Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Fijne kerstdagen meiden!

Ik ben weer up to date, vanaf vandaag werkt mijn nieuwe slimme foon! Oude moest ik inleveren en van mijn nieuwe werkgever heb ik nu een nieuwe. Voelde me toch wel wat gehandicapt zonder iPhone.

Chryssa, wat een rotnieuws voor je vader!

Hapjes

Hier al 3 dagen worteltjes. Morgen broccoli op het menu. Hij doet het steeds beter en hapt sinds gisteren ook. Ik denk dat hij uiteindelijk zo'n 4 volle lepels op eet. Ik heb een babycooker van vriendin mogen lenen en maak daar de potjes mee. Ideaal! Ik zou er zelf nooit zoveel geld aan uitgeven, maar het is een fijn ding.

Eten

Een hele slechte week gehad met een mini die niet wilde eten omdat hij ziek is. Op de raarste manieren en poses kregen we er ongeveer 500 ml per dag in, en dan moesten we 10 flessen geven. Gelukkig drinkt hij vandaag wel weer goed en is de score 850 ml met 7 flessen. Een hele verbetering. Maar ik hoop zo dat mini snel goed eet zodat ik twee flessen kan laten vallen voor fruit en groente hapjes. Ik ben die flessen een beetje beu eerlijk gezegd. Ik kijk uit naar het moment dag hij lekker zelf een bammetje kan eten

Oh ziva, irritant ja, zulke opmerkingen. Wij hadden laatst vrienden te eten die heel opmerkelijk keken toen we met mini rondliepen totdat hij sliep. Hij was aan het klieren en dan helpt laten huilen in bed gewoon niet. Zij hebben nog geen kinderen maar ik zag dat ze ons maar 'overdreven' vonden. Het enige wat ik kon denken was, 'wacht maar tot je zelf kinderen hebt'...

Morgen kerst bij schoonmoeder, heeeeel veeeel zin in... Not! Wij hebben ook lekker van die gescheiden ouders waardoor we overal naartoe moeten. Fijn!

Nou ik ga slapen. Heb man even laten weten dat hij nachtdienst (is hier meestal rond 6 uur) en ochtenddienst heeft (mini wil rond half 9 niet meer slapen). Ik heb het de afgelopen 3 dagen al gedaan. Hij probeerde nog onder 1 van de twee uit te komen... Mannen! En ik wel altijd allebei doen zeker, dacht het dus niet. Gelijke rechten toch, haha! Dus dat wordt slapen voor mij! Ik ben trouwens jaloers op je maatje, kan mini even uitleggen hoe hij dat doet, dat doorslapen?
Zo.... 1e kerstdag zit er op. Ik heb samen met mn broer in de keuken gestaan onder het genot van een prosecco. Minimaatje heeft lekker flesjes gehad en heeft zich prima vermaakt met opa, oma en oom.

Morgen de kids hier te brunchen en overmorgen maar weer een balansdag!

@ zivaa... "fijn" dat er zo rekening met jullie gehouden word?!

Oh ik heb mijn broer de stille hint gegeven dat Minimaatje al wel in een kinderstoel kan zitten... ik krijg namelijk nog steeds een stokke stoel van hem. We gaan er nu vrijdag als het goed is 1 halen of anders besteld hij hem deze week.
@ liz! Happy new foon!!! Ik zal Minimaatje morgen even influisteren dat hij miniliz ff duidelijk moet maken hoe dat doorslapen werkt! Vanmorgen werd hij om 9 uur wakker, toen na de voeding terug gelegd en heeft hij verder geslapen tot 12 uur!!

Veel succes morgen bij je schoonouders!! Je zal vast veel tot 10 moeten tellen!
Fijn..... Minimaatje heeft dus liever live voeding.

Nu al weer beneden met hem, wachten tot de fles warm is.

Grrrr... mama laat dr wijntje volgende keer wel staan. Nachtrust is toch wel erg fijn!
Morning,

Wij hebben de schoonmonsters overleefd. Viel erg mee. Zoon is dol op z'n nichtje (schelen maar 8 maanden) en er waren natuurlijk cadeaus en chocola, dus dan is het al snel goed . Hij had 's middags weer niet geslapen, dus hij was wel moe. Voor Meisje was het allemaal wat veel. Die zette het op een brullen. Maar goed, het was ook wel erg druk daar. Zoon en nichtje die druk deden, twee blaffende hondjes, een hysterische schoonmoeder die met koffie en chocola liep te slepen en schoonvader die koetsjie-koetsjie-end boven de maxicosi hing. Als we hem niet tegen zouden houden, zou hij de hele dag met Meisje (of 'poppedop' zoals hij haar noemt ) op schoot zitten.

Dus Meisje boven in het campingbedje gedrukt en ze sliep. Cadeaus gedaan, daarna was Meisje weer wakker en moest ze een fles. Vervolgens eten en toen zijn we weer naar huis gegaan. Best prima dus.

Vanavond komen mijn ouders bij ons eten, dus is iets rustiger.

Nou, de kinderen zijn net wakker, tijd voor de ochtendspits.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Owww chrys man ik raak al overprikkeld als ik dat zo hoor, arme poppedop

Ziev, ook al een brullende baby. Wat een schatjes zijn jouw dametjes samen zeg!

Wij mogen vanavond door de bittere pil bijten bij schoonouders. Ik verheug me al op: 'laat haar maar huilen, ze wil zich gewoon even laten horen' of: 'ja he Rammeltje, je wordt gewoon verwend door mama he' en dan die regie heel de avond, alles moet zoals ma het wil en ze heeft dan van de stress de zweetparels op dr kop staan en klotsende (riekende) oksels... Joy.. Fijne tweede kerstdag dames

Ik draai me nog even om, rammeltje tukt weer!!
Morning!

Mennn, als ik al die verhalen zo lees... Brrr! Die kerst soris ook altijd! Wij gaan straks uit eten, ben zeer benieuwd... Bah, zeker met een blerend kind wat over-prikkelt is..... Blij als t 7u is!

Meneertje hier rochelt enorm, lekker verkouden dus en hoest ook echt slijm op, zo sneu!

@liz: happy new foon! Ik hoorde vanmorgen man, gvd moet ik die fles weer doen.... Jaja, ik heb t de afgelopen 3 dagen gedaan sjonnie! Af en toe! Grrr

@rammel: bah die schoonloeders ook, ik voel me ook vaak opgejaagd als ik daar ben, weet dat ze op me let wat ik met mini doe en mini van haar zoon was heel 'anders' natuurlijk!!!!! Nja, probeer er wat van te maken!!!

Maat: was wel gezellig dus gister? En damn wat slaapt jou mini veel, hier kan ik m vaak na de fles van 7u terugleggen tot n uur of 10! Maar nu is meneer verkouden en word dus hij elk hoestje wakker... Sneu!
Gaaaapp.. Morning...

gatsamme drama nacht weer, madame zeker 3x tijdje aan schreeuwen geweest. :( ben zo moe nu, en alles doet me zeer nog steeds. Geprobeerd te slapen maar lukt niet echt, druk in hoofd, kan me zo kwaad maken om dat gezeik gister. Sta je met je goede gedrag, ik was heus liever thuis gebleven hoor :(.

Liz wat een strijd zo met genoeg flesjes meid, hoop dat t gauw beter wordt!

Ga denk toch nog maar poging wagen te slapen, dit word zo niks vandaag. Blegh

Iedereen veel plezier cq sterkte vandaag ;)
Gadver ziva wat een k*tnacht!

Nou wij hebben het wokken afgezegd, meneer is stront verkouden, kan daardoor moeilijk/niet in slaap komen en is dus oervervelend, drinkt zijn flessen ook maar half leeg... Dus lekker veel anabieden vandaag! Zijn temp was gisteravond 38,4 en nu 37,6, valt mee dus gaan wel ff langs zus, kadootjes uitpakken... Meneer kan daar in bed....

Hopelijk waaid de griepstorm over, zo sneu!
@zivaa: Inderdaad vervelend dat het zo ging. Daarom hadden wij dit jaar ook expliciet tegen de schoonmonsters gezegd dat we om 19.00 uur weg zouden gaan. Anders wisten we zeker dat het eten pas rond 20.00 uur op tafel zou komen en de kinders ondertussen al helemaal hysterisch zouden zijn geworden.

@liz: Kan me voorstellen dat je genoeg hebt van de flessen, zeker als het zo moeilijk gaat. Hopelijk pikt je mini het vaste voedsel eten snel op als jullie ermee beginnen, dan kun je misschien gauw wat flessen laten vallen.

@toet: Wie weet valt het mee, het uit eten gaan, en trekt je mini het prima. Wel sneu dat 'ie verkouden is. Zoon hier is ook al een paar dagen aan het snotteren.

@rammel: Adem in, adem uit. Verstand op nul vanavond en alle commentaar langs je heen laten gaan. Je schoonloeder zoekt het maar uit met d'r gemekker.

Meisje ligt al vanaf 08.30 uur lekker te snurken, man en Zoon zijn een wandelingetje maken en ik heb ondertussen het hele huis gepoetst. Klaar voor Kerstmis deel 2 dus!
Wij hebben vanavond afgezegd. Ik ben niet fit! En moet morgen weer werken, dus nu lekker thuis chillen.

Meid is ook verkouden, ze roggelt en hoest slijm op naar lijkt d'r weinig last van te hebben. Ik zuig sochtends en savonds d'r neus uit.

Ze heeft lekker geslapen bij m'n pa (we bleven slapen) en ze ligt nu te slapen op de bank hier ;/)

Jeetje Liz wat balen! Hoop dat t snel beter gaat! Hier gaan de hapjes erin als zoete koek! Komt wel goed dus bij jou!

Toet beterschap voor je mini!

Chryssa veel plezier vandaag jr. Mini is gelukkig wat in een beter ritme lijkt?

Rammel good luck! Houd de eer aan jezelf!

Ziev Pff wat n ellende! Nu maar lekker thuis uitrusten!
Merry Xmas!!

Eerste kerstdag zit er weer op. Mini hebben we voor het eerst in het campingbedje laten slapen. Ze wilde er eerst niet aan en we moesten een paar keer de speen terugploppen maar toen wilde ze eindelijk gaan slapen.

Haha zivaa! Jouw mini is echt een kaaskopje! (camembert)

Ik hoop dat het met jou weer wat beter gaat na de val. (ik krijg stuitje-kriebels)

En dat jullie de komende nacht beter slapen!

Maatje: Wat heb je je kerstwens mooi verwoord!

Haha Rammelmini die aan de tagliatelle gaat! Ik zie het zo voor me! 

Jee Liz wat een gedoe met mini die niet wil drinken. Gelukkig dat het weer beter gaat!

En wat goed dat mini 4 volle lepels op at! Hier werkt mini het er vaak weer uit.

Beterschap voor jouw mini Toetje!

En Anne!

Sterkte vandaag met schoonloeder Rammel!

Straks hier de schoonfamilie op bezoek….
heerlijk, net een geweldig topic ontdekt; kerstergernissen, waar in onderstaand gedichte uit gejat heb;

Gedenk de dieren op de schalen en borden,

die zitten meer dan jij in de puree.

Eten is beter dan gegeten worden

ook in de glans van Lucas 2.

Zeg 'nee' als mensen je te eten vragen,

want in een andermans gelukkige gezin

daar is de kerstboom enkel te verdragen

met een uitslaande brand erin.

Vond m erg toepasselijk, en fijn te lezen dat t altijd erger kan :p.

Chrys, ja stom, dat hadden wij dus ook moeten doen realiseer ik me nu; dacht bij aankomst 16-17u is er nog best tijd gezellig te doen alvorens eten. Niet genoeg dus schijnbaar.. Fijn dat t bij jou meeviel!!

Anne; beterschap meid!! Hoop dat je morgen weer fit bent.

Toet beterschap voor mini.

Dodo, heb nog een poging gedaan op t sub haha. Jouw stuit nog altijd pijnlijk dus?? Ook balen zeg!

kwimm, een dikke knuffel voor jou, lijkt me een pittige kerst zo. Ook voor jou Chrys, hoop een fijne avond met je ouders!!!

*brandt bij deze een hoop kaarsjes voor een ieder die ze gebruiken kan*

Wij straks naar ouders, heb er wel zin in. Gekke is dat ik dit jaar voor t eerst helemaal geen kerststress had, vind t wel prima allemaal en we maken gewoon wat makkelijks dus geen kook-stress. Mja tot gister had ik geen kerst stress iig.

Anyways, alleen t gezin is er, paar jaar geleden de ooms/tantes'neven nichten afgeschaft omdat we nu zelf met steeds meer zijn en dat eerlijk gezegd ook wel wat stress leverde altijd.

Ga er dus vanuit dat het een gezellige avond wordt, voor zekerheid nemen we bedden-spul mee zodat we kunnen blijven tukken. Meiden slapen er sowieso dus das wel fijn, oudste heeft best wat meer slaap nodig nu met deze dagen; nu alweer paar uur op bed. Ter verhoging van de feestvreugde straks dus we wachten het rustig af haha!

Genieten allemaal!!!!! (of niet. als je dat niet wilt. Dat moeten altijd ;))
Haha voor de dames met schoonloeders er komt n nieuw programma op RTL 4 'ben ik te min' over schoondochters, schoonmoeders etc met n niet zo goede band
Even een korte zwaai van mij! Ik ben niet goed bijgelezen want dat gaat nog niet zo lekker met t oog. Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben (gehad) zonder al te veel familiesores en gewoon gezelligheid.

Wij zijn gisteren nog bij de HAP geweest, mijn oog weer af laten plakken

Gisteravond samen lekker gekookt en gezellig met z'n 2en gegeten. Vandaag kwam mn moeder met haar vriendin, ze hebben een zalige lunch voor ons gemaakt. En nu weer lekker op de bank met de ogen dicht!
Mijn hemel wat een dag, Rammeltje huilerig niet normaal, niets was goed, dikke kapotte billen dikke kwijl en zure luiers, we zijn met een gillend kind weg gegaan en nu een paracetamol en dentinox later slaapt ze... Foei foei arm meiske. Denk toch dat dit een tanden voorbode is.

Ziev, hoop dat je het gezellig hebt na gister

Kroos, balen van je oog zeg! Zit niet mee he..

Iedereen nog een fijne avond! Ik lig op bed naast mn hoopje ellende, lekker schatje
Pff t wordt steeds meer n ramp om savonds meid op bed te krijgen. Overdag is het geen probleem, maar zodra we met het bed ritueel beginnen wil ze niks! Net of wil ze niet voor 'langere' tijd 'weg' zijn. Iemand tips? Om het wat aangenamer te maken? Moe is ze wel daar ligt t niet aan.
Hier is het de laatste tijd ook steeds vaker Anne. Vanavond nog. Maar ik denk dat het in dit geval krampjes waren.

Met de wortels gaat het steeds beter! Opa en oma er bovenop met de camera. :-)

Ik heb nog steeds last van mijn stuitje Zivaa. Ik heb maandag gebeld naar de pijnpoli om te informeren hoe de wachtlijst is. Voor 8 januari ben ik iig niet aan de beurt. Ik hoop dat het nu wel helpt....

Kroos: hoe lang moet je het verband er op houden? Ik hoop dat het snel over is!

O oh dat klinkt heftig zeg over Rammeltje! Tandjes krijgen is dus serious business
Hoi hoi, iedereen de kerstdagen goed overleefd? Bijna niet als ik teruglees...

Hier goede dagen gehad. 1e kerstdag 's ochtends naar de kerk, waar Minico zich voorbeeldig gedragen heeft in de crèche, bijna de hele tijd geslapen. In de loop v/d middag naar mijn familie. Daar was het lekker druk met o.a. mijn 2 oma's + een oudtante die hem al maanden niet meer gezien hadden en het helemaal geweldig vonden. Ze bleven maar roepen hoe schattig ze hem wel niet vonden. En Minico ging, nadat hij eerst even bij ons gezeten had, van hand tot hand. Maar het deerde hem niet, hij lachte vrolijk naar iedereen. En daarna heeft hij boven een paar uur geslapen, ging helemaal goed. Vandaag naar schoonouders, was een stuk rustiger daar en ook daar ging het goed met lekker spelen op een kleed op de grond en een paar uur slapen. Minico's diarree is gelukkig weer helemaal over. Mocht ook wel eens, na wekenlang zure luiers! Maar nog geen tandjes, dus ik twijfel toch weer of het dat nou was of dat de tandjes toch nog even op zich laten wachten. Met mijzelf gaat het ook goed, ik word nog wel moe als ik een tijdje sta of lang rechtop zit, maar verder voel ik me best prima weer.

@Dodo: vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt en dat de behandeling laatst niet (genoeg) heeft geholpen. Ik hoop dat ze er toch nog wat aan kunnen doen!

@Anne: inmiddels weer wat beter, of nog steeds niet fit? Ik weet niet of ik echt tips voor je heb, want MiniAnne is volgens mij een heel andere soort baby dan Minico. Minico is een tijd lang heel lastig geweest met naar bed gaan, dan moesten we wel 10x erheen met de speen voordat hij ging slapen. Als hij ontroostbaar was in bed haalden we hem er maar weer uit en later nog een keer proberen. Of een drupje vitamine D op z'n speen, een 'wondermiddel' om hem even uit de situatie te halen. Hij is nu juist veel makkelijker, dus ik denk dat het ook gewoon even een fase kan zijn waar je doorheen moet (nou ja, 'even' duurde hier heel september en oktober helaas). Hoe lang is je ritueel? Kan het ook zijn dat het haar te lang duurt? Minico wordt als hij moe is vaak jengelig, dan kan het van het een op het andere moment zijn dat hij het niet goed meer trekt en wil slapen.

@Rammel: wat sneu voor Rammeltje! Heb je schoonloeder wel een beetje op afstand kunnen houden? Hopelijk komen de tandjes snel door (liefst 8 tegelijk) en ben je er dan weer even vanaf!

@Zivaa: pfft, wat kan jouw schoonfamilie zich slecht in anderen verplaatsen zeg, echt niet leuk!

@Toet: beterschap voor je mini!

@Chryssa: fijn dat de schoonmonsters meevielen!

@Maat: fijn dat je eerste kerstdag leuk was! En Maximaat is nog thuis, toch? Om 1.48 flesje opwarmen kan hij ook, 't is ook zijn kind!

@Liz: wat rot, dat slechte drinken van MiniLiz! Kost je veel tijd en gedoe om zoveel flessen per dag te moeten geven, plus je zorgen maken over of hij wel genoeg binnenkrijgt. Hopelijk gaat het inderdaad beter zodra hij goed groente en fruit eet. Je kunt hem vanaf een bepaald moment (6 maanden ofzo?) ook te drinken geven vanuit een (tuit)beker ipv een fles, misschien helpt dat ook omdat hij daar nog geen aversie tegen heeft?
Blergh, hier een boknacht. Zoon om 02.00 uur brullen en Meisje vanaf 04.00 uur wakker en onrustig. Heb dus vvanaf 04.00 uur niet meer geslapen. Zo meteen spullen pakken en naar mijn ouders, man gaat klussen in huis.
Wat zijn dit voor ouderwetse tijden Minimaatje??

@ anne, hier ook moeite met gaan slapen hoor? Alles is leuk en goed, totdat ik of maximaat wegloop en het licht uit doe.

Gisteravond ook tot half 12 bezig geweest vanaf negen uur. Ook voorheen geen problemen gehad met naar bed brengen.

@ nico, minico lijkt het wel beter te.doen allemaal als ik dat zo lees. Beter in zijn velletje en meer slapen .

Zijn je hechtingen er ook al uit?

En ja, maximaat had er ook uit gekund die nacht voor het flesje te geven. Denk dat het macht der gewoonte was dat il er uit ging en dat.ik weinig zin had om me op te liggen.vreten in bed bij het horen van een huilend Minimaatje en ws geirriteerde maximaat tijdens het wachten tot de fles warm wordt.

Zoiets....

@ chryssa, meid wat ben je toch alweer vroeg op!! Ik duik zo mn bed weer in maar jouw dag is al even begonnen!

@ zivaa, ik hoop zo dat je het fijn hebt gehad.bij je ouders!!

@anne, opgeknapt??

@ rammel, hoop dat rammeltje vandaag haar mojo weer terug.vind! Voel je ook echt al tandjes zitten?

@dodo, wat balen zeg dat je nog.steeds last van je stuit hebt!

Ik ga vd week maar weer een doorverwijzing vragen voor de ortopeet, voor een spuit in mn schouder.

Kan mn arm amper omhoog krijgen weer.

Zo, Minimaatje terug leggen en hopelijk nog een paar uurtjes maken.
Morning...

Ik schrik net wakker, 8,30! Niks gehoort nog!ja speentje om 4u... Meneer ligt. Heerlijk te pitten nog! De schat! Ik laat m nog maar ledkker ff slapen tot uiterlijk 10u.. hij gaat vandaag om 11u naar gastouder, kan de mama een paar boodschapjes doen en straks werken! Gisteravond had meneer 39 graden koorts, zetpilletje, uitje op kamer en dunne slaapzak maar aan gedaan....

Chryssa: jezus wat een bok nacht

Maatje: jou mini ook vroeg dus? Hopelijk lig je nu nog ff heerlijk te tukken!

Nico: fijn dat t wat beter gaat!

Dodo: balen van die rot stuit....
Anne: neee geen idee wat je zou moeten doen, miss gewoon even laten gebeuren? Laat je dr 5min huilen en dan terug speentje enz..?
Ik geloof dat Meisje hier haar mojo ook weer een beetje kwijt is. Het ging hartstikke goed de afgelopen week, maar net weer drama. Huilen, huilen, huilen in bed. Ben wel 30 keer de trap op gegaan om speentje te ploppen. Nu is het stil, dus hoop dat ze eindelijk slaapt. Volgens mij heeft ze ook een groeispurt, want ze zuipt haar flessen ineens leeg alsof ze een maand niks gegeten heeft.

@anne: Hier ook vaak protest bij het naar bed gaan, hoor. Meisje is zo'n kind wat voor ze in slaapt valt eerst 10 minuten moet mopperen. Zoon had dat helemaal niet, dus het kostte me wat tijd om erachter te komen dat ik haar gewoon even moet laten. Misschien dat dat bij jouw meid ook werkt?

@nico: Fijn dat je je weer beter voelt! Klinkt alsof jullie fijne dagen hadden en Minico lekker in z'n vel zit.

@toet: Heerlijk, zo'n nacht! Zou ik ook wel willen.

@Maat: je moet Maximaat gewoon uit bed schoppen, hoor. Hoezo mopperen als hij een nachtfles moet geven? Hij mag ook weleens wat doen.

@rammel: Is Rammeltje weer een beetje bij haar postieven gekomen?

Wat een k*tweer, zeg! De regen stort met bakken uit de hemel.
Ze begint al met krijsen, het os geen gehuil, als we d'r in haar bedje leggen en slaap kindje slaap zingen. 5 min laten huilen werkt niet dan is ze totaal over de rooie. Het helpt wel als ze eerst bij ons half of helemaal in slaap wordt gewiegd met slaap kindje slaap. Als ze eenmaal slaapt hoeven we geen speentje meer te ploppen of hooguit nog 1 x als ze al n tijdje ligt. Ik las ergens dat dat zou kunnen komen omdat ze dan van een oppervlakkige slaap naar een diepe slaap gaan en ze dan wakker schrikken zeg maar het 'valeffect' wat wij als volwassenen kennen. Ik denk echt dat herte maken heeft met het voor langere tijd 'afscheid' nemen te maken heeft. Overdag leg je d'r weg en slaapt ze namelijk direct. Ons ritueel is niet lang, eerst pyama, flesje, boeren en ff 'natafelen' dan luier, slaapzak en op bed. Liedje zingen en slapen. De lamp laten we altijd uit op de slaapkamer de lamp op de overloop brandt wel. Met de lamp aan is het effect te groot als we hem aanlaten en uit doen als we weg gaan. Naja het is vast een fase, komt goed!

Chrys wat een rotnacht zeg! Hopen dat t vannacht beter gaat!

Toet ach arme jongen! Hopen dat ie snel opknapt!

Nico hier ook zijn de zure dunne luiers weer voorbij! Maar wel nog steeds wit tandvlees. Misschien toch onderliggende tandjes die nog niet 'uitkomen' ?

Rammel ben benieuwd of het de tandjes zijn?!

Hier vannacht ook n ui op de slaapkamer. Vanochtend was haar geroggel wel minder verder heeft ze weinig last ook van de snotterigheid.

Paps destemwer last! Pff mannen wat kunnen ze zich aanstellen! Ik ook nog niet fit! Nu wel weer werken tot 21. Nog 3 daagjes en dan 3 dgn vrij!

Gister erg veel lol gehad met de boontjes! Haha ze heeft ontdekt met zowel, boontjes, melk als spuug nu dat ze als ze maar hard genoeg blaast de spetters om je oren vliegen! En een lol dat ze heeft! Ze ligt helemaal in een deuk als er een sliert kwijl, melk of een kwak boontjes door de lucht vliegt!

Vanavond krijgt ze witlof ik ben er zelf niet, dus ben benieuwd hoe ze t vindt vast heel lollig haha

Werkse en/of chilse vandaag dames!

Bub hoe is t nu?

RIJST?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven