Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Ned 3 meisjes!
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 22:48:

Ned 3 meisjes!Jahaa maar daar is nu die lelijkerd van Pownews!
leuk he! met alle grappen kom ik dus niet aan werken toe.. ik had het me zo voorgenomen om veel te doen vandaag:( maar dat stopte bij de start van het glazen huis.. gelukkig ga ik deze week er nog een keer of drie naar toe
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 22:12:

Wie deed dat??!!



In beeld verscheen:



Hallo Vivaforum





Moi.
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ah nee. de "herhaal" fetisjist is er weer.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik 't gemist heb.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:del_speciaal schreef op 18 december 2012 @ 22:34:

[...]



Die heb ik niet. Was dat?Bij Ziggo is dat het 'etalagekanaal' en tijdens SR is dat er 24/7 op te zien.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 23:00:

[...]





Bij Ziggo is dat het 'etalagekanaal' en tijdens SR is dat er 24/7 op te zien.

Ahzo..ik heb geen Ziggo.

Nuja, ff wachten nog en dan begint het weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde jullie een berichtje sturen maar ik kan niet sms-en naar SR! :(
Alle reacties Link kopieren
Slaaptijd voor mij. Tot morgen!
Trustuhh LeChatNoir!
Alle reacties Link kopieren
Waar ken ik dat meisje met dat zwart-blonde haar van? Ze heet Miranda?



Van een reclame ofzo?
Wij bij Ziggo boffen maar!
Ik geniet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zondag zelf geld overhandigen namens onze Rode Kruis afdeling!!! Joepie!
.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk. Een week lang non stop loeren naar Gerard Ekdom. Wat een orgastisch genoegen toch weer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
I Ekdom!



En geniet je suf Yasmijn, wat heerlijk dat het om de hoek is.
Frans Bauer is mooi toch naar bed gegaan. Gerard is helemaal alleen. Maar wat zijn er nig veel mensen bij het huis zeg!
O nee!

Frans B is gewoon op nog!

Met een bril.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke tv tijdens mn nachtdienst!! inderdaad wat veel mensen zeg meteen de eerste dag/nacht!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond bij het glazen huis geweest en best wel onverwacht met mijn hoofd en stem op tv en radio geweest. Was NIET de bedoeling ik was met een vriend die voor de brievenbus waar je geld in kan stoppen mij het geld in de hand duwde en mij naar voren duwde. En bedankt daarvoor! De sfeer was top! Laat de afstand je niet weerhouden om langs te komen in Enschede. Er zijn allerlei gezellige kroegen om je warm te houden en het is natuurlijk superleuk om de sfeer mee te maken en de dj's te ondersteunen. Is ook wel zielig wanneer er alleen dronken studenten langs zouden komen
Je m"appelle belle
Alle reacties Link kopieren
Oh Bellevr, jij was die ene nuchtere...
Leuk Belle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven