Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ga zo maar eens kijken of ik nog bij de kapper terecht kan. Waarom kom ik nou niet eerder dan de dag voor kerst er op om naar de kapper te gaan? Het zal wel stervensdruk zijn....
Ik ga zo even kijken of ik mijn nieuwe bril kan ophalen, als ik een parkeerplekkie kan vinden.
Is je bril nog gelukt Olijf?

Ik was wonder boven wonder zo aan de beurt bij de kapper. Ik had niet 's ochtends moeten gaan. Toen was het hartstikke druk. Ze hadden toen 7 mensen staan. Was er wel blij mee. Scheelt heel lang wachten.

Daarna nog even naar het Kruidvat geweest en dan weer naar huis. Ontbijt/lunch zit er net in en nu de was ophangen.
Ik moet nog gaan

Ik ga zo, hopelijk begint de ergste drukte dan af te zakken (moet naar Wageningen).
Hoop dat je nog op tijd bent Olijf! Veel winkels gaan om 16u dicht (hier althans).

Ik heb ook nog allerlei losse dingetjes gekocht en een poging om nette zwarte schoenen / laarsjes te scoren. Dat laatste is niet gelukt. Wel gezichtscrème bij de apotheek, schuimgel bij de kapper, nieuwjaarskaartjes, kerstzegels, een onderjurkje ( mijn eerste ooit!), panty en een mini-tasje om er een beetje netjes bij te lopen morgen.

Nu de laatste hand leggen aan mijn werk en lekker bankhangen.
Zo, nieuwe bril binnen. Tjonge, wat kijkt dat leuk als je je lenzen in hebt Ik heb een donkerpaarsig metallic montuur met mooie bewerkte, bredere pootjes. En een donkerrode als tweede bril, met standaard glazen (kreeg ik er gratiesj bij). Jemig, wat een jampotten zijn dat dan Die kan ik dus mooi als noodbril in de auto leggen.
Zo, weekend
Lekker Ploutje!
Bril klinkt leuk Olijf! Die andere wat minder

Splint, een onderjurk... eh... waarom? Ik heb daar echt oma associaties bij...

Aaaaah en hahahahahaha

Lekker avondje hier. Net gegeten. Dochter en vriendje zijn er net. Gaan ook weer weg. Zoon gaat ook nog wat leuks doen en komt heeeeeeel laat weer terug. Straks komt vriendin nog even langs met haar vriend.

Is Taar ook zo maf?

Merry Christmas every one!

Optimist tot in de kist!
quote:pilou schreef op 24 december 2012 @ 21:14:

[afbeelding]

Is Taar ook zo maf?

Als ze met haar hoofd en lijf onder water zou durven, ja.

Er zitten weer prachtplaatjes bij!
Vermaak je je een beetje Pilou?

Ik heb net Loft zitten kijken. Bizarre film. Wel mooi goed intrigerend. Uh.....

Ghe Pilou,dat onderjurkje ja. Erg hè. Maar het is wel zo dat m'n bovenjurkje mooier zit met onderjurkje. Omdat de stoffen dan mooier over elkaar heen vallen en niet opkruipen enzo. Dat dus.

En het heeft helemaal niks te maken met oma-achtig gedoe of dat ik vandaag mijn 1e grijze schaamhaar heb uitgetrokken.

Hoor.
Jij ook Fantje!

Een nuttig jurkje dus. Hmm. Leuk dat ik je haardracht weet ook, onder dat jurkje
*lalalalalalaaaalaaalalaala* vingers in de oren.

Shit heb het al gelezen.

Plou die eerste foto heb ik als FB achtergrond zo mooi.

Vanavond verjaardag gehad en nu écht de knollen op. We zaten met 30 man in huis bij vrienden. Wat een enorme teringherrie!!!

MO had de dorst nog niet over maar die was er ook niet om 6.30u al uit.

Ik nu lekker met lapslet in bed.
Ik kom even binnenwaaien om iedereen fijne feestdagen te wensen

Ik ben nog steeds heel erg druk maar ik ben er wel achter de schermen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jullie ook een fijne kerst Its!

Hmmm Splinter, iets te veel info....

Ik ben net aangekleed. K is weg met de hond en ik ga zo vlees braden voor morgen.

Heel veel plezier vandaag lieve vriendinnetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven