*165* Bar Too Much *165*
donderdag 8 mei 2008 om 23:09
donderdag 8 mei 2008 om 23:38
En terug uit het zonnige Zuiden. Daar dus ook warm, maar niet veel van kunnen merken want drukdrukdruk tuulk.
Winx ik kan dus de rest van de armzalig bij elkaar gesprokkelde 5 zegeltjes aan een ander doneren begrijp ik?
Wil er iemand toevallig nog naar die Tarzanzooi want stik van de AH zegeltjes nu U roept maar hoor....................
Verder nog nieuws van moi? Nee, geloof van niet.
Biertje dan maar
Winx ik kan dus de rest van de armzalig bij elkaar gesprokkelde 5 zegeltjes aan een ander doneren begrijp ik?
Wil er iemand toevallig nog naar die Tarzanzooi want stik van de AH zegeltjes nu U roept maar hoor....................
Verder nog nieuws van moi? Nee, geloof van niet.
Biertje dan maar
vrijdag 9 mei 2008 om 00:14
quote:jooppie schreef op 08 mei 2008 @ 23:52:
Lees net van je kat Mir, wat sneu
Ja, t was zo'n lieverd. Kep 18,5 jaar met em samengewoond, dus best ff wennen.
Kinderen wilden gelijk een nieuwe kat erbij hebben. Maar ff heel eerlijk gezegd: ik vond ze leuk, maar ook lastig (vooral met weekendjes weg), dus ik vinnut helemaal niet erg als we over een poosje geen katten meer hebben. Die ene die we nu nog hebben is bijna 15, dus wordt ook te overzien.
Pssssssssst niet aan de kinderen vertellen hè.
Trusten.
Lees net van je kat Mir, wat sneu

Ja, t was zo'n lieverd. Kep 18,5 jaar met em samengewoond, dus best ff wennen.
Kinderen wilden gelijk een nieuwe kat erbij hebben. Maar ff heel eerlijk gezegd: ik vond ze leuk, maar ook lastig (vooral met weekendjes weg), dus ik vinnut helemaal niet erg als we over een poosje geen katten meer hebben. Die ene die we nu nog hebben is bijna 15, dus wordt ook te overzien.
Pssssssssst niet aan de kinderen vertellen hè.
Trusten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 mei 2008 om 12:45
Ik lijk wel niet goed wijs.
Ik had me voorgenomen om deze vakantie te gebruiken om beneden de boel weer op orde te krijgen. Want het liep hier qua zwijnenstal-gehalte echt uit de hand. En nu, ondanks de warmte, ga ik er nog steeds mee door. Heb net de ramen gelapt. Vitrage zit in de wasmachine. Volgens mij heb ik die vitrage nog nooit gewassen, zolang als ik hier woon (9 jaar ) en die ramen waren ook minstens een jaar niet gelapt.
Als zo meteen aan de voorkant de zon weg is kan ik daar verdergaan. Kortom: niet goed wijs.
Ik had me voorgenomen om deze vakantie te gebruiken om beneden de boel weer op orde te krijgen. Want het liep hier qua zwijnenstal-gehalte echt uit de hand. En nu, ondanks de warmte, ga ik er nog steeds mee door. Heb net de ramen gelapt. Vitrage zit in de wasmachine. Volgens mij heb ik die vitrage nog nooit gewassen, zolang als ik hier woon (9 jaar ) en die ramen waren ook minstens een jaar niet gelapt.
Als zo meteen aan de voorkant de zon weg is kan ik daar verdergaan. Kortom: niet goed wijs.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 mei 2008 om 17:37
Sodeknetters. 't Kan bijna niet anders dan dat ik ongesteld moet worden. Ik ga net pas zitten. Morgen weer verder. Lijkt wel of we geen ramen meer hebben, zó schoon zijn ze. Das het voordeel als je ze zelden lapt: ALS je ze dan een keer lapt heb je er wel plezier van. Maar mss dat ik ze volgende keer toch in de winter lap.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 mei 2008 om 22:12
[quote]jooppie schreef op 08 mei 2008 @ 23:38:
Wil er iemand toevallig nog naar die Tarzanzooi want stik van de AH zegeltjes nu U roept maar hoor....................quote]
Yep, heb er nu genoeg, bedankt!
En ik had nog wel 4 zegels voor de Tarzan voor je
Wil er iemand toevallig nog naar die Tarzanzooi want stik van de AH zegeltjes nu U roept maar hoor....................quote]
Yep, heb er nu genoeg, bedankt!
En ik had nog wel 4 zegels voor de Tarzan voor je
vrijdag 9 mei 2008 om 22:25
Solomio, wat uitsloverig met dit weer zo aan 't werk zeg.
'k had vanmorgen om half 10 een afspraak. Dus stap de auto in, draai sleutel om.....klik......nog een keer.......klik. Gevalletje doe 't lekker zelf.
Wij weer de auto uit, ik zeg, we gaan wel op de snor.
Maar die staat op een onmogelijke plek dus bleek. Man zei van de week.....heb 'm anders neergezet kan je zooooo de schuur uitrijden.........jaaaaa hooor, staat alleen een motor voor zodat ik niet bij de deurknippen kan en de deur van buitenaf niet open kan maken.
Dochter door een gaatje gewrongen om bij de knips te komen. Nou met een beetje springen ging die open.
Deur opengemaakt......staat die snor gewoon klem he.
Met duwen en trekken, handrem bleef haken, stepje bleef haken je kent het wel......had ik dus de snor. Sleutel zoeken, sleutel weg. Hm, zat nog in de snor dus.
Sleutel omdraaien en aan.......brrr.....niets.........nog een keer......brrr....niets Dan maar met de kickstart proberen, trap, kick, start......brrr.....niets....trap, kick, start.....brrr niets........nog een gevalletje van doe 't lekker zelf......gooooodverdegodverdegodver......dan maar met de fiets.
Maaaaar die stond dus achter de snor dus ook zo lekker makkelijk eruit te krijgen.
Duwen, trekken, tillen en jaaaaaaaa hoor daar was mijn fiets.
Fiets helemaal gelukkig dat die ook eens gebruikt ging worden dus toen maar op de fiets gegaan.
En nu heb ik een zere doos want heb letterlijk een kutzadel.
Bewijs...moet gewoon niets doen met dit weer ben ik veel beter in.
Pffff wieksche rosé......Proost!
'k had vanmorgen om half 10 een afspraak. Dus stap de auto in, draai sleutel om.....klik......nog een keer.......klik. Gevalletje doe 't lekker zelf.
Wij weer de auto uit, ik zeg, we gaan wel op de snor.
Maar die staat op een onmogelijke plek dus bleek. Man zei van de week.....heb 'm anders neergezet kan je zooooo de schuur uitrijden.........jaaaaa hooor, staat alleen een motor voor zodat ik niet bij de deurknippen kan en de deur van buitenaf niet open kan maken.
Dochter door een gaatje gewrongen om bij de knips te komen. Nou met een beetje springen ging die open.
Deur opengemaakt......staat die snor gewoon klem he.
Met duwen en trekken, handrem bleef haken, stepje bleef haken je kent het wel......had ik dus de snor. Sleutel zoeken, sleutel weg. Hm, zat nog in de snor dus.
Sleutel omdraaien en aan.......brrr.....niets.........nog een keer......brrr....niets Dan maar met de kickstart proberen, trap, kick, start......brrr.....niets....trap, kick, start.....brrr niets........nog een gevalletje van doe 't lekker zelf......gooooodverdegodverdegodver......dan maar met de fiets.
Maaaaar die stond dus achter de snor dus ook zo lekker makkelijk eruit te krijgen.
Duwen, trekken, tillen en jaaaaaaaa hoor daar was mijn fiets.
Fiets helemaal gelukkig dat die ook eens gebruikt ging worden dus toen maar op de fiets gegaan.
En nu heb ik een zere doos want heb letterlijk een kutzadel.
Bewijs...moet gewoon niets doen met dit weer ben ik veel beter in.
Pffff wieksche rosé......Proost!