Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk toch morgenmiddag even er heen met een vriendin samen.

De kinderen van mijn oude werk gaan er morgen ook heen, het ingezamelde geld brengen.
Yep, Allalone, ik binnen de singels,zowat om de hoek van de binnenstad.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan ze!
Alle reacties Link kopieren
En we zijn begonnen!
Alle reacties Link kopieren
Da's helemaal lekker dicht bij Yasmijn..

Het is een beetje druk op de Oude Markt
Alle reacties Link kopieren
Eleonora ik zit bij cogas. Als je wilt helpen zoeken graag !!
Alle reacties Link kopieren
ik had niet verwacht dat er zoveel forummers uit Enschede komen.. Ik woon in de nieuwe wijk voor de Miro.
Alle reacties Link kopieren
Girlygirl, is er geen mogelijkheid om online te kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 18:45:

[...]





Yeahhhhhhhh!!! Wat een goed begin!





De tussenstand van de glittertopicdames: 20 euro!!!

Van mijn dochter!
Echt heel erg....ik verheugde me erop, maar wegens inbraak heb ik geen TV meer!!! Een timing van kutjandorie dus.



Misschien online proberen te kijken. Baal.
quote:girlygirl08 schreef op 18 december 2012 @ 21:04:

Eleonora ik zit bij cogas. Als je wilt helpen zoeken graag !!



Heeeee, die ken ik helemaal niet.

Ik ga eens koekeloeren.
Alle reacties Link kopieren
Arch Julus..wat schrikken of niet? Gatver..
http://www.soundflow.nl/3fm-serious-req ... ne-kijken/





Alle reacties Link kopieren
quote:Italie_Meisje schreef op 18 december 2012 @ 18:56:

En wat betreft die deejeetjes met die grote salarissen: zij moeten verplicht een maand salaris doneren ( werd vorig jaar gezegd).



Dat vind ik een mooi gebaar!

Hoewel het feit dat ze überhaupt in dat huis zitten voor mij al genoeg zou zijn. Ze gebruiken immers ook hun bekendheid om geld in te zamelen, en dan zes dagen zonder eten: ik doe het ze niet na. Klinkt suf, maar een paar 'dj's' van Radio4 gaan natuurlijk nooit zoveel ophalen.



Ik ben lekker aan het kijken in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Stukje cake, ik had ook niet verwacht. Ik woon trouwens niet in Enschede maar in Oldenzaal. Wel dicht bij dus.



@julus, heb je al op mp gekeken, daar staan vaak wel gratis tv's. Wel beeldbuis maar dat maakt niet uit toch? Of anders kringloop?

Wel kut zeg een inbraak. Brr het idee dat een ander in je huis is en aan je spullen zit.
Girly, je hebt het basiskabeltvpakket van Cogas?

Of heb je digitale TV?

Voor het basispakket kun je contact opnemen met Cogas zelf, digitale tv gaat via Ziggo zag ik.

Ik zou morgen even de klantenservice bellen als ik jou was.



Heb je al bij de zenderindeling gekeken toevallig?
quote:allalone schreef op 18 december 2012 @ 21:29:

Arch Julus..wat schrikken of niet? Gatver..Nogal...echt shit. Maar ja, kon er ook wel bij. Gelukkig wel al na 1 dag een nieuwe laptop kunnen lenen, anders had ik niks meer gehad.
Italie meisje, dank je wel. Maar ik kijk echt nooit tv, behalve dan SR. Dus nu kijk ik gewoon online, beter dan niks.
quote:Julus schreef op 18 december 2012 @ 21:27:

Echt heel erg....ik verheugde me erop, maar wegens inbraak heb ik geen TV meer!!! Een timing van kutjandorie dus.



Misschien online proberen te kijken. Baal.Godsammekrake Juul, ik zou bijna een inzamelingsactie voor jou op touw zetten. Wat kuttie!
Leo, haha. Is niet erg hoor, wordt verzekeringskwestie. Vond het erg dat mijn (en vriends) laptop gejat was, die televisie zit ik niet zo mee. Maar kan het forum (jullie) niet missen!
Alle reacties Link kopieren
Aah julus wat lief dat je ons niet missen kan



Online is idd beter dan niks.
Alle reacties Link kopieren
Julus, waar woon je? Op mijn werk hebben we nog een tv die we niet meer gebruiken, is wel een grote tv met achterbak... Hij moet het nog gewoon doen, maar is al een poos niet meer aangeweest.
Alle reacties Link kopieren
Online is zo saai voor manlief :p

Ik zal morgen de klantenservice bellen..

Vind tv altijd leuker, heel de dag aan en gezellig

Bedankt lieve mensen voor meedenken !
En wij jou niet Julus.

Wat zul je geschrokken zijn....



Girly, 101tv staat er inderdaad niet bij Cogas. Ook niet bij het digitale pakket trouwens.

Pffffff...... Jammer zeg.

Misschien kun je via de computer kijken op www.3fm.nl?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stukje_Cake schreef op 18 december 2012 @ 21:39:

Julus, waar woon je? Op mijn werk hebben we nog een tv die we niet meer gebruiken, is wel een grote tv met achterbak... Hij moet het nog gewoon doen, maar is al een poos niet meer aangeweest.

Daarom hou ik nou zo van dit forum!



Wat lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven