Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.

Wie gaat er ook heen?
quote:pingpang schreef op 19 december 2012 @ 17:04:

Bij de oude markt kun je beter eten dan bij de mac of BK.

Heerlijke restaurantjes daar

Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.

En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.
quote:Truffelmaffia schreef op 19 december 2012 @ 18:08:

[...]

Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.

En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.

Mijn excuses dan dat ik je een goede tip wilde geven.

Jij liever dan ik trouwens
quote:Eleonora schreef op 19 december 2012 @ 17:58:

Ik krijg net een foto gewhatsappt van Yasmijn met Erik Corton!

En hij heeft gewoon zijn arm om haar heen!

Tof! Gelukt om bij de brievenbus te komen?
Gaaf Leo!
Ja, de envelop is afgeleverd hoor!
Mooi!
Claudia de Breij doe maar niet zingenpoeh.....
Nog geen cent gaat naar dat hypocriete zelfbevlekkings marketingfeestje. Bah bah. Opeens is het bijna kerst en moet iedereen massaal zijn of haar schuldgevoel afkopen, en 3fm...die varen er maar wat wel bij, zonder glazen huis is hun bestaansrecht direct de helft minder.

En wat elninjoo zegt.
Toffff die tussenstand!!
Wow!! Wat een giga eerste tussenstand!! Enschede rules!!
910.608 euro op de eerste dag!

*doet rondedansje met Votesforleo en Ally*
Wow wat een bedrag zeg!!!
Jeuh! Goed bezig!
*hijgt uit*

Maar ligt het nu aan mij? Het is lekker druk maar het lijkt een beetje timide daar..zie weinig beweging..
Hoppatee!
Volgens de daar aanwezigen is het heel erg gezellig....
Glaasbeer je kunt je naam beter veranderen in brombeer

of zeurbeer of zeikbeer.

Allalone, ik vond het gezellig maar het was idd timide. Het volk deed niet echt mee. Maar ik had het idee dat het vanmiddag kwam omdat het echt een beetje aapjeskijken was. Doordat het geluid heel zacht was kreeg je alleen als je vooraan stond iets mee. Anders niet.

Weet niet hoe het nu is met het geluid. Hoop beter.

En man man wat een tussenstand. Hoezo crisis? schijt aan de crisis. Lol.

Vind het altijd mooi om te zien hoe we dit met z'n allen doen. Ook al vind de bedragen soms erg veel of het doel wel eens wat minder ( dit jaar niet hoor, goed doel).

Toch is het zo mooi om te zien wat wij als klein land kunnen en over hebben voor een ander.
Nou italie_meisje, misschien moet je je naam veranderen in hypocriet_meisje of naief_meisje

Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen. dj's die het geen hol boeit om de rest van het jaar iets te doen, artiesten die hun albums pitchen over de rug van het goede doel. Mensen die alleen geld geven als er een kans is dat hun naam genoemd wordt.

En dat allemaal voor een stichtingen waar directeuren tonnen verdienen en ter versterking van het merk 3fm met alle pr kosten van dien.. verzin ik niet, staat in hun eigen jaarverslag.

Als je zo begaan bent, stort je toch rechtstreeks naar het goede doel, buiten deze week....
quote:Eleonora schreef op 19 december 2012 @ 20:25:

910.608 euro op de eerste dag!

*doet rondedansje met Votesforleo en Ally*
Glaas_beer, mijn naam word niet genoemd hoor. Dat hoeft ook niet en als ik wil storten dan doe ik dat. Aan meerdere goede doelen.

Niet omdat het rond kerst is maar omdat ik het kan.
Ach mensen als je het goed doet en even rekenend kun je gratis grote bedragen geven omdat je het van de belasting kan aftrekken......

Als er een aantal kinderen een beter leven krijgen is het toch de inspanning weer waar geweest, en als iemand het leuk vind om te zwaaien op tv, of bedrijven hun naam in beeld willen zien, zo lang het geld opleverd vind ik het best.
Glaasbeer, ik ben niet hypocriet of naief. Ik weet wel hoe het werkt.

Tuurlijk willen de meeste bedrijven die geld doneren er wat aan over houden als in gratis reclame.

Het is ook commercieel, dat snapt iedereen. Maar er zijn genoeg anonieme donoren, mensen die hard hun best doen voor het goede doel.

Maar omdaar zo over te brommen en.negatief te doen. Ja dan vind ik je een zeikerd.

En ik vind het juist goed dat er in hun jaarverslag alles eerlijk wordt gemeld. Dat doen de meeste goede doelen niet.

Ene ken jij de dj's persoonlijk ofzo, dat je weet dat het hen de rest van het jaar geen hol boeit?

Vind dat gezeik altijd,zo jammer. Wees toch positief dat we met z'n ons inzetten voor iets goed. Het grootste gedeelte zal echt mensen helpen.
Giel beelen verdient 3 ton, nou dan stort daar eens publiekelijk iets van..en ja we hadden echt wel geweten als hij wél zou storten.

Het doel is ook enkel gekozen vanwege zieligheid. Stop wat meer in preventie, maarja dat verkoopt niet.

Maargoed, betaal jij lekker aan overbetaalde djs in een huis tijdens een duur evenement aan het meest zielige doel, doe ik dat rechtstreeks door een door mij gekozen doel
quote:glaas_beer schreef op 19 december 2012 @ 21:58:

Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen.

Waar heb je dat gehoord? Serious request werkt toch altijd samen met het Rode Kruis.

Ik vind het in ieder geval ieder jaar weer een super actie.
oaghhh die ogen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven