sexpartner
woensdag 26 december 2012 om 12:42
woensdag 26 december 2012 om 13:08
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:03:
hij heeft wel sex met anderen wanneer hij dat wil. maar hij wil niet dat ik dat doe, dat gedachten maak hem misselijk zeggt hij. ik zou zeggen een egocentrishe zak.
Je geeft zelf al een antwoord op je vraag, denk je dat wij hier anders over denken?
Lekker vent heb je overigens. Ik neukte zoveel andere kerels dat hij ze niet meer op een hand zou kunnen tellen. Wat een strontzak zeg!
hij heeft wel sex met anderen wanneer hij dat wil. maar hij wil niet dat ik dat doe, dat gedachten maak hem misselijk zeggt hij. ik zou zeggen een egocentrishe zak.
Je geeft zelf al een antwoord op je vraag, denk je dat wij hier anders over denken?
Lekker vent heb je overigens. Ik neukte zoveel andere kerels dat hij ze niet meer op een hand zou kunnen tellen. Wat een strontzak zeg!
woensdag 26 december 2012 om 13:27
woensdag 26 december 2012 om 13:42
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:03:
Nou hij kan in ieder geval wel houden van.
Dat dit alleen van zichzelf is lijkt me een afknapper.
Nou hij kan in ieder geval wel houden van.
Dat dit alleen van zichzelf is lijkt me een afknapper.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 26 december 2012 om 13:44
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:29:
[...]
pffff.....kon ik dat maar.
Gewoon een emmer koud water over je heen als het weer zover is.
[...]
pffff.....kon ik dat maar.
Gewoon een emmer koud water over je heen als het weer zover is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.