Pinterest

23-12-2012 17:16 148 berichten
Wie is er hier ook lichtelijk Pinterest verslaafd ? Welke categorien volgen jullie ?

Ik volg voornamelijk DIY & Crafts en Food & Drinks.
Ik weet niet eens wat het is!
Alle reacties Link kopieren
Ik

Doe-het-zelf-en-knutselen.
Ik heb een account aangemaakt maar ik ben niet ver gekomen. ik snap er eigenlijk geen zak van, wat onoverzichtelijk!
Ja vervelend he Maylea :-)

Heb er ook veel leuke kerst decoratie inspiratie opgedaan vind het echt geweldig !
Ja ik ook! Heb diverse boards en vooral in de DIY crafts.
quote:Voyager schreef op 23 december 2012 @ 17:26:

Ik heb een account aangemaakt maar ik ben niet ver gekomen. ik snap er eigenlijk geen zak van, wat onoverzichtelijk!Dit dus. Ik snap er niet zo veel van.
quote:CM_89 schreef op 23 december 2012 @ 17:19:

Ik weet niet eens wat het is!Ik ook niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Voyager schreef op 23 december 2012 @ 17:26:

Ik heb een account aangemaakt maar ik ben niet ver gekomen. ik snap er eigenlijk geen zak van, wat onoverzichtelijk!

Idem

Ik heb mijn account alweer laten deactiveren, niet mijn ding.
Een verslaafde hier....

Bij Pinterest maak je je eigen prikborden met voor jou interessante info, recepten, video s en ev eigen foto s, video s en sites die jij leuk vindt. Ook kun je mensen volgen en gevolgd worden op borden die je leuk vindt. Zo heb ik bv een bord met decoraties, natuur, handige dingen... Heb daar dingen gezien waarvan ik dacht: waarom weet ik dit niet al jaren?!
Ik! Vind het super handig. Ik volg veel 'for the home' maar zoek gewoon vaak op onderwerpen die ik interessant vind en kom zo tot inspirerende leden en plaatjes.
Ik hou zoooooo van Pinterest. Nu met kerst zoete plaatjes en heerlijk eten. Ik haal er veen ideeën af om dingen te doen met mij dochter.
Mijn dochter heeft lang haar en ik doe op Pinterest altijd goede ideeën op voor makkelijke en mooie kapsels.
Het is in het begin inderdaad een beetje puzzelen maar als je het eenmaal door hebt geweldig !

Haal er ook veel recepten vandaan even invoeren wat ik in huis heb bv blikjes krab en dan volop inspiratie .

Er inderdaad vaak van dat ik daar nog nooit eerder van gehoord heb super veel handige tips .
Yes verslaafd! en hoe!!

Bij mij verschilt her erg, ene keer erg op fashion dan weer op DIY, home decor, kids, food etc.. Ligt net aan mn bui haha.

Ik kan uren op pinterest zitten zonder dat ik het door heb.

Heerlijk
Door pinterest werd ik geinspireerd tot het maken van Mason Jars voor mijn collega's met kerst
Gebruik Pinterest op dit moment vooral voor het opruimen van mijn huis. Heb al veel leuke en vooral handige oplossingen voor mijn rotzooiprobleem gevonden!
Ik ben ook behoorlijk verslaafd!

Ik gebruik het vooral het interieur van mijn nieuwe huis. Heerlijk om een uitgebreid moodboard te kunnen maken zonder knippen en plakken.

Daarnaast volg ik veel borden met DIY, scandinavische interieurs, architectuur en quotes.
Ik! En dezelfde categorien als jij Home vind ik ook wel leuk, trouwens!
Ik heb even gekeken, maar maak je anoniem een account aan zoals op een forum, of met je eigen naam, zoals Facebook?
kan beide Vogelnestje.

Ik kijk ook veel op Pinterest, maar Welke.nl is beetje hetzelfde
voor recepten is er bv ook www.tastespotting.com , www.foodgawker.com , www.cooqx.nl
Hier vind je alle uitleg over Pinterest en hoe je je kunt aanmelden: Pinterest uitleg
Welke.nl kende ik wel!

Baal er altijd zo van dat je een gebruikersnaam moet bedenken, zonder dat je weet hoe en waar deze te zien zal zijn!
Ik vind het zoooooo leuk! Uit zelfbescherming (weinig tijd) ben ik nu al een paar weken niet meer online geweest. Je blijft er zo lang hangen namelijk...wil deze kerstvakantie weer eens even een kijkje nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven