Kerstpakket
vrijdag 21 december 2012 om 17:50
Tot zo ver nog niks, verwacht ook niet dat het nog gaat gebeuren want ik denk dat het weg bezuinigd is (maar je weet maar nooit natuurlijk) Vorig jaar bij mijn vorige werkgever heb ik een sjaal gehad. Ach ja, ze hadden iig aan me gedacht
Partner komt straks thuis van de kerstborrel van zijn werk met een kerstpakket. Geen idee wat het gaat worden, maar hijzelf verwacht een boodschappendoos. Origineel is het niet, maar wij zijn er meestal erg blij mee. Zijn werkgever steekt ook echt tijd in de pakketten, dus het is niet dat je een doos met random meuk krijgt.
Partner komt straks thuis van de kerstborrel van zijn werk met een kerstpakket. Geen idee wat het gaat worden, maar hijzelf verwacht een boodschappendoos. Origineel is het niet, maar wij zijn er meestal erg blij mee. Zijn werkgever steekt ook echt tijd in de pakketten, dus het is niet dat je een doos met random meuk krijgt.
vrijdag 21 december 2012 om 18:10
Ik heb vandaag geheel onverwacht een 'kerstpakket' gekregen van mijn vrijwilligerswerk. Afgelopen weken niet hoeven werken, vanwege studeren, maar vandaag toevallig in de buurt vanwege tentamen. Filmbon gekregen en zakje met chocolade kerstboompjes.
Oh, en een chocoladeletter, maar die was nog van Sinterklaas
Ik ben er erg blij mee!
Oh, en een chocoladeletter, maar die was nog van Sinterklaas
Ik ben er erg blij mee!
Waar zit de any-key?
vrijdag 21 december 2012 om 20:10
Omdat ik momenteel werkloos ben, krijg ik geen pakket. Maar een paar dagen terug kreeg ik van mijn buurman een deel van hun pakket. (Zij lusten niet alles en sommige andere dingen konden ze niet gebruiken). Erg leuk dus! En gisteren vond ik een waardebon voor een gratis wellness behandeling in mijn brievenbus. Heb ik van een vriendin gekregen. Deze gebaren vind ik eerlijk gezegd veel leuker dan een kerstpakket. Toch hoop ik volgend jaar weer recht te hebben op een pakket want dat zou betekenen dat ik een baan zou hebben.
zaterdag 22 december 2012 om 17:14
Ik krijg 'm maandag pas. Reden: dit is voor het bedrijf de drukste dag van 't jaar. Als je er die dag niet bent, krijg je geen pakket. Zo proberen ze mensen te motiveren (toch) te komen.
Het bedrijf heeft afgelopen jaar niet zo goed gedraaid en ik zag een zeer bescheiden doosje staan. Verwacht er dus niet al te veel van...
Het bedrijf heeft afgelopen jaar niet zo goed gedraaid en ik zag een zeer bescheiden doosje staan. Verwacht er dus niet al te veel van...
zaterdag 22 december 2012 om 18:14
Ik zat al te kijken of er soms collega;s tussen zaten om die reden ga ik ook niet vertellen wat ik gekregen heb. Wel dat het echt aanzienlijk minder is dan voorgaande jaren.
Maar gezien de vele ontslagen die vallen zo om je heen denk ik dat je blij mag zijn dat je nog werk hebt tegenwoordig, dus mij hoor je niet klagen.
Maar gezien de vele ontslagen die vallen zo om je heen denk ik dat je blij mag zijn dat je nog werk hebt tegenwoordig, dus mij hoor je niet klagen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 24 december 2012 om 18:37
Ik heb uiteindelijk helaas niks gekregen dit jaar, van mijn werk niet, en van mijn vrijwilligerswerk niet
Ik weet dat je er eigenlijk niet van mag uitgaan dat je wat krijgt, maar ik was ook wel een beetje teleurgesteld! Alle klanten van mijn werk kregen een persoonlijk kaartje, maar ik kreeg een e-card van mijn baas, die ook aan de andere werknemers was gestuurd. Ach ja.. gelukkig is het werk dat ik doe wel leuk, dat is natuurlijk veel meer waard!
dinsdag 25 december 2012 om 20:20
Ik heb van een medeforummer die ik verder niet persoonlijk ken, een kerstpakket gehad! Onder het mom van 'als zelfstandige krijg je die niet, dus je krijgt 'm van mij'. Heel lief van haar. Heb al twee keer eerder een 'kerstpakket' van haar gehad, alleen niet met kerst maar eerder dit jaar, zomaar. voor haar.
dinsdag 25 december 2012 om 21:40
Dank je. Ik had het ook gehoopt, maar ik wist ook dat er een grote kans was dat het niet ging lukken. Maar ik heb het geprobeerd, daar heb ik geen spijt van. Moest vroegtijdig stoppen van de Sociale Dienst, anders had het nog tot mei kunnen duren. Maar ook al heb ik dan meer cliënten, het zal niet genoeg zijn. Sowieso kan niemand zo snel al zelfstandig draaiend zijn. Maar goed.... het zij zo.
Had jij ook een kerstpakket Nella? (heb niet het heel topic meer gelezen)
Had jij ook een kerstpakket Nella? (heb niet het heel topic meer gelezen)
dinsdag 25 december 2012 om 21:44
zaterdag 29 december 2012 om 20:58
Mijn man kreeg een mooie steek-braadpan met per-zoutstel enzo. (hij kon kiezen uit vërschillende pakketten). Ik kreeg een slabak. Heel lelijk ook nog;-). Die heb ik weggegeven. En van cliënten kreeg ik een kerststukje en 5 dozen chocola. Allemaal opgegaan ***BLOOS*** . Het idee dat ze de moeite hadden genomen voor mij, vind ik heel bijzonder en waardeer ik erg.
zondag 30 december 2012 om 18:34
zondag 30 december 2012 om 18:59
Ik had een fijn pakket. Twee van die dubbelwandige thee glazen en allerlei eetwaren erbij. Dit jaar wist ik niet wat er in zat, vaak stel ik de pakketten uit, maar vond het ook wel eens leuk om verrast te worden. Dus onze directeur was de sjaak om het pakket samen te stellen. Heb hem een mail gestuurd om te bedanken voor het leuke pakket. Ondanks dat we het als bedrijf niet slecht doen, is het wat mij betreft niet vanzelfsprekend om iets te krijgen. Maar wij krijgen altijd iets met Pasen, Sinterklaas en Kerst en een bon wanneer we jarig zijn.
Snap nooit zo goed dat mensen ontevreden zijn over hun pakket. Bij mijn vorige werkgever had ik een collega die ieder jaar liep te zeiken dat het weer een kut-pakket was (letterlijke bewoording). Toen ik daar een keer iets van gezegd had was het meteen over. Wat een ondankbaar mormel was dat zeg...
Snap nooit zo goed dat mensen ontevreden zijn over hun pakket. Bij mijn vorige werkgever had ik een collega die ieder jaar liep te zeiken dat het weer een kut-pakket was (letterlijke bewoording). Toen ik daar een keer iets van gezegd had was het meteen over. Wat een ondankbaar mormel was dat zeg...