Serious Request 2012 Enschede
woensdag 19 december 2012 om 11:46
quote:allalone schreef op 19 december 2012 @ 09:10:
Kun je ook bieden op hem?
Enne..goedemorgen... Zit al weer vanaf 7 uur te kijken, geloof dat de polonaise niet helemaal gelukt is vannacht?
Wel hoor Ally, er is keihard gepolonaisd. Compleet met raad van elf er tussen.
Frans B. was heel energiek, lief, vrolijk en gezellig. Ik zat er vannacht helemaal naast met mijn conclusie. Toen was hij net even naar de wc.
Yas, het was vannacht om half vier nog druk en vanmorgen om half acht ook alweer.
Enschede is echt geweldig.
Kun je ook bieden op hem?
Enne..goedemorgen... Zit al weer vanaf 7 uur te kijken, geloof dat de polonaise niet helemaal gelukt is vannacht?
Wel hoor Ally, er is keihard gepolonaisd. Compleet met raad van elf er tussen.
Frans B. was heel energiek, lief, vrolijk en gezellig. Ik zat er vannacht helemaal naast met mijn conclusie. Toen was hij net even naar de wc.
Yas, het was vannacht om half vier nog druk en vanmorgen om half acht ook alweer.
Enschede is echt geweldig.
woensdag 19 december 2012 om 12:23
woensdag 19 december 2012 om 13:46
quote:Italie_Meisje schreef op 19 december 2012 @ 12:40:
Zit nu in de bus onderweg. 1 uur kom ik aan, dus zal er tegen 10 over zijn.
Zal ff zwaaien als ik in beeld ben.
Waar herkennen we je aan? Ik zit de hele middag voor de tv, ik lig met iets van een voorhoofdsholteontsteking in bed dus heb alle tijd.
Twee jaar geleden hebben een vriendin en ik echt live zitten zwaaien. In Eindhoven was dat. Zó leuk.
Zit nu in de bus onderweg. 1 uur kom ik aan, dus zal er tegen 10 over zijn.
Zal ff zwaaien als ik in beeld ben.
Waar herkennen we je aan? Ik zit de hele middag voor de tv, ik lig met iets van een voorhoofdsholteontsteking in bed dus heb alle tijd.
Twee jaar geleden hebben een vriendin en ik echt live zitten zwaaien. In Eindhoven was dat. Zó leuk.
woensdag 19 december 2012 om 14:04