Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nix teveel gevraagd hoor. HUize Incontinento Viva Foria staat gewoon aan de Great Barrier Reef, zodat we ons kunnen laten vertroetelen door attractieve manspersonen in de zon en tot diep in de nacht achter een kampvuur kunnen vertoeven ipv achter de gebruikelijke geraniums.

Bam en Driem: geveeliciteerd meiden!!!! Gezellig hoor, een verjaardag met dit weer.

Het leven is fijhijn zo! De Bloesjes lopen al de gansche dag in bikini en spelen in het zwembadje met vriendinnetjes. Mijn spannende boek is uit (Close up van Esther Verhoef = aanrader) en de rosé bijna weer op want gisterenavond kwam de Barman zomaar langs met zelfgekookt indonesisch eten en vanavond komt De Date weer langs. Die ik nog steeds erg leuk vind maar waar ik wel eerlijk tegen ga zeggen dat ik niet verliefd ben. Ik meen te merken dat hij dat weLis en dat voelt niet lekker/eerlijk. Nou ja, geneuzel om nix dus.

Ook hopen we erg op de komst morgen van Mims en Mops voor gezamelijke moederdagviering en Mops in het zwembadje.

Oudste heeft nu twee testochtende achter de rug, volgende week vrijdag is de laatste en dan volgt nog een observatie in de klas en een aantal vragenlijsten die ik en de leerkracht moeten invullen. Intussen lees ik niets meer over ADD en ADHD want wil onbevooroordeeld kunnen zijn. Als beloning (want Oudste heeft toch maar twee geweldige ochtenden van haar vakantie gemist) heb ik ze een Bikkelkado gegeven: Bratz Lil'angels. Die zitten nu dus uren in bad en spelen hele avonturen.

Bentetje; hoe is het nu met Humpie? Spannend zeg, bibber!

Pim: ik zou gewoon wel schilderen als je de verf al hebt. Iedereen wordt blij van een nieuw fris kleurtje in huis. Ben je al ervaren aan het worden in het werk?

Nu, ik ga me weer op de vakantie storten. Vanavond pannenkoeken voor de Bloesjes en Indonesisch voor mij. Hmmmmmm, vervelend leven heb ik.
humpie gaat goed, is eergisteren weer thuis gekomen! Hopelijk blijft het nu rustig op het humpiefront.

Lekker hè, fijn te lezen dat ieder een zo geniet, ik ook! Heb vandaag even (veel te kort voel ik nu) geslapen en daarna ben ik naar Baas gegaan waar mijn grut was. Haar 3 meiden en mijn kinders hebben zich zo heerlijk geamuseerd, echt leuk. wij zaten te kletsen in de schaduw met lekkere hapjes, terwijl er 5 kinderen spetterden in het nieuwe badje, rondrenden in bikini en zwembroek of in spelletjes verdiept zaten, heel relaxed! Nu erg moe, heb maar 3 uur geslapen dus dat mag.

Mado, waar gaat de reis naar toe? wij moeten deze maand ook de rest betalen voor de vakantie, maar dat wordt pas in augustus, dus duurt nog even.

Gefeliciteerd xop en veel plezier met babysnuffelen!
LE en Yentl, nog van harte gefeliciteerd!!!

Onze vakantie was heerlijk. Het leek wel een zomervakantie. De kinderen hebben enorm genoten en wij dus ook. (Pim, we waren op de slempplek). We zaten niet in die chalets waar wij toen in zaten, maar in de stenen bungalows aan de andere kant van het park. Veel meer groen, veel meer privacy, heerlijk. Kindjes genoten van de kinderdisco met Koos Konijn (tja...). Suf dat we onze toiletspulen waren vergeten - stonden ingepakt in de badkamer - dus onze eerste vakantieactie was een flinke shopping spree (dat schrijf je vast anders) in de plaatselijke drogist. Man, wat een geld.

Vakantie was echt te kort. We hebben al besloten volgend jaar mei een echte week weg te gaan.

Oh ja, primeur. Alledrie onze kinderen hebben elke dag uitgeslapen. Vietje sliep bij ons op de kamer en hem konden we 's ochtends nog even in slaap commanderen, maar ook hij werd lang niet zo vroeg wakker als anders. Nadeel is dat hij nu ook nog in vakantiestand staat en ligt te roepen in bed.

Vandaag was een hectische dag. Mav moest namelijk gewoon een avonddienst werken. Morgen gaan we varen met vrienden (in de buurt van Pebbles) en dus moesten er vandaag echt wat boodschappen gedaan worden. Verder wilde ik zelf ook nog wat dingetjes halen én bleek vanmorgen dat de zwemvesten die we lenen als we met die vrienden weggaan al uitgeleend waren aan iemand anders. Mav kreeg een smsje van vriendin. Dus nu snel snel snel via Marktplaats twee zwemvestjes kunnen scoren en die tussen de bedrijven door opgehaald. En morgen nog een derde marktplaatszwemvestje ophalen in woonplaats vrienden. Kost een boel centen, maar de bedoeling is dat we vaker gaan meevaren dit seizoen. En anders knal ik ze zelf wel weer op marktplaats. Of we kopen een boot.

Verders waren de crocs in de aanbiedingen en lopen zowel de jongens als ik nu ook zwaar voor lul. Bij Vietje staat het nog wel koddig. De rest ziet er gewoon niet uit. Ik heb een damesmodelletje (Mary Jane ofzo) en dat is wel een verbetering. Maar ze blijven spuuglelijk. Maar ik moet zeggen dat het wel erg lekker zit en dat ik ze voor in en om het huis en op vakantie wel ga gebruiken. Zal mijn collega's er niet mee lastig vallen. Naast de crocs ook teva's voor de jongens gekocht. Dus nu moeten we de rest van de maand op water en brood. Of de spaarrekening plunderen. Zal dat laatste wel worden. Hoewel dat eerste dan ook weer hoognodig is voor mijn veel te dikke lijn. Jammer.

Mado, succes dinsdag, spannend!

Grom. Ik hoor kinderen boven.
Jarige kinders, en moeders van jarige kinders, van harte!!

Meave, wat klinkt je vakantie heerlijk zeg!

Gisteren heerlijke dag gehad met Mims in leuke speeltuin.

Kinderen waren om op te vreten zo lief. en het weer was natuurlijk heerlijk.

Mops en Zen hand in hand.... zo cute.

Beetje jammer dat Zen hem tot twee keer toe gesmeerd was, waardoor mijn hart in mijn keel zat. Sufferd!

Maar verder alleen maar leuk, eigenlijk.

Bloes, spannend al die testen zeg...
Geen tijd voor bijlezen, uitleggen, en meezoenen, maar wilde even de aandacht gooien op een bericht in de achterkamer dat in het laatje Hoer&Sloer ligt.

Het gaat over morgen.

Nu eis het eten klaar, dus aju!
Wel beetje laat, maar:

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAA VOOR YENTL!

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAA VOOR LE!

Oooh wat een supergaaf idee voor morgen. Heb het even serieus overwogen (heb tenslotte nog een treinkaartje van Toet liggen ) maar past toch echt niet in de planning. Jammer jammer jammer!

Goed, verven gaan we dus inderdaad (als we ooit eens tijd kunnen vinden) maar:

rood en oranje (zoals nu)

rood en paars of

oranje en paars?

Verder hier drukdrukdruk. Vannacht om 2 uur weer een rapportage voor de Baas afgerond en de volgende ligt alweer klaar. Ik begin er wel een soort van handigheid in te krijgen, Bloes. Maar heb nog ernstig moeite met het fatsoenlijk plannen. Meestal als ik ze krijg moet het ook binnen 2 dagen af, het is dus steeds nachtwerk.

Kinderen hebben vannacht weer allemaal logeerfeestjes gehad. Lientje met vriendinnetje hier, Lotje bij oppas en dochter en Loentje bij de vriendjes. Ze hebben dus ook weer met z'n allen de dag doorgebracht (alleen ik moest werken, snif) en ik kon na werk zo bijschuiven bij vriendin, met z'n allen daar gegeten, kinderen heerlijk buiten geravot tot ze letterlijk zwart waren en we waren om 22.00 uur thuis. Op de fiets zonder jas: heerlijk! Pompel en ik nog een filmpje gekeken. Het is weekend!

Morgen ga ik met mijn 2 oudste dochters de stad in: ze hebben sandaaltjes nodig. Voor Loentje heb ik perfect passende van vriendin gekregen. Verder mag ik op nichtje passen aan het eind van de middag. Ik ga lekker moederdagcadeautje met haar freubelen (lees: met geweld haar handjes in de vingerverf dopen X-) D , want ja zusje is alleenstaand en nichtje zelf nog wat klein) Zusje en nichtje blijven ook logeren op bevel van pompel, hij gaat met de kinderen dubbel moederdagontbijtopbed maken. met een beetje mazzel gaan zus en ik nog ff de kroeg in ook morgenavond. Heb ik echt walgelijk veel zin in. Ff los.
Meave Crocs zijn echt afschuwelijk!

Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! Lijkt me heerlijk daar met gezin.

Wat ontzettend fijn dat het met humpie zo goed gaat!

Onze buren hebben vorige week een babietje gekregen en zij ligt ook al in het ziekenhuis, nog niet duidelijk wat er aan de hand is, maar ze is steeds apatisch. Bah bah bah!
(heel even thuis vannacht/vanochtend en straks weer terug naar strand) maar GEFELICITEERD! nog aan de jarige kindjes en de moeders, welkom terug voor Meave, orange rood of paars rood voor Pimpel, maar oranje paars echt niet, Kjong, zie ik je straks? Leuk, hulde aan Suup! Moet iets met een kind en een trein nu (auto nog bij mijn moeder) en iets met rustig wakker worden, want voor zveelste nach beroerd geslapen (hoe kan dat toch? Verder leven namelijk heel leuk.)

Alex, voorzichtige knuffel. Jij bent ook geen fan van warm weer (toch?) dus ook al extra vervelende dagen voor jou. Malen is klote, zelfs als verder gelukkig en fysiek ok.

O, sms van GG. Ging vandaag (voor is de dag al wat verder) leuke dag buiten hebben, in Verweg, maar hele dag al gietende regen. Da's sielug...
En weeeeeeer zo'n zonovergoten ochtend!

Sun is shining! Rise and shine! Waky waky!

*schenkt koffie*

Klinkt allemaal weer blij en fijn, Pimp. Ik zou voor de paars/oranje gaan, denk ik. Jullie hebben ook een paarse salontafel, toch?

Zeker leuk idee voor vandaag, veel plezier jullie die gaan, ik ga het niet redden. Vanavond weer feestjes en verjaardagen en weet ik wat niet meer voor elledige zaken, poehpoehnounou.

Crocs zijn echt de meest vreselijke schoenen die er ooit zijn geweest. Zelfs 'wiskunde-leraar-open-sandalen-met-geitensokken-aan' vind ik beter te pruimen dan Crocs. Ik noemde het gisteren nog 1 van mijn pluspunten op de Psyche pijler, dat iK geen crocs heb. Maar als jij er blij mee bent, Meave, ik ben niet boos en zelfs niet teleurgesteld!..

Fijn weekend dames!
Jammer, ik ga het ook niet redden. Was anders erg leuk, leuk, leuk geweest.

Ik moet bekennen dat ik ook overweeg om Crocs te kopen. Ik vind ze ook spuuglelijk, maar in bijna alle schoenen krijg ik last van mijn voeten en instappers daar schiet ik uit met mijn voeten doordat mijn ene voet veel kleiner is dan de andere. Mij lijkt het dus ook wel wat voor in huis en tijdens de vacantie. Verder wil ik er dood nog niet in gezien worden. We hebben ze vorige week voor Bikkel gekocht en bij die kleintjes staat het dan wel weer leuk.

Pim, wat sneu voor de buren zeg. Babietjes horen niet in het ziekenhuis.

Wat leuk om te lezen dat iedereen helemaal op zomer en vakantiestand staat. Zo bijzonder om te merken hoeveel lekkerder je je kunt voelen als het mooi weer is.

Bent, we gaan naar Frankrijk, naar de Jura (zo'n beetje in het noord-oosten). Volgens de TomTom is het 805 km.
AK idee is leuk. Toch kom ik niet denk ik. Kinderen zijn zo leuk aan het spelen in de buurt en ik aan het rommelen in huis en tuin waar ik helemaal blij en tevreden van ben. Tenzij deze vredige bui omslaat blijf ik dus lekker thuis. Vee plezier voor degenen die wel gaan.
Oooh Alex... wat kut zeg dat je je zo kut voelt! Ik moet je eerlijk zeggen dat alle keren dat ik ben gestopt met roken ik me ook zo voelde (daarom houd ik het ook niet vol)

Ik vind het wel superknap dat je bent gestopt en ben óók jaloers. Er komt een dag...

Voor degenen die gaan: veel plezier vandaag!
Fash heeft wel hele leuke crocs in het Kasteel gezet, andere vindt ik ook spuuglelijk bij iedereen boven de 10 jaar. De Bloesjes hebben de Mary Jane clogs via Bentetje en die zijn veuls te groot maar ze zijn er weg van. Nou ja, ik ben dan ook graag een van de weinigen die ze niet heeft. Bam, zullen we een clubje oprchten op de vriendjessite? En dan ben ik van de subcategorie die ook geen Harry Potter leest en geen Sonja Bakker-dieet volgt.

Pim, lieflief van Pompel! De Bloesjes gaan ook ontbijt maken voor Mims. En dan mag Mops helpen. Yeah right.... Wel heel erg leuk, ik verheug me nu al!

En dat met die deadlines en de Baas; dat is herkenbaar. Maar als jij het te kort vindt of je hebt geen zin of tijd, moet je dat duidelijk aangeven. Ze accepteert absoluut je grenzen. Goed om te lezen dat je er al slag van hebt gekregen! Ben erg trots op jou!!!!

De Date was hier gisterenavond en het was weer bijna hetzelfde als vorige keer; voelt heel erg goed en fijn maar we zijn allebei niet verliefd. Nou ja, we zien wel.

Nu weer de zon in, helaas niet op het strand.
Haihai

ik ben blij, kan gelukkig wel buiten leren, want buurmensen zijn elders Het schiet ook best op, maar ik moest hier ineens veel bijlezen. Gezellig! Leuk!

Ik heb ook geen crocs, LD heeft nepperts, roze uiteraard, en die lopen ook best lekker, maar ik héb al zoveel thuisschoenen. Dus ik kan best bij de vriendjessite met Bloes en Bambi, maar dan de (sub)categorie die wél Harry Potter leest en ook niet aan Sonja doet

Ik zou ook wel weer eens zin hebben in strand. Toch eens over denken voor vólgend jaar vakantie

Toedels
Later is nu
Dan hoor ik bij Dream! Crocs zou ik dood niet op gevonden willen worden, óók niet in huis, óók niet in de tuin en zéker niet op de camping. Waarom niet gewoon slippertjes? Ik lees heel graag Harry Potter maar doe niet aan Sonja (aan geen enkel dieet trouwens)

Succes met leren Driem!

Leuk de Bloesjes ook een dubbel moederdag ontbijt maken. Fijn dat je het herkent van de Baas-deadlines. Ik had haar inmiddels ook gevraagd of ik inderdaad nee kon zeggen en dat kan. (Maar heb inmiddels al genoeg werk voor de hele maand mei.) En lief dat je trots op me bent, ik ben jou erg dankbaar!

Fash in het Kasteel? Wat leuk!

Als date ook niet verliefd is, is er toch nix mis met af en toe lekker neuken?
Tja, van teenslippers krijg ik de blaren tussen mijn tenen en "gewone" slippers daar schiet ik met mijn rechter voet binnen no-time uit doordat die bijna 3 maten kleiner is dan mijn linker voet. Schiet niet echt op dus.
Na een week (of 2) ben je (ik althans) door de blaren heen. Ik krijg ook élk jaar blaren, of ik het dragen van teenslippers nou opbouw of gelijk er mee de stad inga. "Gewone"" slippers kan ik trouwens ook niet dragen. Zijn mijn voeten te smal voor en ook ik heb een best verschil in voetenmaat. Daarom kan ik ook nooit pumps dragen ...

Uitreksel is af, maar zou nog wel een uitreksel van gemaakt kunnen worden Wel lekker gevoel.

Nu ff relaxen

Toedels

Later is nu
Rilril... Crocs. Kan me heel goed voorstellen dat het lekker zit enzo, maar oegh.. ik zou me er echt een olifant in voelen. Neenee, ik bijt een weekje door de pijn-tussen-mijn-tenen heen en loop op vlotte slippertjes. Als pijn even te erg wordt, vind ik die platte balerina's ook lekker luchtig en leuk.

Verschillende voetmaten lijkt me hartstikke lastig! Kun je eigenlijk niet 2 verschillende maten kopen?? Nee, zal ook wel niet. Lastig, man!

Pim, ik heb nog leuke goede sandalen maat 24 staan. Zal ik ze opsturen?
Oh Xop, dat zou geweldig zijn, heb vanmiddag Lotjes voetjes opgemeten en ze heeft maat 24.

Ik loop het liefst op hakken en anders net als Xop slippertjes of balletjes.

Hebben jullie de c.d. van Kane al gehoord? Hij is écht he-le-maal super!!! Heb zo walgelijk veel zin in volgende maand! Gaan we dan aansluitend nog Hoeren en Sloeren enzo? Bam, mag ik dan bij jou slapen? (Oh en ik zou ook nog data in AK noemen... kunnen jullie in et weekend van 24/25 mei? Anders ergens in juni?)
24/25 mei kan ik niet

Zit Lief n Barcelona

Hoewel

hij vertrekt pas zondag

Kan ik best zaterdagavond stappen, toch?

Ik ben terug

en moe

Tot morgen!
Ook terug, ook moe, bruinroodbruin, overal zand, heel moe, gelukkig, ongesteld, soms zo kribbig van eigen kindjes, meestal zo blij met eigen kindjes, Invasion of the Flies overleefd, mijn dochter bezig gezien met kipsaté, mijn beide kindjes in zee zien plonzen, eerst Zoon, toen Dot vanmiddag ook, giegelend en 'rennend'door de branding, om de haverklap op haar snoet waardoor kletsnat en heel koud maar helpen of wegdragen mocht niet want "Neeee, Dot self lopuh, see!". Mijn moeder tegen haar: "Kijk Döt, water!", Dot: "Nee, see."

Ik ga even in een lauw bad al dat zand afweken en de rest komt morgen. Gaargebakken ben ik.

Tot later lieve mensen!
quote:Toet schreef op 10 mei 2008 @ 22:06:

24/25 mei kan ik niet

Zit Lief n Barcelona

Hoewel

hij vertrekt pas zondag

Kan ik best zaterdagavond stappen, toch?

Ik ben terug

en moe

Tot morgen!

Ik vind dat je dan best zaterdag kunt stappen! (En anders vrijdag?) Kan de rest ook?

Fijn dat jullie terug zijn Lil & Toet en ook fijn dat jullie het fijn hebben gehad.

Ik ga me optutten en lekker even kroegen met Zus.
klinkt heerlijk lieve lil! Pim, ik heb ook nog schattige sandaaltjes, maat 24 of 25. Dus die volgen met de rest van de (enorme )zak kleding.

Hier een zalige dag geeindigd in (alweer) bbq-en, helemaal leuk. Nu nog even naar verjaardag van buurjongen die 16 is geworden. De kinderen zijn allerlei plannen aan het smeden voor morgen, leukleukleuk!
Pim, over data gesproken. Stond Elyfamily nog in de Pimelagenda voor volgende week?

Laat even weten, anders maak ik andere plannen.

Veel plezier in de kroeg!

En wat is locatie van kroeg voor 24 mei?

Ik moet namelijk overdag gewoon werken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven