Herfsttetters!
maandag 24 december 2012 om 14:13
Is je bril nog gelukt Olijf?
Ik was wonder boven wonder zo aan de beurt bij de kapper. Ik had niet 's ochtends moeten gaan. Toen was het hartstikke druk. Ze hadden toen 7 mensen staan. Was er wel blij mee. Scheelt heel lang wachten.
Daarna nog even naar het Kruidvat geweest en dan weer naar huis. Ontbijt/lunch zit er net in en nu de was ophangen.
Ik was wonder boven wonder zo aan de beurt bij de kapper. Ik had niet 's ochtends moeten gaan. Toen was het hartstikke druk. Ze hadden toen 7 mensen staan. Was er wel blij mee. Scheelt heel lang wachten.
Daarna nog even naar het Kruidvat geweest en dan weer naar huis. Ontbijt/lunch zit er net in en nu de was ophangen.
maandag 24 december 2012 om 16:08
Hoop dat je nog op tijd bent Olijf! Veel winkels gaan om 16u dicht (hier althans).
Ik heb ook nog allerlei losse dingetjes gekocht en een poging om nette zwarte schoenen / laarsjes te scoren. Dat laatste is niet gelukt. Wel gezichtscrème bij de apotheek, schuimgel bij de kapper, nieuwjaarskaartjes, kerstzegels, een onderjurkje ( mijn eerste ooit!), panty en een mini-tasje om er een beetje netjes bij te lopen morgen.
Nu de laatste hand leggen aan mijn werk en lekker bankhangen.
Ik heb ook nog allerlei losse dingetjes gekocht en een poging om nette zwarte schoenen / laarsjes te scoren. Dat laatste is niet gelukt. Wel gezichtscrème bij de apotheek, schuimgel bij de kapper, nieuwjaarskaartjes, kerstzegels, een onderjurkje ( mijn eerste ooit!), panty en een mini-tasje om er een beetje netjes bij te lopen morgen.
Nu de laatste hand leggen aan mijn werk en lekker bankhangen.
maandag 24 december 2012 om 17:10
Zo, nieuwe bril binnen. Tjonge, wat kijkt dat leuk als je je lenzen in hebt Ik heb een donkerpaarsig metallic montuur met mooie bewerkte, bredere pootjes. En een donkerrode als tweede bril, met standaard glazen (kreeg ik er gratiesj bij). Jemig, wat een jampotten zijn dat dan Die kan ik dus mooi als noodbril in de auto leggen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 24 december 2012 om 23:47
Vermaak je je een beetje Pilou?
Ik heb net Loft zitten kijken. Bizarre film. Wel mooi goed intrigerend. Uh.....
Ghe Pilou,dat onderjurkje ja. Erg hè. Maar het is wel zo dat m'n bovenjurkje mooier zit met onderjurkje. Omdat de stoffen dan mooier over elkaar heen vallen en niet opkruipen enzo. Dat dus.
En het heeft helemaal niks te maken met oma-achtig gedoe of dat ik vandaag mijn 1e grijze schaamhaar heb uitgetrokken.
Hoor.
Ik heb net Loft zitten kijken. Bizarre film. Wel mooi goed intrigerend. Uh.....
Ghe Pilou,dat onderjurkje ja. Erg hè. Maar het is wel zo dat m'n bovenjurkje mooier zit met onderjurkje. Omdat de stoffen dan mooier over elkaar heen vallen en niet opkruipen enzo. Dat dus.
En het heeft helemaal niks te maken met oma-achtig gedoe of dat ik vandaag mijn 1e grijze schaamhaar heb uitgetrokken.
Hoor.
dinsdag 25 december 2012 om 01:12
*lalalalalalaaaalaaalalaala* vingers in de oren.
Shit heb het al gelezen.
Plou die eerste foto heb ik als FB achtergrond zo mooi.
Vanavond verjaardag gehad en nu écht de knollen op. We zaten met 30 man in huis bij vrienden. Wat een enorme teringherrie!!!
MO had de dorst nog niet over maar die was er ook niet om 6.30u al uit.
Ik nu lekker met lapslet in bed.
Shit heb het al gelezen.
Plou die eerste foto heb ik als FB achtergrond zo mooi.
Vanavond verjaardag gehad en nu écht de knollen op. We zaten met 30 man in huis bij vrienden. Wat een enorme teringherrie!!!
MO had de dorst nog niet over maar die was er ook niet om 6.30u al uit.
Ik nu lekker met lapslet in bed.