Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.

Wie gaat er ook heen?
Ik snap ook niet waarom die sapjes vies zijn.

voor de tussenstand!!
Dat van die sapjes snap ik ook niet. Wat ik wel snap is dat ze naast fruitsapjes ook groentesapjes krijgen, vanwege de vitamines etc. Maar dat kan ook gewoon lekker, dat hoeft heus niet met zuurkoolsap.

Het zal wel zijn voor de gimmick, dat een aantal sapjes super smerig zijn, maar van mij zou dat ook niet hoeven.

Van de meeste mensen volgens mij niet, ik zie op de site van 3fm ook vooral negatieve reacties op die überranzige sapjes.
Gezellig Ilse in tha house!
Haha ze pissen zich bijna in de broek van het lachen.
Ik haak ook weer in.
Jemig, ik was de op de veilingsite aan het kijken. Gaat lekker daar.
Jammer Gerard, vanmorgen zei je 6, nu maak je er 10 van omdat je er geen zin in hebt :(
Kat, ik heb wat gemist. Hoe bedoel je 6 ipv 10?
Ik denk echt niet dat hij er onderuit kan hoor. Ik denk dat ze gewoon op die manier proberen om nog wat extra geld op te halen.

Weet iemand trouwens welk liedje dit jaar 'het' liedje is? Zoals ode to the bouncer het was vorig jaar?
hahahahaha het nieuws in het twents..

krijgen we ook ondertiteling?
Gerard zei net dat hij living doll gaat doen als er 10.000 in totaal is gedoneerd voor dat nummer. Ze staan nu op 8.500. Vanmorgen stond het nummer op 4.000 en toen zei hij dat hij nog minstens de helft erbij wilde. Dus dat is 6.000 en geen 10.000
Twentse uur!

Haha 't nieuws geet e a in Tweents veurleazn.

Zoals je al kunt zien kan ik het niet schrijven, wel spreken.

Ik verwacht eigenlijk met Ilse erbij dat het vooral plat Almeloos wordt.
Ik vind het wel goed te volgen
Hahaha, begrijpt iedereen het nog?
Geweldig dat nieuws! Denk dat het voor niet twentenaren wel goed luisteren wordt wil je alles kunnen verstaan.

Gelukkig zal het vooral twents accent zijn en geen echt plat twents want dan kun je er helemaal niks meer van maken.
quote:coolpack2 schreef op 23 december 2012 @ 22:04:

Ik vind het wel goed te volgenDenk dat dit tempo voor de gemiddelde Nederlander ook nog wel redelijk te volgen is. Als ze een stuk sneller gaan praten en echt plat Twents wordt het lastiger denk ik.
Ikke wa heur allone. Maja ik bin dan ok nen echte tukker.

Born and raised.
Hahaha party party Ilse
Is goed te verstaan dat Twents (voor een *sorry* Noord-limburgse).

Klopt dat Gerard voor 6000 living doll moet doen. Is het meer moet het nog meer, voor een supergoed doel, worden.
quote:Uncharted schreef op 23 december 2012 @ 22:07:

[...]

Denk dat dit tempo voor de gemiddelde Nederlander ook nog wel redelijk te volgen is. Als ze een stuk sneller gaan praten en echt plat Twents wordt het lastiger denk ik.

Dan volg ik niet alle details, maar wel de grote lijnen. Michiel komt al lekker los.

Maar als je bepaalde eigenschappen kent, gaat het al een stuk beter.
Dit is ook geen plat Twents Steph. Dit is Almeloos... uitgerekt en ingeslikt Nederlands.
Vind 't wel charmant.
zou 888 werken op teletekst?
Vieftien eurooooooooooooooooooo.

Ik vind dit als geboren en getogen Twentenaar toch wel stiekem fantastisch. Zolang we niet weer als boeren afgeschilderd worden.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen in Almeloo is altijd wat te doen (Herman Finkers uiteraard).

Zelf Preston Palace, superleuk overigens.

Maar met die uitgerekte oooo, begrijp ik het uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven