quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 22:12:
zou 888 werken op teletekst?
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:14
Ik leze a op Twitter da ze dr in westn van t laand echt gin zak van kunt verstoan.
Anoniem_145104
zondag 23 december 2012 om 22:15
Een van de liedjes van dit jaar is 'Scream And Shout' van Will.I.Am en Britney Bitch. Tenminste, dat zei Gerard, daar wordt hij het meest blij van momenteel.
Anoniem_145104
zondag 23 december 2012 om 22:16
Ik versta het ook wel hoor en ik heb absoluut geen banden met Twente. Dit dialect is gelukkig niet zo moeilijk.
Anoniem_144024
zondag 23 december 2012 om 22:17
als ze slim zijn dan draaien ze gewoon veel platen, dan hoeven ze niet te kletsen.
Ik vind Ilse wel leuk, dat ze zo aan het dansen is. De meeste gasten zaten wel erg vaak met hun mobieltjes te spelen.
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:20
Een aangetrouwd familielid uit het westen heeft wel eens een poging gedaan om ons plaatselijke dialect (wel Twents, maar nog veel lastiger dan het Almeloos) deels te leren. Hilarisch voor ons.
Snap ik goed hoor, Uncharted. Wat is dat in het Twents, 'trots'?
Overigens vond ik Finkers in 't Twents wel lastig te verstaan hoor in z'n conference (versie geheel in het Twents). Maar dat is al een paar jaar geleden en je hebt misschien minder 'houvast' - tenzij je die conference kent...