Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Het is allemaal zo mooi hier! Het geld vliegt me uit de tuk (zak)
Zit Giel erdoor heen?
Alle reacties Link kopieren
Giel was even in slaap gevallen ja.



Heerlijk evenement ieder jaar weer. Hoort voor mij echt bij kerst.

Thuis staat de hele dag 101 tv aan en op t werk de radio op 3fm.

Nu met griep en verdoofd van de paracetamol de mannen aan het volgen.



Leuke samenstelling dit jaar. Vooral Gerard is geweldig.

En ik vind hem niet eens knap (hou niet van kleine mannen) maar hij heeft zoveel muziekkennis.

Daar heb ik echt respect voor.



Ook leuk om al die Tukkers te zien, ik heb namelijk nogal wat familie wonen in die contreien.



Yasmijn en andere aanwezigen in Enschede, veel plezier nog!
Dankjewel! Komt helemaal goed!
Hahahaha die muziek net
Het gaat altijd zo snel voorbij....
Yas, bedankt nog voor de foto schat, sorry, ik had het zó debiel druk vandaag, ik heb geloof ik niet eens gereageerd.

Thanks!
Heanig an, Leo! Das Twents voor rustig aan,geeft niks.



Denk dat Enske volgende week in een gat valt.
Wat zei je kind ervan?
Anders Krabbelkonterveen, waar ik woon, wel. Of ik dan. Zeg maar, als het ware....
Het regent hier trouwens heel hard.
Wij hier allemaal ben ik bang.
quote:yasmijn schreef op 22 december 2012 @ 23:45:

Wat zei je kind ervan?Die is zo trots als een pauw. De enige in de klas die op die manier 'live' geld heeft gedoneerd.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dit hele gegeven, mooi en bijzonder, het kan toch zomaar hier in het koude Holland!
Heul cool, Leo!
Het Glazen Huis in Nairobi!

Kenia is ook een beetje mijn land!
Alle reacties Link kopieren
Het kan niet op voor jou deze week yasmijn!
Super!
Inderdaad Pucker!
Als jullie dit sms'je in beeld krijgen, ben ik dat.



23-12-2009, RIP mama
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn



Je kent me niet maar ik heb het destijds gelezen.
Ah oke, dan weet je van mijn band met Kenia. Ben er afgelopen april nog geweest.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte yasmijn.
Thanks. 3 jaar alweer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Johnny maar saai....jammer
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven