Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gemist: is er nou een ander telefoonnummer? We hadden toch 1336 en geen 2011?
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt vinyl ze hebben een nieuw nummer nu, een groter callcenter en je hebt kans dat je 1 van de dj's aan de telefoon krijgt want zij hebben ook een telefoon in huis nu.



Wat een ontroerende beelden net weer zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 24 december 2012 @ 20:07:

Ja klopt vinyl ze hebben een nieuw nummer nu, een groter callcenter en je hebt kans dat je 1 van de dj's aan de telefoon krijgt want zij hebben ook een telefoon in huis nu.



Wat een ontroerende beelden net weer zeg.Aaaaah, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Wow nu al 8,5 miljoen,ze gaan denk ik dik over de 10....



Had het artikel uit de Volkskrant ook al gelezen,van de week ook al een column in de krant gelezen die ook al zo negatief was..
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 12 minuutjes! Het zal mij benieuwen!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
*tromgeroffel*
quote:Italie_Meisje schreef op 24 december 2012 @ 16:28:

Er is idd genoeg armoede in Nl. We kunnen idd geld gebruiken, maar zoveel neuh.

Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.

Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.

Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.



Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.



Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.Bravo IM. Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen
Een groot gemoed
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we dan!
Nou kom op nou!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig toch, nu al.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
*pinkt nu al een traantje weg*
Alle reacties Link kopieren
Erg hè?
Alle reacties Link kopieren
Prachtig! Ik zit volop te genieten. Dit is zo mooi.



Prachtig ook dat.momentje van hun drieen net nog even in het huis, ze pinken een traantje weg.
Alle reacties Link kopieren
Tranen stromen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik ook lady voldemort.
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat 'n mensen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Schitterend. Nu ben ik heel trots op ons Twente.
Alle reacties Link kopieren
En Erik is ook zo'n kanjer!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
wat een mensen zeg! Pfff
Toch maar even de TV aangezet
Alle reacties Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 24 december 2012 @ 21:18:

Schitterend. Nu ben ik heel trots op ons Twente.volgend jaar Leeuwarden, hoop dat ik ook zo trots kan zijn!
Niet normaal hoe druk.

En zooooooo prachtig al die lichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Pfff hier ook een huilie...prachtig!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Als Brabantse trots op Twente maar ook op Nederland.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven