Serious Request 2012 Enschede
vrijdag 21 december 2012 om 22:38
Haha chat!
Ik vind Ilse ook leuk.
Vriend vind Sanne wel leuk en zijn mannelijke collega's ook, die zijn nu samen op weg naar Enschede
Maar of ze haar nu alleen leuk vinden voor dr muziek betwijfel ik haha. Ach ja wij Gerard zij Sanne en Ilse ( want daar is hij zwaar fan van).
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer op tijd eruit voor mijn werk.
Ik vind Ilse ook leuk.
Vriend vind Sanne wel leuk en zijn mannelijke collega's ook, die zijn nu samen op weg naar Enschede
Maar of ze haar nu alleen leuk vinden voor dr muziek betwijfel ik haha. Ach ja wij Gerard zij Sanne en Ilse ( want daar is hij zwaar fan van).
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer op tijd eruit voor mijn werk.
zaterdag 22 december 2012 om 10:25
zaterdag 22 december 2012 om 10:40
https://www.youtube.com/w ... er_embedded&v=R3dRTXb4SYc
zaterdag 22 december 2012 om 10:43
Michiel z'n vast shift is van 14 tot 18 en in wisseldienst doet hij nog de shifts van 22 tot 2 en 2 tot 6, maar nooit 's ochtends vroeg of het begin van de avond.
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350128
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350128
zaterdag 22 december 2012 om 12:49