hebben:

Bol.com heeft een sorteer hoofd.

Ben benieuwd of je grut wil sorteren. Woon in huis met twee manische duplo/lego sorteerders (man en zoon). Dus het kan wel :-)
Ik heb dat sorteerhoofd toen bij Bart Smit gekocht omdat ik een cadeaubon had.

Kan hem nu alleen niet meer vinden op de site.

Zou hem gewoon bij de goedkoopste webshop bestellen.
Het Viva forum is papaja.
Nog even een update: ben de stad in geweest, naar de Xenos, en jawel: prachtige vakjesdozen voor een prikkie! Ik helemaal blij. En de kids vonden hem ook leuk, en gingen helemaal uit zichzelf (!) de blokkies op kleur sorteren.

Goh, hier en daar slaat mijn opvoeding best aan

Weer een stukje minder troep in huis! Viva-dames: bedankt weer voor de tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven