Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Het megasalaris van die Rode Kruis-directeur is in elk geval weer zeker gesteld voor komend jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 24 december 2012 @ 14:46:

Het megasalaris van die Rode Kruis-directeur is in elk geval weer zeker gesteld voor komend jaar.

Wat een flauwe opmerking Elninjoo. Maar als je het wil weten, op dit soort (zure) vragen hebben ze bij het Rode Kruis gelukkig een heel goed antwoord: er gaat niks van deze actie naar zijn salaris.



http://www.rodekruis.nl/c ... veel-gestelde-vragen.aspx
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 24 december 2012 @ 14:46:

Het megasalaris van die Rode Kruis-directeur is in elk geval weer zeker gesteld voor komend jaar.Inkomsten uit inzamelingsacties worden niet gebruikt voor zijn salaris hoor..
Ze gaan dus om even na negenen verlost worden? op de site van SR zelf kon ik daar nog niks over vinden (bij veelgestelde vragen stond dat ze geen tijden konden geven)...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel. Om 19:30 begint de uitzending, duurt tot ongeveer half 10, dus rond negen zullen ze er wel uit mogen.
21.12 uur worden ze losgelaten.
Ach, het mekkert zo lekker en leest ook zo fijn selectief als er vooral niét gezegd wordt dat armoede hier niet bestaat, dat die onvergelijkbaar is met de armoede daar maar voorál dat o.a. ik graag zelf bepaal waar ik mijn geld aan uitgeef. Dat bijvoorbeeld ik ook de voedselbank een warm hart (plus een bijdrage) toedraag en dat ik tevens lol heb in serious request.

De arrogantie om hier even laatdunkend te komen doen alsof dat iets belachelijks is.

En vrede op aarde inderdaad.
Zo is dat, Leo!



Ik ga zo weer. Wilde gisteren nog naar jullie zwaaien maar geen verbinding, alles plat en overbelast.

Ik probeer het straks weer!



Ik ben er weer klaar voor!



Doeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 december 2012 @ 13:58:

220.000 van Grolsch! Hahaha, daar hebben we enorm voor gedronken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 december 2012 @ 14:29:

Ach, het mekkert zo lekker over zuurpruimen, die het meest te besteden hebben en niets willen doen. En uiteraard is armoede hier anders dan daar, maar net doen alsof het er niet is is vreselijk kortzichtig. De voedselbanken trekken zelf aan de bel. Dat doen ze niet omdat ze zo overbodig zijn.

Ik vind je zeker geen zuurpruim. Kritisch zijn is heel gezond, je geest scherpen enzo. Maar nogmaals, waar maak jij uit op dat iedereen die meewerkt en doneert aan SR net doet alsof armoede hier niet bestaat?
Veel plezier Yas! Cheer ook even voor mij!!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 december 2012 @ 15:57:

Zo is dat, Leo!



Ik ga zo weer. Wilde gisteren nog naar jullie zwaaien maar geen verbinding, alles plat en overbelast.

Ik probeer het straks weer!



Ik ben er weer klaar voor!



Doeg!Jeumig zo veel volk op de been ook! De livestream heeft ook al een lagere maximale kwaliteit dan eerder deze week, ongetwijfeld om overbelasting te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
IBA, ik geloof niet dat hier iemand zijn ogen sluit voor de problemen in ons eigen land, die worden echt gezien en veel van ons dragen daar ook aan bij op eigen wijze.

Maar het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Er is idd genoeg armoede in Nl. We kunnen idd geld gebruiken, maar zoveel neuh.

Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.

Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.

Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.



Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.



Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier wie er heen gaat. Ik ga nu kerstavond vieren bij mijn ouders dus denk niet dat ik er heel veel van meekrijg
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond bij je ouders I_M!
Italië-meisje, geniet van je avond!

Ik bedoel het volgende lief; ik ben trots op je.

Hebben jullie deze al gelezen? Ik wel...mét kromme tenen en steeds meer toenemende boosheid....bah....

Ik vind SR helemaal geweldig! De saamhorigheid geeft je toch een geweldig gevoel?

In dit artikel lijkt het wel alsof je, als je toekomst niet zo wevarend is als de onze, je minder of geen recht op leven hebt....bah...bah...



http://www.volkskrant.nl/ ... aan-Serious-Request.dhtml
Alle reacties Link kopieren
Italie_meisje,, mooi gesproken.



Ik kan de uitkomst vanavond niet zien maar het gaat heel veel worden. En het zwarte gat komt weer zoals elk jaar.
Alle reacties Link kopieren
Joh atjuuh, geen energie aan besteden. De auteur heeft duidelijk niet de moeite genomen om de site van het Rode Kruis eens goed te bestuderen. Laat gaaaan.
8,5 miljoen inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de finale toch zien.

I.p.v. gourmetten met de schoonfamilie zit ik met een zieke dochter op de bank en heb ik shoarma besteld.



Maar nu kan ik wel S.R. kijken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
weten jullie dit nog? het liefste moment van vorige jaar!!

http://www.youtube.com/watch?v=3hj1zBDL02U
Alle reacties Link kopieren
Thanx chat en leo.

Heb de buik nu vol van het gourmetten. Op de achtergrond hebben we SR.

Straks gezellig spelletjes doen.



Elize dat is ook.mijn favo moment.

Dit jaar is mijn favo moment dat de kids van gerard er zijn.

Papa ik had jou gemist! Papa ik vin je lief!

Aah zo schattig. Moest wel ff traantje weg pinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven