Herfsttetters!
dinsdag 25 december 2012 om 12:19
dinsdag 25 december 2012 om 12:42
Ja welk haar zit nu in de verf Splint?
Wij gaan morgen naar de Efteling want dan is Kaat jarig. Vandaag is ze lekker aan het logeren bij mijn zusje. Vanavond gaan we gourmetten hier. Gisteren bij zus en zwager gegeten. Zwager had pata negra gekregen van mijn zusje en ik heb terwijl ik tegen een dikke schimmelrand en die poot zat aan te kijken toch durven proeven
Fijne dagen iedereen!
Wij gaan morgen naar de Efteling want dan is Kaat jarig. Vandaag is ze lekker aan het logeren bij mijn zusje. Vanavond gaan we gourmetten hier. Gisteren bij zus en zwager gegeten. Zwager had pata negra gekregen van mijn zusje en ik heb terwijl ik tegen een dikke schimmelrand en die poot zat aan te kijken toch durven proeven
Fijne dagen iedereen!
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 25 december 2012 om 13:18
Ik kan er natuurlijk ook niks aan doen dat jullie die verschillende berichten met elkaar in verband brengen. Terwijl die natuurlijk helegaar niks met elkaar te maken hebben.
Ieks Tonks, die poot...... ik zou daar ter plekke vegetariër van worden denk ik. Zat er echt schimmel op? Of was dat de vetrand?
Ik dacht trouwens dat Kaat begin december jarig was. Zit zeker verkeerd in mijn hoofd. Leuk hoor, morgen naar de Efteling! Ben benieuwd of het dan juist heel druk is of juist helemaal niet.
Ik ben morgen ook in die buurt. We hebben een hotelletje in Bergeijk geboekt, omdat ik de omgeving zo mooi vind daar. En dan misschien overmorgenavond nog door naar Brussel, kerstmarkt snuiven. Vanavond gaan we met m'n ouders uit eten in het restaurant waar ik ook wel eens rug aan rug met Pilou heb gezeten.
Ratteke, wat voor vlees staat er te sudderen?
Ieks Tonks, die poot...... ik zou daar ter plekke vegetariër van worden denk ik. Zat er echt schimmel op? Of was dat de vetrand?
Ik dacht trouwens dat Kaat begin december jarig was. Zit zeker verkeerd in mijn hoofd. Leuk hoor, morgen naar de Efteling! Ben benieuwd of het dan juist heel druk is of juist helemaal niet.
Ik ben morgen ook in die buurt. We hebben een hotelletje in Bergeijk geboekt, omdat ik de omgeving zo mooi vind daar. En dan misschien overmorgenavond nog door naar Brussel, kerstmarkt snuiven. Vanavond gaan we met m'n ouders uit eten in het restaurant waar ik ook wel eens rug aan rug met Pilou heb gezeten.
Ratteke, wat voor vlees staat er te sudderen?
dinsdag 25 december 2012 om 13:53
dinsdag 25 december 2012 om 14:04
Lekker Rat. Sudderlapjes? En soep, volgens mij ben jij een echt kerstdiner aan het maken!
Komen de kinders ook eten?
Tonks, ik krijg ineens een deja-vu dat ik vorig jaar ook dacht dat Kaat al eerder jarig was. En dat ik toen vroeg of jij het wel zeker wist.
Ik heb echt wel zin in een nachtje weg. Is maar 1 nachtje, maar toch wel heel lekker!
Komen de kinders ook eten?
Tonks, ik krijg ineens een deja-vu dat ik vorig jaar ook dacht dat Kaat al eerder jarig was. En dat ik toen vroeg of jij het wel zeker wist.
Ik heb echt wel zin in een nachtje weg. Is maar 1 nachtje, maar toch wel heel lekker!
dinsdag 25 december 2012 om 14:09
Dochter en vriendje blijven eten vandaag. Maar de hachee is eigenlijk voor morgen. Vanavond wil ik gourmetten. Maar ik heb geen idee of we dan eigenlijk genoeg vlees hebben. De kipfilet die we gekocht hebben heeft K zondag opgemaakt. En om nou een filetlappie op de plaat te leggen... nee, dat vind ik niet wat. Of we eten vandaag hachee en morgen ook.
dinsdag 25 december 2012 om 14:14
dinsdag 25 december 2012 om 14:16
dinsdag 25 december 2012 om 14:18
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 december 2012 @ 14:08:
Dat weet ik dan niet meer hoor Splint
Gelukkig hebben we de oude topics nog
zoek jij het even op?
Olijfje, geef het nou maar toe, je bent gewoon haske jaloers op de Magic Bullet!
En terecht.
Ratje, ik zou vanavond de hachee eten en morgen wel zien wat het wordt. Dan zijn de winkels weer open en zou je nog extra kunnen halen voor het gourmetten.
Ofoz. Persoonlijk zou ik gewoon niet gourmetten, maar ik ben volgens mij de enige in NL die daar weinig aan vind.
Dat weet ik dan niet meer hoor Splint
Gelukkig hebben we de oude topics nog
zoek jij het even op?
Olijfje, geef het nou maar toe, je bent gewoon haske jaloers op de Magic Bullet!
En terecht.
Ratje, ik zou vanavond de hachee eten en morgen wel zien wat het wordt. Dan zijn de winkels weer open en zou je nog extra kunnen halen voor het gourmetten.
Ofoz. Persoonlijk zou ik gewoon niet gourmetten, maar ik ben volgens mij de enige in NL die daar weinig aan vind.
dinsdag 25 december 2012 om 14:19