Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 21:30
quote:Italie_Meisje schreef op 18 december 2012 @ 18:56:
En wat betreft die deejeetjes met die grote salarissen: zij moeten verplicht een maand salaris doneren ( werd vorig jaar gezegd).
Dat vind ik een mooi gebaar!
Hoewel het feit dat ze überhaupt in dat huis zitten voor mij al genoeg zou zijn. Ze gebruiken immers ook hun bekendheid om geld in te zamelen, en dan zes dagen zonder eten: ik doe het ze niet na. Klinkt suf, maar een paar 'dj's' van Radio4 gaan natuurlijk nooit zoveel ophalen.
Ik ben lekker aan het kijken in elk geval.
En wat betreft die deejeetjes met die grote salarissen: zij moeten verplicht een maand salaris doneren ( werd vorig jaar gezegd).
Dat vind ik een mooi gebaar!
Hoewel het feit dat ze überhaupt in dat huis zitten voor mij al genoeg zou zijn. Ze gebruiken immers ook hun bekendheid om geld in te zamelen, en dan zes dagen zonder eten: ik doe het ze niet na. Klinkt suf, maar een paar 'dj's' van Radio4 gaan natuurlijk nooit zoveel ophalen.
Ik ben lekker aan het kijken in elk geval.
dinsdag 18 december 2012 om 21:30
Stukje cake, ik had ook niet verwacht. Ik woon trouwens niet in Enschede maar in Oldenzaal. Wel dicht bij dus.
@julus, heb je al op mp gekeken, daar staan vaak wel gratis tv's. Wel beeldbuis maar dat maakt niet uit toch? Of anders kringloop?
Wel kut zeg een inbraak. Brr het idee dat een ander in je huis is en aan je spullen zit.
@julus, heb je al op mp gekeken, daar staan vaak wel gratis tv's. Wel beeldbuis maar dat maakt niet uit toch? Of anders kringloop?
Wel kut zeg een inbraak. Brr het idee dat een ander in je huis is en aan je spullen zit.
dinsdag 18 december 2012 om 21:32
dinsdag 18 december 2012 om 21:34
dinsdag 18 december 2012 om 21:40
En wij jou niet Julus.
Wat zul je geschrokken zijn....
Girly, 101tv staat er inderdaad niet bij Cogas. Ook niet bij het digitale pakket trouwens.
Pffffff...... Jammer zeg.
Misschien kun je via de computer kijken op www.3fm.nl?
Wat zul je geschrokken zijn....
Girly, 101tv staat er inderdaad niet bij Cogas. Ook niet bij het digitale pakket trouwens.
Pffffff...... Jammer zeg.
Misschien kun je via de computer kijken op www.3fm.nl?
dinsdag 18 december 2012 om 21:41