Orgasme vriend voelen
donderdag 20 december 2012 om 11:00
Beetje een rare vraag misschien, maar voelen jullie het als je partner een orgasme krijgt?
Bij mijn vorige partners kon ik het wel merken aan hun reacties e.d. maar bij mijn huidige vriend voel ik het echt.
Dat heb ik eigenlijk nooit eerder bij iemand gehad. Ook mijn vriend heeft nooit eerder gehad dat iemand zijn orgasme voelde.
Ik voel het een paar seconden voordat hij echt klaarkomt. Dus niet alleen het moment zelf, maar ook net iets ervoor. Alsof zijn penis dan iets groter wordt ofzo? (geen idee hoor, dit is een gok van wat het zou kunnen zijn)
Herkent iemand dit?
Ps. Ik moet zo werken tot vanavond laat, dus kan niet veel reageren.
Bij mijn vorige partners kon ik het wel merken aan hun reacties e.d. maar bij mijn huidige vriend voel ik het echt.
Dat heb ik eigenlijk nooit eerder bij iemand gehad. Ook mijn vriend heeft nooit eerder gehad dat iemand zijn orgasme voelde.
Ik voel het een paar seconden voordat hij echt klaarkomt. Dus niet alleen het moment zelf, maar ook net iets ervoor. Alsof zijn penis dan iets groter wordt ofzo? (geen idee hoor, dit is een gok van wat het zou kunnen zijn)
Herkent iemand dit?
Ps. Ik moet zo werken tot vanavond laat, dus kan niet veel reageren.
donderdag 20 december 2012 om 11:10
donderdag 20 december 2012 om 11:11
donderdag 20 december 2012 om 22:06
Klopt wel wat er gezegd wordt. Bij het klaarkomen trekt het eerst samen. Dat voel je als zijnde dat hij wat groter wordt.
Ik principe krijgt hij eigenlijk kort een maximale stijfheid. Dat zal een vrouw best voelen. En dan vlak daarna het pulserende klaarkomen waarbij hij automatisch probeert om zo diep mogelijk in haar te komen.
Ik principe krijgt hij eigenlijk kort een maximale stijfheid. Dat zal een vrouw best voelen. En dan vlak daarna het pulserende klaarkomen waarbij hij automatisch probeert om zo diep mogelijk in haar te komen.
vrijdag 21 december 2012 om 23:40
Ik voel het ook heel duidelijk! Inderdaad wordt hij vlak voor hij klaarkomt ineens dikker en harder waardoor hij in sommige standjes mij ook gelijktijdig klaar kan laten komen! Dat is echt super lekker en intiem..en heb ik ook nooit eerder gehad
. Bij pijpen vind ik het vooral handig, weet ik dat ik m'n tong even naar achter moet houden, wil t namelijk niet allemaal in m'n keel hebben
Al met al een geweldige functie!
Al met al een geweldige functie!