Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
De Efteling gaat pas om 11u open vandaag. Zitten dus nog in de auto. En de vliegende hollander is dicht vandaag.
Het Viva forum is papaja.
Nou ja, dan toch maar de piranha!

Ben echt benieuwd of het druk is vandaag. Have fun!
Die is ook dicht!
"Gezellige bedrijvigheid" dus ik vrees het ergste.
Wat erg Pilou... ik heb er geen woorden voor. Het zal misschien hun onmacht zijn geweest maar dan nog.

En de avond van Splinter... ook erg. Wat dat betreft ben ik blij dat ik zo ver weg woon. Ik ga gewoon niet meer. Het zal er misschien wel weer eens van komen maar voorlopig vind ik het wel goed zo. De dag na kerst gaan we dit jaar voor het eerst niet. Het is hun zoveelste trouwdag en dat wordt elk jaar gevierd. Nou, wat een feest... En ik ben altijd verplicht om te komen.
Tonks, van harte met je kleine meid! Heel veel plezier vandaag. Zal wel lukken met een kind die er zin in heeft. Leuk filmpje!
EftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEftelingEfteling

Succes Tonks
Je loopt zo m'n scherm uit Plous.
Cool he?
Zij kan dat.
Wachtrij bij Joris 10 minuten

Gefeliciteerd met Kaat en een fijne dag in de Efteling en met Joris!!
Nare verhalen Plou en Splinter.

Gelukkig hebben jullie een goede oplossing gevonden Splinter.

En heeft Plou een lieve moeder die wel troost.

Zie je je ex-schoonouders nog wel Plou?

Wij hebben gisteren een gezellige dag gehad.

Lekker koffie gedronken,geborreld,daarna gegourmet gebakplaat en heerlijk ijs na en daarna nog een portje

Zus en ik hadden een kerstpakket voor moeder gemaakt en daar zat oa een heerlijk stuk overjarige brokkelkaas in. Moeder blij en pakket in de bijkeuken op de grond gezet.

Hond ook blij want die heeft het hele stuk incl. plasticje daarna opgegeten.

Iets later was hij niet maar blij maar heel ziek en zielig en rillerig.
Ohw, arme, dommedomme hond. Hopelijk voelt hij zich nu weer goed en is je moeder niet de hele nacht met hem in de weer geweest.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik ben vandaag met E de hele dag in pyjama met de tv aan op top 2000.

Nee Bieb, geen contact meer. In maart 2004 is het geëscaleerd en mede daardoor ook geen contact meer met mijn broer (was getrouwd met zus van M en had het gevoel dat hij moest kiezen). Mijn ouders heeft hij ook mee gebroken. Dus erg verdrietig allemaal.
Is hond van zus.We waren ook bij zus gisteren.

Later op de avond was hij al weer een stuk beter te pas gelukkig.

Wat naar allemaal Plou. Mensen met allemaal hetzelfde verdriet en dat het dan zo spaak kan lopen

Wij gaan nu even bij mijn vader kijken (eerst 3 kwartier rijden) en daarna?

Uit eten zal wel niet meer lukken.

Misschien bios en wat eten ophalen..
Vandaag weer wat meer gedaan dan gisteren. Naar de begraafplaats (mijn schoonvader was 80 geworden vandaag als hij nog had geleefd) en nog even naar de Leen Bakker en Kwantum voor kussenhoesjes. Maar die waren daar niet te koop. Alleen met kussen er in. Die we al hebben.

Van de week maar eens naar de Ikea. Is het iig een stuk rustiger dan vandaag

Hachee staat lekker te pruttelen. Soep zit in bakken voor de vriezer, moet alleen nog even afkoelen. Als het eten op is nog voor een weeshuis hachee invriezen. Dat ik dat nooit eerder heb gedaan. Wist niet dat het kon. Nu is het wel makkelijk, koelkast open, pingping open en je kan binnen 20 minuten eten!
vanaf de kerstmarkt in Brussel!

We zijn maar een stukje door gereden, gaan we morgen N-Brabant verder door knorren.

Jee Bieb, die hond zal best buikpijn gehad hebben! Nu weer oke?

Pilou, wat een triest vervolg zeg. Wat Bieb ook zegt, je hebt allemaal hetzelfde verdriet en dat wordt zo alleen maar erger. Ik moet er niet aan denken...
Hier ook nog een rondje begraafplaats gedaan na het bezoek aan paps.

Moeder MO en vriendin liggen vlakbij elkaar en die hebben we even "gegroet"

Nu kijken we Hulk

Krijgt op IMDB maar een 5.7 en idd...zijn nu een half uur aan het kijken en gaat allemaal erg traag.

MO is nu even Chinees eten halen *yum* zin aan.

Leuk Splint! Geniet ervan

Rat ook al aan de hachee inmiddels? goed gelukt?
Kijk je Hulk 1? Die vond ik ook wat minder. 2 is leuker.

Hachee is goed gelukt en ook al op. Heb nu 2 bakken vol van de ene pan, die staan af te koelen. Morgen kan dochter, vriendje, ik en K nog van pan 2 eten. Heerlijk vooruitzicht.

Deze moet je even kijken. Ik zat helemaal te oehen en te aaahen en te kijk nou kijk nouen.

Muisie!
Ik zit in Joris maar ze zijn een trein kwijt.

Storing

De hulk van Splint?
Keb geloof ik een sjors gekocht.
Geloof ik?
Of twijfel je of het een Sjors is?
Online shoppen als je je verveelt is soms best slim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven