Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 22:12:

zou 888 werken op teletekst?
Ik leze a op Twitter da ze dr in westn van t laand echt gin zak van kunt verstoan.
Een van de liedjes van dit jaar is 'Scream And Shout' van Will.I.Am en Britney Bitch. Tenminste, dat zei Gerard, daar wordt hij het meest blij van momenteel.
Ik versta het ook wel hoor en ik heb absoluut geen banden met Twente. Dit dialect is gelukkig niet zo moeilijk.
als ze slim zijn dan draaien ze gewoon veel platen, dan hoeven ze niet te kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik versta het echt niet hoor. Ik kom uit het westen.
Alle reacties Link kopieren
http://members.home.nl/buulveente/pagina11.html



Uncharted, bij deze speciaal voor die mensen uit het westen.



Een.cursus twents voor beginners
Alle reacties Link kopieren
Voor jou dus pucker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ilse wel leuk, dat ze zo aan het dansen is. De meeste gasten zaten wel erg vaak met hun mobieltjes te spelen.
Een aangetrouwd familielid uit het westen heeft wel eens een poging gedaan om ons plaatselijke dialect (wel Twents, maar nog veel lastiger dan het Almeloos) deels te leren. Hilarisch voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Die had ik eerder moeten hebben dan had ik het nu misschien begrepen.
Het enige wat iedereen in zowat heel Nederland tegenwoordig kent is 't brommers kiek'n.
Alle reacties Link kopieren
Die cursus twents is wel grappig
Snap ik goed hoor, Uncharted. Wat is dat in het Twents, 'trots'?



Overigens vond ik Finkers in 't Twents wel lastig te verstaan hoor in z'n conference (versie geheel in het Twents). Maar dat is al een paar jaar geleden en je hebt misschien minder 'houvast' - tenzij je die conference kent...
Alle reacties Link kopieren
Die kerstboom! Dat is een cool carnavalspak! Hebben!
i tunes? ik snap het grapje niet? kan een tukker het uitleggen?
'heanig oan' (weet niet of ik het zo goed schrijf) ken én gebruik ik ook. En Ehnske natuurlijk.
will i am!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:coolpack2 schreef op 23 december 2012 @ 22:23:

Snap ik goed hoor, Uncharted. Wat is dat in het Twents, 'trots'?

Greuts
Ohhhh een Will.I.Am ingeschakeld, lekker Engels proat'n...
Alle reacties Link kopieren
En brommers kiek'n is achterhoeks
quote:Uncharted schreef op 23 december 2012 @ 22:24:

[...]





Greuts:-)
quote:luca schreef op 23 december 2012 @ 22:25:

En brommers kiek'n is achterhoeks Het is Nedersaksisch zegt internet. Dus vooruit, oosters dan. Niet per se Twents.
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 22:24:

i tunes? ik snap het grapje niet? kan een tukker het uitleggen?
quote:luca schreef op 23 december 2012 @ 22:25:

En brommers kiek'n is achterhoeks Doen ze dat niet ook in het Drehn(t)s, of vergis ik me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven