Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze het nog gered met die recordpoging??
Alle reacties Link kopieren
Nou nee. Of er moest nog geen record bestaan. Het was super rustig. Waren niet veel mensen op af gekomen.

Te weinig reclame voor gemaakt denk ik. Hoorde toevallig Timur het zeggen, maar een half uur daarna was het al.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dubbel gevoel bij de DJ's met de minister.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht even dat Albert Verlinde binnen kwam, blijkt dat Joël Voordewind te zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze de muziek echt niet harder mogen zetten ivm overlast. Ze staan daar natuurlijk de hele week, 24 uur per dag. Ik vond het in leiden ook tegenvallen.



Leuk dat het zo druk is ondanks de regen. Vanavond Johnny, heb ik zin in
Alle reacties Link kopieren
Wow die tussenstand!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat lekker hè?
Alle reacties Link kopieren
Whoop whoop! Hij gaat gooeeed!!



Denk het ook pucker.



Johnny vanavond? Leuk! Die vind ik altijd gezellig.
Wow!
Alle reacties Link kopieren
Wow! Toch wel ernstig trots op Enschede...
Alle reacties Link kopieren
Wat is de tussenstand?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
4.292.293
Alle reacties Link kopieren
Tering....ik word er zo allemachtig sentimenteel van dat dochter vroeg of ik een huildag had ofzo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ah...komt het daarvan..
Alle reacties Link kopieren
Haha fame! Geweldig he!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben nu even geswitched naar Paul, die is ook aan het inzamelen enzo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer is samen met een kameraad aan het draaien in een cafe in Hengelo.

Ze draaien verzoekplaatjes en voor elk biertje/colaatje gaat er 15 cent naar serious request. Binnen een uur hadden ze al 140 euro. (edit: ik was iets te voorbarig er stond eerst 180, maar ik las niet goed wat mijn broer schreef het moest 140 zijn haha)



Morgen gaan ze de opbrengt van vanavond brengen.

Maar het cafe houdt de actie van elk biertje 15 cent t/m 31 dec, dus dat bedrag gaat dan ook nog er nasr toe.
quote:Pucker schreef op 22 december 2012 @ 20:34:

4.292.293Wat een ongelofelijk bedrag hè?!
Ik ben zo trots op mijn stad!
Van harte hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook weer, kijk het niet de hele dag door aan een stuk maar wel veel.

Prachtig bedrag weer!
Alle reacties Link kopieren
Op 3 bij Dumpert
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeiken over het geluid zijn volgens mij stokdoof! Of heb ik gewoon zo'n ongelofelijk goed gehoor?



Het geluid is hartstikke goed hoor. Muziek hoor je prima. Alleen de microfoon bij de brievenbus wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de luchtgitarenverkoop een leuke ludieke actie. Gebakken lucht. Geweldig! Ze hebben e ral meer an 200 verkocht à ¤ 10 p0st.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik gemist Fame, klinkt geweldig. Ik hou er van dat dit allemaal kan tijdens zo'n week. Iedereen is er druk mee bezig, acties, gewone donaties, lekker dansen voor het huis, heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven