Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Voor de mensen met kritiek:



Er is werkelijk niet één Enschedeer die zo denkt zoals jullie. Iedereen vindt het prachtig en leeft mee en doet mee en organiseert acties.



Forza Tukkerland!
Alle reacties Link kopieren
Meen je niet! Vorig jaar wel gehad via kabel en nu is het ook nog in de buurt en komt het er niet op?!
Tja, álle evenementen kosten een stad geld, en de meeste nog behoorlijk veel ook (denk ook aan alle subsidies die vanuit de gemeente gegeven worden). Met het ene evenement kun je meer voeling hebben dan met het andere, maar uiteindelijk denk ik het zonder deze "dure" evenementen een saaie boel zou worden. En ja, natuurlijk betalen we hier indirect allemaal aan mee, maar dat is geen publiek geheim of zo.
En het leeft echt in de regio, dat vind ik wel weer heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Op 101 Ziggo zijn Koen en Sander te zien in het glazen huis, zeker omdat het hun reguliere uitzending is.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 december 2012 @ 15:47:

Dan over het goede doel: babysterfte vind ik, uiteraard, vreselijk. Maar ik heb minder gevoel bij dit doel dan bijvoorbeeld bij landmijnen of waterputten. Waarom? Omdat Malawi een land is dat leeft in armoede. Kinderen die het overleven groeien op in diezelfde arme omstandigheden als waar hun ouders in leven. En dan hoor ik Eric Corton op de radio vertellen dat een vrouw tien kinderen heeft gehad, maar waarvan er maar een paar het hebben overleefd... Ik vind eigenlijk dat er meer voorlichting zou moeten komen en betere gezondheidszorg. Die tien kinderen... Dat is teveel, zeker als je in zo'n land als Malawi leeft.



Daarom vind ik het doel dit jaar minder 'pakkend' in vergelijking met andere jaren.Helemaal eens.
quote:miloo schreef op 18 december 2012 @ 17:01:

Girlrygirl, gewoon even alle zenders afgaan!



Bij ons is het op Eventkanaal 13 te zien, Ziggo.Weeteminit, hier is het ook al gewoon op 13. Handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk om naar te kijken. Dit jaar ga ik er niet heen, maar volgend jaar is het in Leeuwarden, dan een stuk dichterbij. Waarschijnlijk ga ik dan wel kijken (en mss geld inzamelen)
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 17:10:

Voor de mensen met kritiek:



Er is werkelijk niet één Enschedeer die zo denkt zoals jullie. Iedereen vindt het prachtig en leeft mee en doet mee en organiseert acties.



Forza Tukkerland!Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Quote: ... Ik vind eigenlijk dat er meer voorlichting zou moeten komen en betere gezondheidszorg. Die tien kinderen... Dat is teveel, zeker als je in zo'n land als Malawi leeft.



Als er meer babys overleven, zullen er minder geboren worden. (klinkt raar misschien, maar in landen als Malawi zijn de ouderen afhankelijk van hun kinderen als ze niet meer kunnen werken. Ze "moeten" wel veel kinderen krijgen omdat dan de kans hoger is dat ze er een overhouden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 18 december 2012 @ 16:53:

[...]



Net of Londen, Barcelona, Sydney nog geen naamsbekendheid hadden... Je gaat toch niet naar zo'n stad omdat er toevallig ooit 'n OS is geweest? Je gaat om de bezienswaardigheden en de sfeer en die kan hooguit slechter worden door meer drukte en meer commercie.



Kijk dat jij niet van sport houdt, maar er gaan heel wat mensen naar de spelen, of komen later naar de stadions kijken.

Dus voor veel mensen heeft het aantrekkingskracht.

En natuurlijk wil iederen een graantje meepikken van alle acties, ook van het glazen huis. Als bedrijven niet bekend kunnen maken dat ze daar geld aan geven zullen ze of minder of helemaal niet geven, ook reclame.

En als bakker verkoop je speciale glazenhuiskoeken, en de lunchroom heeft ook wel n broodje zo genoemd.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt weer weinig slapen! Ga even nadenken over welk plaatje ik aan ga vragen. Het wordt waarschijnlijk Tom Odell - Another Love. Ga ook nog even kijken voor een shirt.



En Eleonora, bedoel je Kabouter Dopvleugel...?
Alle reacties Link kopieren
Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)



tromgeroffel......................



146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*bestaat er ook een trotse smiley?*



en we zitten op 171!!

life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Max.Daffie schreef op 18 december 2012 @ 18:34:

Dat wordt weer weinig slapen! Ga even nadenken over welk plaatje ik aan ga vragen. Het wordt waarschijnlijk Tom Odell - Another Love. Ga ook nog even kijken voor een shirt.



En Eleonora, bedoel je Kabouter Dopvleugel...?



Ja die ja!

Over die kapvergunning van iepen ergens in Friesland. Ik stuurde bijna een weiland in van het lachen....
Alle reacties Link kopieren
Nog Steeds geen 101tv gevonden .. Man wat baal ik hiervan!! Ik kijk er elk jaar zo enorm naar uit
quote:Designed schreef op 18 december 2012 @ 18:40:

Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)



tromgeroffel......................



146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*bestaat er ook een trotse smiley?*





Yeahhhhhhhh!!! Wat een goed begin!





De tussenstand van de glittertopicdames: 20 euro!!!

Van mijn dochter!
Alle reacties Link kopieren
quote:Designed schreef op 18 december 2012 @ 18:40:

Ik werd geroepen door Thee las ik Hierbij de tussenstand van de Lentemeiden actie, mogelijk gemaakt door alle Lentekriebelmeiden van de lentekriebeltopics (hoeveel lente wil je hebben)



tromgeroffel......................



146 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*bestaat er ook een trotse smiley?*
quote:nlies schreef op 18 december 2012 @ 18:22:

[...]





Kijk dat jij niet van sport houdt, maar er gaan heel wat mensen naar de spelen, of komen later naar de stadions kijken.

Dus voor veel mensen heeft het aantrekkingskracht.

En natuurlijk wil iederen een graantje meepikken van alle acties, ook van het glazen huis. Als bedrijven niet bekend kunnen maken dat ze daar geld aan geven zullen ze of minder of helemaal niet geven, ook reclame.

En als bakker verkoop je speciale glazenhuiskoeken, en de lunchroom heeft ook wel n broodje zo genoemd.Oh, ik hou zéker van de OS en ik heb toevallig de stadions in zowel Barcelona als Sydney bezocht, maar meer omdat ik na de échte highlights nog tijd over had. De andere bezienswaardigheden die niets met de OS te maken hadden zijn namelijk de dingen waarvoor ik die steden bezocht in the first place. Ik zou nooit ergens naartoe gaan speciaal omdat er 'n OS stadion is. Als ik erg veel geld zou hebben zou ik overigens wél 'n echte OS mee willen maken, dat dan weer wel
quote:girlygirl08 schreef op 18 december 2012 @ 18:44:

Nog Steeds geen 101tv gevonden .. Man wat baal ik hiervan!! Ik kijk er elk jaar zo enorm naar uit



Zal ik helpen zoeken?

Bij welke kabelaar zit je?

Misschien even de klantenservice bellen? Die zijn bij veel van die bedrijven wel tot 21.00 bereikbaar.
Alle reacties Link kopieren
*

* yasmijn, 2 uur geledenVoor de mensen met kritiek:



Er is werkelijk niet één Enschedeer die zo denkt zoals jullie. Iedereen vindt het prachtig en leeft mee en doet mee en organiseert acties.



Forza Tukkerland!

*



Helemaal eens! Vind het juist hartstikke leuk.

Maar ach zeikerds zijn er altijd. En natuurlijk.kost het de gemeente geld, dat kosten evenementen altijd. En wat betreft die deejeetjes met die grote salarissen: zij moeten verplicht een maand salaris doneren ( werd vorig jaar gezegd).



Ik ga iig lekker genieten, zaterdag erheen en tussendoor bekenden spotten op tv haha.



Yraatje, veel plezier vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 18:49:

[...]





Zal ik helpen zoeken?

Bij welke kabelaar zit je?

Misschien even de klantenservice bellen? Die zijn bij veel van die bedrijven wel tot 21.00 bereikbaar.Tele2 heeft het ook niet, balen!
Hoera voor Leo's dochter!



Voor wie Ziggo heeft: kanaal 13, het evenementenkanaal. Om 19.30 Ned 3.
Het is al megadruk op de Oude Markt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 't serious request t-shirt gekocht, geen idee hoeveel van die ¤ 13,95 naar de aktie gaat.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn ben jij op de Oude Markt? Zwaai dan eens even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven