Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahaha, issie goed?
Pilou

Wel eerlijk delen hè. Wij sjors ook.

Ach Olijfje toch, je hebt een flinke optater gehad zeg. Ik lees de update van Olief op fb. Net onder de douche stond ik te bedenken wat je allemaal niet kan als je rechterarm in het gips zit.

Dus naast een echte oempf-knuffel ook deze.

Hoop dat je snel en pijnloos weer naar huis kunt vandaag!
Olijfje mag weer naar huis!

Hoe is het nu Pilou?
Het Viva forum is papaja.
Wel goed, soms duizelaanvallen. Ik kijk het even een paar dagen aan. Meestal verdwijnt het dan ook weer.

Gelukkig maar.
Ha wat fijn dat Olijfje naar huis mag.

Ik hoor nu voor het eerst dat zoon sex heeft.... ik denk dat hij nog niet weet dat we thuis zijn... Ik dan, K is met de hond naar de polder. Die kan dat al helemaal niet aanhoren.... Ik ga het hem denk ik ook maar niet vertellen.

Even hard met de deur slaan ofzo Rat?

Of binnenlopen en vragen of ze misschien een kopje thee willen?

Pilou, gaat het een beetje? Ik vind het griezelig klinken hoor....

Is sjors al geinstalleerd?

Wij hebben vandaag een taartje gegeten bij de bakker, even op de dijk gekeken naar het hoge water en gaan straks naar een concert in het Bimhuis.

Vandaag 12 jaar getrouwd.
Of is beter?
Allebei Splinter... allebei... gelukkig is het 'afgelopen'. Nu zit ie weer te gamen... Ik weet dat ie het doet maar het horen is toch minder prettig.

Ik zag op fb bij een vriendin ook al het water in de Rijn zo hoog staan. Itteren en Borgharen kunnen hun hart weer ophalen als het zo doorgaat met regenen. Schijtweer.

Net bij de Scapino nieuwe schoenen gehaald, wij allebei. Mijn paar heb ik voor een euro! Vond ze al wel leuk maar duur, 65 euro. Is dit een beter prijsje.
Haha, kleine kinderen worden groot. Gelukkig maar een paar minuutjes last.

De Sjors doet het inderdaad Jammer dat ik niet zoveel koffie mag van mij.

Morgen weer... Zo even echte nespressocuppies bestellen.
En dat zo midden op de dag. Het moet niet gekker worden....

Gelukkig zit ie nu weer braaf te gamen.

Wow, dat is een leuk koopje! Plaatje?
Ohw, Splint, welke kuppies zijn lekker? Bieb?
Wij hebben altijd Fortissio Lungo. Lekker sterk.

Ik hou niet van smaakjes enzo.

(overigens: die site van Nespresso is altijd gruwelijk traag!)
Sjow... besteld
Oh, geen last van traagheid. Ik heb nu Arpeggio en Vivalto Lungo besteld. Arpeggio voor in de cappuccino.
Oh, je kunt ook een startpakket bestellen met verschillende smaken erin. Om te proberen.

*beetje mosterd?*
Die was 91 euro....
Oei, beetje veel....
Ja... En ik heb op mijn werk ook al Nespresso geproefd natuurlijk. Dus wel 2 andere smaken meebesteld om te proberen. Die doos die erbij zat vandaag, ruikt heel muf en was ook wat klammig. Hoewel de koffie vacuüm is verpakt, gooi ik het toch liever weg.
Je koffiezoektocht klinkt leuk Pilou. Geen idee of je ook echt lekkere koffie hebt uitgezocht.

Waarom is een startpakket 91 euro? Krijg je dan 10 cupjes van elke smaak of zo?

Geen plaatje helaas van laarsjes. Ze staan niet meer op de site. Maar ik heb voor het eerst in mijn volwassen leven bruine laarsjes gekocht....
Gisteren hebben we ons wezenloos gezocht naar de Pluim die we van K's werk hebben gekregen (2 jaar geleden...) Nu zijn we eindelijk zo ver dat we er wat mee gingen doen. Nu echt echt echt. Niet te vinden natuurlijk. Alles overhoop gehaald.

Vandaag kwam K er op dat hij het ding uit het doosje heeft gehaald. Ligt dus nog steeds op dezelfde plek... Nu hebben we een hotel in Valkenburg uitgezocht waar we heen gaan. Volgend jaar moet K nog even in zijn werkagenda kijken wanneer hij kan i.v.m. cursussen en dan gaan we eindelijk eens iets boeken.
Je krijgt 250 cupjes dan en volgensmij van alle smaken. Nouja, de helft zal ik niet drinken

Leuk van die schoenen btw! Ik wil heel graag die knalblauwe laarzen van duoboots. Ze zijn zelfs afgeprijst. Maar het ene paar heeft geen hakje en vind ik niet zo leuk en het ander paar, fantastisch mooi, maar een hak van 10 cm...

Valkenburg, leuk! Lekker samen weg Rat

Keb trouwens eten besteld want ben steeds weer draaierig en zie ook met vlagen zwart voor de ogen en beetje trillerig. Heurlijk. Even aankijken maar. E weet er van dus die houdt me wel in de gaten. Misschien toch een soort griepje ofzo?
Ik las het op een ander topic Pilou dat bij die persoon griep zo begon.

http://mobiel.viva.nl/forum/list_message/13646036

Wel iets andere klachten denk ik.
Leuk hoor Rat. Wist niet dat hij weer een vriendin had. Volgende keer bij binnenkomst toch even roepen dat je thuis bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven