Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goedemorgen op deze stormachtige zondagochtend. Het lag wel lekker in bed met de harde wind buiten. Poezen er bij, heerlijk!

Straks als K weg is met de hond hier nog even stofzuigen en de badkamer wat fatsoeneren. Vanmiddag komen mijn schoonzus en zwager hier eten. We gaan voor het eerst kaasfondueën. Geen idee of het lekker is. Heb paprika, brood, kleine champignons, ananas, uitjes en kleine hamburgertjes (gaan we zelf maken).

Ik ga aan het werk!
Ja, lekker winderig is het hè. Zit ik straks weer in een winkelcentrum te toeteren.

Hm, kaasfondue. Ik vind het altijd minder lekker dan ik vooraf bedacht had eigenlijk. We zijn altijd zo klaar, terwijl het best veel voorwerk is. Maar waarschijnlijk ben ik te lui met gewoon een supermarkt kaasfondue-pakje.

*oeps, zei ik pakje?!*

Wat je er nog bij kan doen is bijvoorbeeld broccoliroosjes, stukjes kip, bleekselderij, tomaat, gekookte aardappelblokjes. Tenminste, als je nog naar de winkel zou gaan.
Wel even garen vtv he Rat?

Pakje? Jezus Splint, weet je wat daar allemaal in zit!
ooh lekker kaasfondue.

Maar dan wel zelfgemaakt idd en met broccoli en champignons (even in bouillon voorgaren) en van dat lekkere stevige stokbrood.
Toch maar besteld:

Weer terug van de stad. Nog even wat koekjes gekocht en bij de Delifrance een overheerlijk broodje gegeten. De carpaccio deluxe. Mén wat lekker!

Op de terugweg nog maar even een nieuwe stofzuiger voor boven gekocht. Die heb ik net uitgeprobeerd en hij doet het prima! 50 euro bij de Kijkshop. Van Princess. Doet het net zo goed als de Miele die we hebben. En die kostte meer dan 100 euro....

Kaasfondue komt uit een pakje... We hebben het alle 4 nog niet gehad dus geen idee. Als het bevalt dan wil ik het nog wel eens van verse kaas maken. Goed dat er nog gezegd wordt van de champignons voorgaren. Die had ik er gewoon rauw bij gedaan. Maar die flikker ik zo wel bij de kip die nu op staat.
Leuk Bieb! Met inhoud?

Zo, ik heb weer twee-en-een-half uur staat toeteren. Inmiddels komen de kerstliedjes m'n neus uit.

Net de boom uit de doos gehaald, dus nu hebben wij ook 'kerst'.
De inhoud is hier al ruimschoots aanwezig Splinter,die heb ik maar niet besteld

Hoe ist verder? dikke lippen van alle getoeter?

Rat,hoe is de kaasfondue uit een pakje?
Ff snel, kaasfondue was niet te eten. Gatver wat vies. Zwager vond het nog wel gaan maar de rest niet. Ik eet dit niet weer. Misschien nog als ie zelfgemaakt is. Maar nee, ik heb brood gegeten. Het was wel heel gezellig hoor, lekker gekletst en zo.

Nu uitbuiken.
Jammer Rat.

Nou heb je een nare associatie met iets wat zo zaaaalig kan zijn.
Jammer Ratteke!

Mooie taak voor bij onze volgende miet: een lekkere kaasfondue neerzetten!
Ik zit met een schaal lychees op de bank.

Zo heerlijk!

Maar wat een giga gesmeer
Wel lekker Bieb!

Rat, zakje kaasfondue smaakt heel anders dan zelfgemaakte kaasfondue. Jammer dat je het niet te nassen vond.

Ik ben Cuba-info aan het verzamelen. Tjeuj... Je kunt op zoveel manieren opgelicht worden... Meer dan in andere landen lijkt het wel.
Jammer Rat dat de kaasfondue zwaar tegenviel. Mijn ervaring is dat die kant en klare inderdaad niet lekker is. Maar ik vind wijn ook niet lekker. Met een echt lekkere kaas (kaaswinkel) en pan ingesmeerd met knoflook moet het echt goedkomen. Zes jaar geleden heb ik met weeen nog kaasfondue gegeten zo lekker vond ik het.

Ik wil nieuwe laarzen kopen omdat ik op hakken lopen toch eigenlijk niet lekker vond. Zit daar nu al een aantal maanden mee uit te stellen.

maar veel te duur (220 euro)

50 euro maar online iig niet in mijn maat.
Het Viva forum is papaja.
Lychees zijn lekker he Bieb. Vraag me alleen elke keer af hoe je het uitspeekt en of ik het goed zeg
Duur maar erg mooi tonks
Lietsjies zeg ik.

Erg mooi die laarzen,maar wat een bedrag!
Vindt ze vast lekker Bieb.

Op de een of andere manier zie ik ZM er toch minder snel in liggen

Dit is dat whiskas mandje:

Ja dat zeg ik ook.
Whiskasmandje heb ik vorig jaar al eens geprobeerd te kopen via MP.

Beetje jammer dat overal de hoofdprijs gevraagd werd.

Voor 50 euro lukte het toen niet eens...ben der gek zeg!
Lijkt me heel bijzonder Plous om naar cuba te gaan en om daar een cuba libre te drinken

Zo onno acbtig van ontdekking van de hemel
ZM ligt op mij of op een fleecedekentje op de bank. Die heeft geen mandje nodig.

Biebs vind beschutting liggen gewoon erg prettig.
Ja, was mijn ervaring ook op MP. Maar het blijft echt een leuk ding, dacht dat het omdat ik het een paar jaar geleden geprobeerd had het wel anders zou zijn nu.
Visite is net een half uurtje weg. Was heel gezellig. Wel erg jammer van de kaasfondue. We hebben de pan maar schoongemaakt en er olie in gedaan. Dan maar gewoon fondue.

We willen het idd nog wel een keer proberen maar dan zelf maken. En het liefste er geen wijn in. Tering zeg, wat stonk dat spul. Lang leve de Lampe Berger lamp!

Leuk mandje Bieb, zal poes erg blij mee zijn denk ik.

Oplichting? Goed dat je bent gaan oriënteren Pilou.

Splinter, uitgetoeterd!

Tonks... echt? Met weeën nog aan de kaasfondue? Dan vind je het idd écht lekker.

Mooie laarzen uitgezocht. Die bovenste vind ik het mooist maar zijn dus ook het duurst... Klote is dat altijd he, zie je wat leuks is het hartstikke duur.

Oh ja, lychee's.... zalig lekker spul is dat. Ik denk dat de uitspraak niet zo veel uitmaakt. Lietsje of lieschjee. Mensen weten toch wel wat je bedoelt.
Misschien best een leuk idee, een pannetje kaasfondue op tafel zetten volgende keer bij de miet. En dan gemaakt door degenen die er verstand van hebben.

Tonks, die bovenste laarzen zijn inderdaad gaaf! En duur! Maar je zal nu toch wel overal afgeprijsde laarzen kunnen vinden?

Oh, ik noem ze trouwens litsjies. En ze zijn heerlijk. Behalve als eer nog een schep stukje van de schil op is blijven zitten.

Kom je er een beetje uit met Cuba, Pilou? Is auto huren daar inderdaad linke soep?

Ben benieuwd hoe het met onze afwezige Tetters is! Slof is eerdaags weer online, TH zal nu hopelijk ook vakantie hebben, Borrie heeft vast haar handen vol aan uk, maar ik hoop echt dat ze zelf wat beter in haar vel komt te zitten (letterlijk!) en Fiolletje kan nu hopelijk ook lekker bijkomen met een paar dagen vakantie.

*hips, gisteren een fles Jagemeister gekocht. Dat was lang geleden!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven