Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.
Wie gaat er ook heen?
Anoniem_69176b9c77370
dinsdag 18 december 2012 om 22:48
Ned 3 meisjes!
Anoniem_170300
dinsdag 18 december 2012 om 22:50
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 22:48:
Ned 3 meisjes!Jahaa maar daar is nu die lelijkerd van Pownews!
Anoniem_157230
dinsdag 18 december 2012 om 22:53
leuk he! met alle grappen kom ik dus niet aan werken toe.. ik had het me zo voorgenomen om veel te doen vandaag:( maar dat stopte bij de start van het glazen huis.. gelukkig ga ik deze week er nog een keer of drie naar toe
Vanavond bij het glazen huis geweest en best wel onverwacht met mijn hoofd en stem op tv en radio geweest. Was NIET de bedoeling ik was met een vriend die voor de brievenbus waar je geld in kan stoppen mij het geld in de hand duwde en mij naar voren duwde. En bedankt daarvoor! De sfeer was top! Laat de afstand je niet weerhouden om langs te komen in Enschede. Er zijn allerlei gezellige kroegen om je warm te houden en het is natuurlijk superleuk om de sfeer mee te maken en de dj's te ondersteunen. Is ook wel zielig wanneer er alleen dronken studenten langs zouden komen