mascara verslaafd
zaterdag 29 december 2012 om 15:19
Ik heb al jaren een vreemde tik. Elke mascara die je maar kan vinden in de drogisterij, xl paris, Douglas, sephora ed heb ik ooit gekocht uit nieuwsgierigheid. en alle nieuwe series niet te vergeten.... Doet t wat t zegt?
Is dit misschien de ware Jacob voor mij?
Als ik het niet probeer, zal ik het nooit weten....
De meeste mascara's die miskoop zijn geef ik aan vriendinnen.
Laatst heb ik mijn koffertje om gekeerd en de kosten gaan tellen. Ik kwam uit op zo'n 3000 euro!! Echt bizar! Super ziek, al zeg ik het zelf.
Ik heb eigelijk veel te veel eisen van mascara's en een eigen manier van gebruik. Geen een voldoet aan mijn wensen, behalve de YSL maar die droogt te snel op in de verpakking (nee ik sta er niet mee te pompen)
Herkend iemand zich in mij? Heeft er iemand ervaring?
Is dit misschien de ware Jacob voor mij?
Als ik het niet probeer, zal ik het nooit weten....
De meeste mascara's die miskoop zijn geef ik aan vriendinnen.
Laatst heb ik mijn koffertje om gekeerd en de kosten gaan tellen. Ik kwam uit op zo'n 3000 euro!! Echt bizar! Super ziek, al zeg ik het zelf.
Ik heb eigelijk veel te veel eisen van mascara's en een eigen manier van gebruik. Geen een voldoet aan mijn wensen, behalve de YSL maar die droogt te snel op in de verpakking (nee ik sta er niet mee te pompen)
Herkend iemand zich in mij? Heeft er iemand ervaring?
zaterdag 29 december 2012 om 16:29
zaterdag 29 december 2012 om 16:41
zaterdag 29 december 2012 om 16:43
Ik jat altijd de mascara van mijn dochter.
Maar ff serieus: zolang je mascaratic je niet aan de bedelstaf brengt en je verder ook normaal functioneert zou ik me niet druk maken. Ik koop me dan weer een ongeluk aan boeken, en reken maar dat daar heel wat meer geld in is gaan zitten dan die luizige 3000 euri van \jou .
Maar ff serieus: zolang je mascaratic je niet aan de bedelstaf brengt en je verder ook normaal functioneert zou ik me niet druk maken. Ik koop me dan weer een ongeluk aan boeken, en reken maar dat daar heel wat meer geld in is gaan zitten dan die luizige 3000 euri van \jou .
zaterdag 29 december 2012 om 17:07
quote:witch87 schreef op 29 december 2012 @ 17:03:
@Lady-Voldemort even offtopic maar uit nieuwsgierigheid, hoeveel boeken heb je ongeveer? (hier ook een boekenverslaving )Ik zou het niet weten . Twee inbouwkasten vol in ieder geval, in (drie) dubbele rijen en dan de ruimtes boven de boeken ook nog volgepropt. Plus de stapels boeken naast mijn bed. En dan hebben de kinderen er ook nog echt een heuleboel, want houden ook wel van een moppie lezen. De juf van zoon kwam laatst op huisbezoek en begon helemaal te stralen toen ze zoons verzameling zag .
@Lady-Voldemort even offtopic maar uit nieuwsgierigheid, hoeveel boeken heb je ongeveer? (hier ook een boekenverslaving )Ik zou het niet weten . Twee inbouwkasten vol in ieder geval, in (drie) dubbele rijen en dan de ruimtes boven de boeken ook nog volgepropt. Plus de stapels boeken naast mijn bed. En dan hebben de kinderen er ook nog echt een heuleboel, want houden ook wel van een moppie lezen. De juf van zoon kwam laatst op huisbezoek en begon helemaal te stralen toen ze zoons verzameling zag .
zaterdag 29 december 2012 om 17:11
zaterdag 29 december 2012 om 20:47
Die 3000 euro was wat er op dat moment in je koffertje zat, toch? Dan ben ik benieuwd wat je, met alles wat je aan vriendinnen hebt doorgegeven, totaal in je leven aan mascara uitgegeven hebt. Dat moet dan minstens een wereldreis zijn!quote:bootje_op_de_golven schreef op 29 december 2012 @ 15:23:
Geen herkenning, maar wat gruwelijk zonde van je geld.
+1
(Van iemand die in 37 jaar letterlijk 1 keer een mascaraatje kocht)
Geen herkenning, maar wat gruwelijk zonde van je geld.
+1
(Van iemand die in 37 jaar letterlijk 1 keer een mascaraatje kocht)
zaterdag 29 december 2012 om 20:52
quote:engelchen schreef op 29 december 2012 @ 15:50:
Mascara ruiken? Heel bijzonder, nog nooit gedaan.
Ik ben wel ontzettend merkvast, MaxFactor MasterPiece, iets anders smeer ik niet op mijn wimpers.
Dus lekker ingeslagen bij de etos net :-DAls ik een mascara al een tijdje gebruik dan ruik ik er wel regelmatig aan. Als ie vreemd ruikt kan het namelijk betekenen dat ie niet meer goed is en dan kan ik hem beter weggooien. "Bedorven" mascara stinkt.
Ik ben wel ontzettend merkvast, MaxFactor MasterPiece, iets anders smeer ik niet op mijn wimpers.
Dus lekker ingeslagen bij de etos net :-DAls ik een mascara al een tijdje gebruik dan ruik ik er wel regelmatig aan. Als ie vreemd ruikt kan het namelijk betekenen dat ie niet meer goed is en dan kan ik hem beter weggooien. "Bedorven" mascara stinkt.
zaterdag 29 december 2012 om 20:54
quote:engelchen schreef op 29 december 2012 @ 15:50:
Dus lekker ingeslagen bij de etos net
Had je bij Kruidvat moeten doen, had je er 1 gratis bij.
Ben zelf niet tevreden over Max Factor.
Dus lekker ingeslagen bij de etos net
Had je bij Kruidvat moeten doen, had je er 1 gratis bij.
Ben zelf niet tevreden over Max Factor.
zaterdag 29 december 2012 om 21:18
zaterdag 29 december 2012 om 22:03
Ik mag graag een nieuwe mascara uitproberen, maar ik hoop toch niet dat ik de 3000 euro haal. De mascara's waar ik momenteel erg tevreden over ben zijn: Doublewear Zero Smudge van Estee Lauder (blijft de hele dag goed zitten zonder dat ik op een panda ga lijken) Volume Clubbing van Bourjois en Diva Lashes van Pupa Milano (beide geven een mooi volume, maar die van Bourjois vergt wel enige oefening).
zaterdag 29 december 2012 om 23:52
zondag 30 december 2012 om 00:06
quote:mamsks schreef op 29 december 2012 @ 16:10:
YSL droogt idd veel te snel uit, maar mooi is hij wel
TO, wat vind jij van Wonderperfect van Clarins? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring Clarins is nieuw veel te nat en drogen duurd lang maar na een aantal maanden te verblijven in mijn koffertje, ging de nattigheid er van af en was die echt heel fijn!
YSL droogt idd veel te snel uit, maar mooi is hij wel
TO, wat vind jij van Wonderperfect van Clarins? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring Clarins is nieuw veel te nat en drogen duurd lang maar na een aantal maanden te verblijven in mijn koffertje, ging de nattigheid er van af en was die echt heel fijn!