Serious Request 2012 Enschede
woensdag 19 december 2012 om 15:09
He leuk! Ik vind het echt weer een feestje! Ik zit op kantoor te typen met mijn radio op de aaipod en ik drink emmers thee uit mijn lets-hear-it-for-the-babies-mok, vet prettig! Vanavond lekker de tv weer aan.
Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.
Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.
Sunlight over me no matter what I do
woensdag 19 december 2012 om 15:41
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 december 2012 @ 13:55:
Leo, ik lig gezellig met koorts op de bank. Helaas is dochter ook ziek en kijken we voornamelijk kinder-tv. Straks even zappen.
Heeee
Ik lig lekker alleen op de slaapkamer, dus ik kan de hele tijd kijken. Hoop dat jij snel weer mee kunt kijken! Beterschap!
Leo, ik lig gezellig met koorts op de bank. Helaas is dochter ook ziek en kijken we voornamelijk kinder-tv. Straks even zappen.
Heeee
Ik lig lekker alleen op de slaapkamer, dus ik kan de hele tijd kijken. Hoop dat jij snel weer mee kunt kijken! Beterschap!
woensdag 19 december 2012 om 15:43
quote:yasmijn schreef op 19 december 2012 @ 14:04:
Ik ga rond 1600 uur de stad in. Hoop dat ik bij de brievenbus kom!
Indien nee, dan ga ik een keer 'smorgens heel vroeg.
Want het zal erin gaan!
Ik ben petit (gheghe) dus ik druk me niet zo goed een menigte in, maar mijn man zegt: dan druk ik me er wel doorheen.
Komt goed!Geweldig!
Ik ga rond 1600 uur de stad in. Hoop dat ik bij de brievenbus kom!
Indien nee, dan ga ik een keer 'smorgens heel vroeg.
Want het zal erin gaan!
Ik ben petit (gheghe) dus ik druk me niet zo goed een menigte in, maar mijn man zegt: dan druk ik me er wel doorheen.
Komt goed!Geweldig!
woensdag 19 december 2012 om 16:02
quote:Fiet schreef op 19 december 2012 @ 15:09:
Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.Jahaa! Heb kanaal 101 toch! Helemaal blij mee! Dank je Fiet!
Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.Jahaa! Heb kanaal 101 toch! Helemaal blij mee! Dank je Fiet!
woensdag 19 december 2012 om 16:31
woensdag 19 december 2012 om 17:03
woensdag 19 december 2012 om 17:06
Vind ook pingpang. Bij de mac en bk heb ik altijd het idee dat je op een stuk plastic kauwt.
Zag gister al staan dat er savonds 10.000 man was. Mij te druk. Vanmiddag was het goed te doen. wel genoeg mensen maar niet overdreven druk.
Wel vind ik het geluid erg zacht. Je krijgt er nauwelijks ( of eigenlijk niet) iets van mee.
Alleen helemaal vooraan.
Zag gister al staan dat er savonds 10.000 man was. Mij te druk. Vanmiddag was het goed te doen. wel genoeg mensen maar niet overdreven druk.
Wel vind ik het geluid erg zacht. Je krijgt er nauwelijks ( of eigenlijk niet) iets van mee.
Alleen helemaal vooraan.
woensdag 19 december 2012 om 17:20
Helemaal mee eens. Er zit ook een fantastische griek in Enschede! (verdeurie ik krijg er honger van. Zo mijn spinazieschotel maar eens klaarmaken )
Ik ben ook gevlucht net voordat ze opgesloten werden. Ik werd er helemaal benauwd van.
Daarna moesten we ruim een half uur omlopen om de stad uit te komen .
Ik was blij dat ik weer thuis was.
Geluid was gisteren juist heel goed geregeld. Ik had medelijden met de mensen die boven de cafe's wonen
Ik ben ook gevlucht net voordat ze opgesloten werden. Ik werd er helemaal benauwd van.
Daarna moesten we ruim een half uur omlopen om de stad uit te komen .
Ik was blij dat ik weer thuis was.
Geluid was gisteren juist heel goed geregeld. Ik had medelijden met de mensen die boven de cafe's wonen
woensdag 19 december 2012 om 17:36
Hoi allemaal!
Hier nog een enschedese
Supertof de sfeer hier, iedereen leeft mee. Ik was vooral erg onder de indruk van de flashmob vanochtend: 300 kinderen die heel hard geoefend hadden op een dans en "en passant" ook even een cheque van ruim 24000 euro inleverde.
Daarnaast wil ik graag via deze weg nog even jullie aandacht vestigen op een superstoere actie :
24 jongens en meiden van volleybalvereniging Harambee zijn op dit moment bezig met een wereldrecordpoging volleyballen om geld op te halen voor SR.
Ze streven naar een nieuw record met 90 uur aan een stuk. Per uur spelen krijgen ze 5 minuten pauze. En ze moeten natuurlijk met 12 man in het veld staan waardoor ze dus kunnen wisselen, dus iedere keer 3 uur spelen, 3 uur slapen, eten, douchen.
Ik heb diep respect voor deze ploeg en ik weet dat ze het nu na de eerste helft lichamelijk al erg zwaar beginnen te krijgen. Ik ga via deze actie mijn bijdrage doen voor serious request.
Mochten jullie nou nog een eurootje over hebben om deze jongeren aan te moedigen, elke bijdrage is welkom. Maar de enschede-ers onder ons mogen ze natuurlijk ook ter plaatse komen aanmoedigen in de sporthal van de UT.
Hier nog een enschedese
Supertof de sfeer hier, iedereen leeft mee. Ik was vooral erg onder de indruk van de flashmob vanochtend: 300 kinderen die heel hard geoefend hadden op een dans en "en passant" ook even een cheque van ruim 24000 euro inleverde.
Daarnaast wil ik graag via deze weg nog even jullie aandacht vestigen op een superstoere actie :
24 jongens en meiden van volleybalvereniging Harambee zijn op dit moment bezig met een wereldrecordpoging volleyballen om geld op te halen voor SR.
Ze streven naar een nieuw record met 90 uur aan een stuk. Per uur spelen krijgen ze 5 minuten pauze. En ze moeten natuurlijk met 12 man in het veld staan waardoor ze dus kunnen wisselen, dus iedere keer 3 uur spelen, 3 uur slapen, eten, douchen.
Ik heb diep respect voor deze ploeg en ik weet dat ze het nu na de eerste helft lichamelijk al erg zwaar beginnen te krijgen. Ik ga via deze actie mijn bijdrage doen voor serious request.
Mochten jullie nou nog een eurootje over hebben om deze jongeren aan te moedigen, elke bijdrage is welkom. Maar de enschede-ers onder ons mogen ze natuurlijk ook ter plaatse komen aanmoedigen in de sporthal van de UT.
woensdag 19 december 2012 om 17:46
Goeie actie lay! Lijkt me idd erg zwaar voor ze.
Zie meer goede acties voorbij komen, mooi om te zien hoe iedereen zijn best doet.
Hier is 22 dec een spingmarathon op mijn sportschool. Zou ook mee doen maar dat gast even door rug problemen niet lukken helaas.
Ook hebben ze een zwemmarathon ( elk baantje levert geld op).
Disco zwemmen waar je voor geld een plaatje kan aanvragen.
Zie meer goede acties voorbij komen, mooi om te zien hoe iedereen zijn best doet.
Hier is 22 dec een spingmarathon op mijn sportschool. Zou ook mee doen maar dat gast even door rug problemen niet lukken helaas.
Ook hebben ze een zwemmarathon ( elk baantje levert geld op).
Disco zwemmen waar je voor geld een plaatje kan aanvragen.