Herfsttetters!
vrijdag 28 december 2012 om 18:15
quote:NymphadoraTonks schreef op 28 december 2012 @ 18:08:
Leuk hoor Rat. Wist niet dat hij weer een vriendin had. Volgende keer bij binnenkomst toch even roepen dat je thuis bent Dat geeft niet, ze wisselen nogal snel... Of nou ja snel wisselen, hij gaat er wel lang mee maar als het uit is dan heeft ie 2 weken later ook al weer een ander. Klassiek gevalletje van niet alleen kunnen zijn. Net z'n moeder.
Leuk hoor Rat. Wist niet dat hij weer een vriendin had. Volgende keer bij binnenkomst toch even roepen dat je thuis bent Dat geeft niet, ze wisselen nogal snel... Of nou ja snel wisselen, hij gaat er wel lang mee maar als het uit is dan heeft ie 2 weken later ook al weer een ander. Klassiek gevalletje van niet alleen kunnen zijn. Net z'n moeder.
vrijdag 28 december 2012 om 18:16
quote:pilou schreef op 28 december 2012 @ 18:10:
Mijn vader heeft Meniere, daar ben ik een beetje bang voor. Maar zolang ik geen etiketje heb, is er niks aan de hand
Ik dacht dat het misschien komt door opeens veel suiker eten met kerst...
Gaat vast wel over als ik een jongetje wordt
Maar heb je de andere klachten dan ook?
Aan de andere kant, je eet zo goed als nooit suiker. Nu wel en nogal veel ook. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
Oh, 250 cupjes is wel veel ja... Dat is wel 91 euro waard denk ik.
Mijn vader heeft Meniere, daar ben ik een beetje bang voor. Maar zolang ik geen etiketje heb, is er niks aan de hand
Ik dacht dat het misschien komt door opeens veel suiker eten met kerst...
Gaat vast wel over als ik een jongetje wordt
Maar heb je de andere klachten dan ook?
Aan de andere kant, je eet zo goed als nooit suiker. Nu wel en nogal veel ook. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
Oh, 250 cupjes is wel veel ja... Dat is wel 91 euro waard denk ik.
vrijdag 28 december 2012 om 18:26
Dat is een nare ziekte Pilou.
Mijn oma zei dat ook altijd tegen mij "gaat vast wel over voordat je een jongetje wordt" ook tegen schoolvriendinnetjes.
Een van die vriendinnetjes is nu een man
Zijn het wel leuke meisjes Rat? Gelukkig kan hij blijkbaar wel veel meisjes vinden
Mijn oma zei dat ook altijd tegen mij "gaat vast wel over voordat je een jongetje wordt" ook tegen schoolvriendinnetjes.
Een van die vriendinnetjes is nu een man
Zijn het wel leuke meisjes Rat? Gelukkig kan hij blijkbaar wel veel meisjes vinden
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 28 december 2012 om 20:38
Heerlijk weer fijn thuis maar ook enorm balen dat je zo rot het jaar uit gaat, sterkte meis
Ik las iets v Plous en de duizeligheid, ook al rot, we gammelen het jaar uit.
Hier gaat het, ik ben een beetje uit mijn normale doen, ik mis mijn sparkle, niet super depri maar ook niet mijn eigen happy ikke en dat voelt raar. Ik ben hier daarom ook wat minder, ik moet mij er echt toezetten, dat geldt eigenlijk voor alles wat ik doe.
Ik gooi er een dikke voor iedereen tegenaan, fijne dag allemaal!
Ik las iets v Plous en de duizeligheid, ook al rot, we gammelen het jaar uit.
Hier gaat het, ik ben een beetje uit mijn normale doen, ik mis mijn sparkle, niet super depri maar ook niet mijn eigen happy ikke en dat voelt raar. Ik ben hier daarom ook wat minder, ik moet mij er echt toezetten, dat geldt eigenlijk voor alles wat ik doe.
Ik gooi er een dikke voor iedereen tegenaan, fijne dag allemaal!
Optimist tot in de kist!
zaterdag 29 december 2012 om 00:54
Oei oei Olijf. En ai.
Even een lekker warm bad om je spieren te ontspannen kan natuurlijk niet.
Kun je wel slapen met zo'n gipsen pootje? Dat is vast ook al heel onhandig...
Plousje, hopelijk is het gewoon de suiker of een griepje. Is meniere erfelijk? Ik vind bij deze van niet.
Fantje, voor jou ook een dikke knuf. Gelukkig hoef je niet altijd blij te zijn. Praten jullie er thuis over?
En jeuj, ook een vreugdedansje! Voor Ratje, die eindelijk een weekendje weg gaat boeken met K. Ik vind het nu al leuk.
Even een lekker warm bad om je spieren te ontspannen kan natuurlijk niet.
Kun je wel slapen met zo'n gipsen pootje? Dat is vast ook al heel onhandig...
Plousje, hopelijk is het gewoon de suiker of een griepje. Is meniere erfelijk? Ik vind bij deze van niet.
Fantje, voor jou ook een dikke knuf. Gelukkig hoef je niet altijd blij te zijn. Praten jullie er thuis over?
En jeuj, ook een vreugdedansje! Voor Ratje, die eindelijk een weekendje weg gaat boeken met K. Ik vind het nu al leuk.
zaterdag 29 december 2012 om 10:33
zaterdag 29 december 2012 om 12:34
Gezellig Pilou, zijn jullie al klaar met de was?
Ik ben voor een schrijf-op-gips-meet!
Hoe is het met de spierpijn nu Olijf? Doet alles nog zeer?
er wordt hier weer geknald met vuurwerk. Taartje gaat d'r bench maar weer in. Vanochtend uitlaten, 2 stappen gedaan, knal, weer naar binnen. K is maar naar de polder gegaan. Vanmiddag en vanavond maar weer daar naar toe.
Hij is net thuis met lekker bolletjes van de bakker!
En ik kan vanmiddag naar de hap, heb natúúrlijk NU, in het weekend, blaasontsteking... Klotenacht achter de rug, piesen, pijn in mijn nieren, miauwende kat. Grrrr. Samen met K maar een sigaretje gerookt en wat gekletst. Om 3 uur was ik wel toe aan slapen. Half 9 natuurlijk weer wakker. Gaat goed zo zeg
Ik ben voor een schrijf-op-gips-meet!
Hoe is het met de spierpijn nu Olijf? Doet alles nog zeer?
er wordt hier weer geknald met vuurwerk. Taartje gaat d'r bench maar weer in. Vanochtend uitlaten, 2 stappen gedaan, knal, weer naar binnen. K is maar naar de polder gegaan. Vanmiddag en vanavond maar weer daar naar toe.
Hij is net thuis met lekker bolletjes van de bakker!
En ik kan vanmiddag naar de hap, heb natúúrlijk NU, in het weekend, blaasontsteking... Klotenacht achter de rug, piesen, pijn in mijn nieren, miauwende kat. Grrrr. Samen met K maar een sigaretje gerookt en wat gekletst. Om 3 uur was ik wel toe aan slapen. Half 9 natuurlijk weer wakker. Gaat goed zo zeg