Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Krijg net berichtje van mijn broertje. Ze hebben gisteren met draaien en de 15 cent per bier/fris ongeveer 500 euro opgehaald.

Netjes toch?

En de actie van 15 cent per bier/fris gaat door tot 31 dec. Dus het wordt nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel de TV aan om te kijken. Ik heb bewondering voor zowel de DJ's als voor de mensen die weer en wind trotseren om er heen te gaan, te staan en te wachten om hun geld te doneren. Ik heb lekker warm via de TV (UPC live-knop) gedoneerd.

Vanmorgen: stromende regen en de mensen blijven staan....
Leuk, Italie-Meisje!
Alle reacties Link kopieren


Totally looks like:



bij het wakker maken van Gerard: lag daar een lege zak chips op de grond?
Alle reacties Link kopieren
Waar dan? Ik zie alleen een lege plastic zak.
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van het feit dat het er verder een teringbende is
Alle reacties Link kopieren
Aah die Michiel. Lief.
Ben ik nou een mafkees dat ik gewoon 24/7 naar de radio luister en de TV laat voor wat ie is?



Ben trouwens apentrots op mijn poetsschool die met een door twee achtstegroepertjes bedachte dansmarathon bijna 6000 euro heeft opgehaald. Dat moest ik even kwijt .
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze de muzieksterkte en zo dan aangepast, want als ik buiten met de hond ga lopen kan ik horen dat er in de stad iets te doen is Niet heel hard... maar ik kan het wel horen... en ik woon er denk ik een km of 3 vandaan...
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2012 @ 18:46:

Ben ik nou een mafkees dat ik gewoon 24/7 naar de radio luister en de TV laat voor wat ie is?



Ben trouwens apentrots op mijn poetsschool die met een door twee achtstegroepertjes bedachte dansmarathon bijna 6000 euro heeft opgehaald. Dat moest ik even kwijt .

Nee hoor, ik heb de tv trouwens wel aanstaan voor de leuke beelden erbij. :Al die blije gezichten, zwaaiende en springende mensen en die lekkere koppen van Gerard en Giel en Michiel.

Volkomen normaal dus Lady.
Alle reacties Link kopieren
Kan best yraatje, het is nu natuurlijk ook giga druk daar dus ook alle schermen zullen nu aan zijn.

Toen ik er was was het heel rustig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tv veel leuker dan de radio. Dan mis ik de hele tijd beeld maar normaal gesproken luister ik ook nooit radio dus misschien ligt het daaraan.
Ik wissel af. Radio en TV.

Morgen laatste dag.....

Ik moet afkicken weer.
Hier ook jammer dat het morgen afgelopen is! Ik moest gisternacht zo lachen om Michiel en Gerard met hun imitatie van de Pet Shop Boys.



Wat wel mag veranderen is dat ze wat mij betreft mogen eten. Dat ze 5 dagen lang met zijn drieën dag en nacht radio maken vind ik al een hele prestatie op zich!
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het ook weer afkicken. Vind dit de leukste tv week.



Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.

En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?

Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.
Alle reacties Link kopieren
6.Miljoen ruim!!!!!!!!!!
6.142.180,- !!!!!!
As we speak drinken ze lekkere smoothies, mjommjom



Mooie tussenstand! Hulde aan alle acties
Alle reacties Link kopieren
quote:Italie_Meisje schreef op 23 december 2012 @ 20:25:

Hier wordt het ook weer afkicken. Vind dit de leukste tv week.



Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.

En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?

Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.Rode bietensap met zuurkoolnat gatver, maar zeerwaarschijnlijk zitten er wel vitaminen in. En ook dat is belangrijk.
Nah ja, echt niet normaal. Wat fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens die sapjes van vanochtend en nu zijn wel lekker. Vanmidddag was weer met rode bieten en zuurkoolnat, voor de tweede keer.
Alle reacties Link kopieren
Hakkuh! Lekker. Dit is uit mijn uitgaanstijd. Super.
Alle reacties Link kopieren
Ja steph vast wel. Maar als het zo goor is dat ze het laten staan krijgen ze de votamines niet binnen. Kan het beter lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig krijgen ze idd ook af en toe wel een lekkere smoothie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven