Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Pff wat was het druk. Ben nog wel in enschede maar niet meer daar. Geloof niet dat ik in beeld was. Ga zaterdag weer.
Alle reacties Link kopieren
He leuk! Ik vind het echt weer een feestje! Ik zit op kantoor te typen met mijn radio op de aaipod en ik drink emmers thee uit mijn lets-hear-it-for-the-babies-mok, vet prettig! Vanavond lekker de tv weer aan.



Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.
Sunlight over me no matter what I do
Alle reacties Link kopieren
Jammer, hoor net dat de kids van mijn oude werk net live waren.

Helaas dus net gemist. Had ik nog wel even willen zien.
Waar ben je, Italie meisje? Ik ben onderweg
Alle reacties Link kopieren
Ooh jammer yasmijn, zit in de bus naar Oldenzaal.



Have fun!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 december 2012 @ 13:55:

Leo, ik lig gezellig met koorts op de bank. Helaas is dochter ook ziek en kijken we voornamelijk kinder-tv. Straks even zappen.





Heeee

Ik lig lekker alleen op de slaapkamer, dus ik kan de hele tijd kijken. Hoop dat jij snel weer mee kunt kijken! Beterschap!
quote:yasmijn schreef op 19 december 2012 @ 14:04:

Ik ga rond 1600 uur de stad in. Hoop dat ik bij de brievenbus kom!

Indien nee, dan ga ik een keer 'smorgens heel vroeg.

Want het zal erin gaan!

Ik ben petit (gheghe) dus ik druk me niet zo goed een menigte in, maar mijn man zegt: dan druk ik me er wel doorheen.

Komt goed!Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 19 december 2012 @ 13:43:

Heerlijk.

Gerards stem (Oh en hij zelf mag er ook zijn )Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiet schreef op 19 december 2012 @ 15:09:



Voor iedereen die nog zoekend is waar op tv het wordt uitgezonden: op 3fm.nl staat onder praktische info een overzicht van de verschillende kabelaars/aanbieders met bijbehorende zenders waarop 101tv te zien is.Jahaa! Heb kanaal 101 toch! Helemaal blij mee! Dank je Fiet!
Leo, ik heb dochter de iPad gegeven met Disneyfilmpjes en wat kinder-Apps. Dat pikt ze gelukkig en ik kan 101 kijken op de tv nu. Jij ook beterschap!
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 19 december 2012 @ 15:56:

[...]



Helemaal mee eens. Ik vind Gerard ook zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand die Enschede kent of er daar een (liefst) Burger King is? Of een Mac, of KFC?
Alle reacties Link kopieren
Enne..Leo en GC met dochter, beterschap!
Alle reacties Link kopieren
quote:allalone schreef op 19 december 2012 @ 16:02:

[...]





Jahaa! Heb kanaal 101 toch! Helemaal blij mee! Dank je Fiet!Fijn!
Sunlight over me no matter what I do
Thanks Allalone. En veel plezier met kijken.
Er zit een Mac, dicht bij het van Heekplein. Paar minuutjes lopen vanaf de oude markt. De Burgerking zit zeker in het station, hij zat ook in het centrum, maar of dat nog steeds zo is.. KFC niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen burgerking meer in het centrum.

Wel idd op het station ( moet je de trap op lopen, het station in dan loop je er zo tegenaan).

En de mac idd dicht bij het van heek plein, naast de hema.



Maar.op de oude markt zelf kun je ook goed eten. Samsam is zelfs door de smaakpolitie goed gekeurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er gisteren geweest toen de deur dichtging.

Wat een drukte. Niet normaal.

Mensen werden tegengehouden door dranghekken omdat de oude markt vol was.





Ik ga morgen rond half 6 s'morgens (voor school) hopelijk kan ik dan bij de brievenbus komen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de oude markt kun je beter eten dan bij de mac of BK.

Heerlijke restaurantjes daar
Alle reacties Link kopieren
Vind ook pingpang. Bij de mac en bk heb ik altijd het idee dat je op een stuk plastic kauwt.



Zag gister al staan dat er savonds 10.000 man was. Mij te druk. Vanmiddag was het goed te doen. wel genoeg mensen maar niet overdreven druk.

Wel vind ik het geluid erg zacht. Je krijgt er nauwelijks ( of eigenlijk niet) iets van mee.

Alleen helemaal vooraan.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens. Er zit ook een fantastische griek in Enschede! (verdeurie ik krijg er honger van. Zo mijn spinazieschotel maar eens klaarmaken )



Ik ben ook gevlucht net voordat ze opgesloten werden. Ik werd er helemaal benauwd van.

Daarna moesten we ruim een half uur omlopen om de stad uit te komen .

Ik was blij dat ik weer thuis was.



Geluid was gisteren juist heel goed geregeld. Ik had medelijden met de mensen die boven de cafe's wonen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Hier nog een enschedese :D

Supertof de sfeer hier, iedereen leeft mee. Ik was vooral erg onder de indruk van de flashmob vanochtend: 300 kinderen die heel hard geoefend hadden op een dans en "en passant" ook even een cheque van ruim 24000 euro inleverde.





Daarnaast wil ik graag via deze weg nog even jullie aandacht vestigen op een superstoere actie :

24 jongens en meiden van volleybalvereniging Harambee zijn op dit moment bezig met een wereldrecordpoging volleyballen om geld op te halen voor SR.

Ze streven naar een nieuw record met 90 uur aan een stuk. Per uur spelen krijgen ze 5 minuten pauze. En ze moeten natuurlijk met 12 man in het veld staan waardoor ze dus kunnen wisselen, dus iedere keer 3 uur spelen, 3 uur slapen, eten, douchen.



Ik heb diep respect voor deze ploeg en ik weet dat ze het nu na de eerste helft lichamelijk al erg zwaar beginnen te krijgen. Ik ga via deze actie mijn bijdrage doen voor serious request.

Mochten jullie nou nog een eurootje over hebben om deze jongeren aan te moedigen, elke bijdrage is welkom. Maar de enschede-ers onder ons mogen ze natuurlijk ook ter plaatse komen aanmoedigen in de sporthal van de UT.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk kijken, het liefst bleef ik de hele dag thuis. Enschede is te ver weg om te gaan, helaas
Alle reacties Link kopieren
Goeie actie lay! Lijkt me idd erg zwaar voor ze.

Zie meer goede acties voorbij komen, mooi om te zien hoe iedereen zijn best doet.

Hier is 22 dec een spingmarathon op mijn sportschool. Zou ook mee doen maar dat gast even door rug problemen niet lukken helaas.

Ook hebben ze een zwemmarathon ( elk baantje levert geld op).

Disco zwemmen waar je voor geld een plaatje kan aanvragen.
Ik krijg net een foto gewhatsappt van Yasmijn met Erik Corton!

En hij heeft gewoon zijn arm om haar heen!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven