Ben erg onzeker, is zij nu ook verliefd?

09-05-2008 10:16 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Alweer een maand of 3 heb ik een collegaatje. In het begin was het gewoon een collegiale band, langzaam maar zeker konden we het steeds beter met elkaar vinden. Maar uit professioneel oogpunt wilden wij toch de nodige afstand houden.

Dat is gelukt tot 3 dagen geleden. We liepen in de pauze buiten en van de ene op het andere moment hadden we het over relaties, kinderen en de ideale partner / de 'ware'. Gevoelsmatig voelde ik dat we veel te veel aan het flirten waren. Ook hebben we onbewust uitgesproken dat we in elkaar wel wat zien..

Het was een gesprek die ik al lang niet gevoerd heb met een vrouw.

Voordat ik dag zei hebben we elkaar nog een tweetal seconden, met een big smile, diep in de ogen gekeken.

Dat was echt een kippevel moment. Toen ik naar huis reed, was ik dan ook behoorlijk in de war.

Ze zou de dag erna weer werken, daar verheugde ik me dan ook ontzettend op.

Maar wat schetst mijn verbazing? Ze had zich ziek gemeld. Terwijl ze de dag ervoor zich kiplekker voelde.

Nu kan ze natuurlijk gewoon ziek zijn, maar ik denk dat er meer aan de hand is.

Wat denken jullie?
Als ze niet al getrouwd is , samenwoont of iets dergelijks zou ik er maar van uit gaan dat ze gewoon ziek is , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tip ; stuur een sms'je met " beterschap "
Of ga langs met een pannetje soep. (Niet lullig bedoeld hoor. )

En verder, zodra je haar weer ziet, zeg dan dat je met haar wilt praten. Maak een afspraak. En vertel (eventueel voorzichtig) wat je denkt, vindt, voelt. En vraag dan hoe zij er tegenaan kijkt.

Of is ze nog erg jong (te jong voor jou)?, Omdat je het hebt over een collegaaTJE.
Ga er niet teveel van uit dat zij ook zo verliefd op jou is. Zoals ik het nu lees is er nog niets uitgesproken en is het vooral jouw gevoel wat aangeeft dat zij hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar. Maar dat zou net zo goed jouw roze bril kunnen zijn. Dus probeer op niet teveel te hopen, dan valt het misschien minder tegen als ze jou als niet meer dan een leuke collega beschouwt.
quote:mabel007 schreef op 09 mei 2008 @ 10:22:

Of is ze nog erg jong (te jong voor jou)?, Omdat je het hebt over een collegaaTJE.Sommige mensen duiden hun vrouwlijke collega's aan met collegaatje. Hebbik ook nooit helemaal gesnapt...
Nou ja , gaan we muggenziften ? Wie noemt zijn vent géén hubbie / mannie / mijn mannetje ? ( wat ik ook walgelijk vind , hoor )
quote:Capibara schreef op 09 mei 2008 @ 10:30:

[...]

Sommige mensen duiden hun vrouwlijke collega's aan met collegaatje. Hebbik ook nooit helemaal gesnapt...

misschien is ze 1.52?

Maar eehh verliefd2008, relax joh, rustig aan! volgens mij loop je veel te hard van stapel,

Gewoon afwachten tot ze weer opduikt, en take it easy, en verder gaan waar jullie gebleven waren, jullie hebben de tijd toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2008 @ 10:33:

Wie noemt zijn vent géén hubbie / mannie / mijn mannetje ? ( wat ik ook walgelijk vind , hoor )Ik!
Ik hoor ook iedereen praten over " buurvrouwtje " of " vriendinnetje " ... beetje met je tijd meegaan , hoor
Ik heb het wel eens over 'mijn vriendje', mag dat ook?
quote:Capibara schreef op 09 mei 2008 @ 11:03:

Ik heb het wel eens over 'mijn vriendje', mag dat ook?

Van mij mag alles , maar is dan wel een gevalletje pot en ketel .

" Vriendje " kan namelijk ook je buurjongetje van 7 zijn ....
Ik bevind me zo´n beetje in dezelfde situatie. Een collega en ik draaien om elkaar heen. Maar zolang er niks uitgesproken is, is er niks zeker! Dus vertel als ze terug is gewoon wat je voor haar voelt en dat je meer wilt dan een zakelijke relatie en of zij er ook zo over denkt.
Pfffffff, loop jij niet een beetje erg hard van stapel? Flirten, laten blijken dat je iemand aardig vindt......... last van lentekriebels betekend toch nog niet dat het op 'iets' uitloopt. Weet je, sommige vrouwen houden gewoon van flirten, spelen, iemand diep in zijn ogen kijken....... gewoon leuk, lekker de rest van de dag met een glimlach lopen. Maar wie weet....... succes
Mijn ervaring is dat als je overvallen word door het verliefdheidsvirus je de dingen niet zo helder meer kunt zien.Het zou goed kunnen dat je collega echt plosteling ziek is(migraine-aanval,iets verkeerds gegeten oid ??).Ik zou even afwachtten hoe ze tegen je doet als ze weer beter is en terug op het werk...Als je verliefdheid aanhoud zou ik er eerlijk over zijn tegen haar,volgens mij word dat wel gewaardeerd.Veel succes/sterkte.
quote:verliefd2008 schreef op 09 mei 2008 @ 10:16:

Maar uit professioneel oogpunt wilden wij toch de nodige afstand houden. Hebben jullie dat naar elkaar toe uitgesproken ? Of toonde ze eerst niet zoveel belangstelling en heb je bedacht dat dat de reden was ?

Gevoelsmatig voelde ik dat we veel te veel ??? aan het flirten waren. Ook hebben we onbewust uitgesproken Dat is letterlijk gezegd ? dat we in elkaar wel wat zien..

Nu kan ze natuurlijk gewoon ziek zijn, maar ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien ligt ze wel te bakken op een of ander strand , kan ook nog natuurlijk .

Wat denken jullie?
Ik denk dat ze ziek is en dat ze zich daarom ziekgemeld heeft.

Waarom zou je denken dat er meer aan de hand is?

Verder staat je posting bol van onduidelijkheden, gevoelsmatig voelde je aan, onbewust uitgesproken (wat zeg je dan?), ziek zijn terwijl jij denkt dat er meer aan de hand is....

Een cursus rationeel denken en je gedachtes baseren op feiten zou voor jou niet zo gek zijn denk ik
Laat het even gaan zoals het gaat. Als je iemand leuk vindt hoef je er toch niet meteen - figuurlijk ofwel letterlijk - bovenop te duiken? Ze heeft tot dusver volgens mij geen ontslag genomen of zo.. dus wacht ff af tot ze er weer is, en hoe jouw gevoelens op dat moment zijn. Als er iets tussen jullie is, merk je dat wel. Maak je niet te druk!
ik denk dat zij al plannen maakt voor een huwelijk enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven