Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Dat van die sterretjes bij de appie zal wel lokaal zijn, ik werk al 10 jaar bij de appie en heb er nog nooit van gehoord ;).
Een vraagje voor de Euro clix kenners (ik doe het pas sinds kort) ik krijg nu steeds die mailtjes van de zorgverzekeringen. Vriend is verzekerd bij FBTO en ik dacht als ik nu voor hem via Euro clix een basisverzekering afsluit met mijn emailadres dan ontvang ik bijna 1600 clix en heeft hij de gewenste verzekering. Werkt dat zo of krijg je alleen clix als je overstapt naar een andere maatschappij? Hij heeft nu geloof ik nog een aanvullende verzekering maar 2013 dus alleen basis.
Ik denk dat het alleen geldt voor nieuwe verzekeringen/nieuwe klanten.
Ik doe mee met 1 spaarsite, euroclix. Ik shop geregeld bij bol.com, en waarom dan niet een extra-tje meepikken? Klik dus ook op hun emails, en doe aan onderzoeken mee. Heb een volledig ingevuld profiel, en wat ik nou gewoon niet leuk vind, is, ik word geregeld uitgenodigd voor een onderzoek, en dan soms na meer dan 10! vragen, wordt je er uitgegooid onder het mom van, u past niet in de doelgroep voor dit onderzoek. hoogst irritant! 1, 2, 3 vragen alla, maar niet eerst 6, 7 minuten van mijn tijd opslokken voor nop.... meer mensen hier last van? En is euroclix wel de beste spaarsite? Wil niet aan alles meedoen namelijk.
ik ben bij Shopkorting maar ik heb daar nog nooit iets mee gedaan. Vaak reageer ik op mailings die een aanbieding hebben; in hun URL zit het bericht dat ik vanaf de mailing kom en dat dus een bepaald aanbod geldt (dat neem ik aan) en dan denk ik dat dit aanbod niet meer geldig is als ik eerst naar Shopkorting ga.

Misschien dat ik eerst zou moeten uitvogelen of dat echt zo werkt, maar dan ben ik weer afgeleid door dat product dat ik zo graag snel wil bestellen..

Misschien een voornemen voor het nieuwe jaar: eerst kijken of ik geen dubbele korting kan binnenslepen..
it's a big club and you ain't in it
of minder bestellen; da's natuurlijk een nog beter voornemen.

Een ander voornemen is opschrijven wat ik echt denk nodig te hebben en daar wat tijd overheen te laten gaan.

Edit: lijstje begonnen. Een textbestand op mijn desktop.
it's a big club and you ain't in it
quote:cadou schreef op 29 december 2012 @ 02:31:

En is euroclix wel de beste spaarsite? Wil niet aan alles meedoen namelijk.Ik zit bij vijf verschillende spaarprogramma's, en mijn ervaring is dat Euroclix verreweg het snelste verdient. Gekkengoud is ook wel een goede, daar kun je 25 of 35 ct per enquete verdienen maar net als bij Euroclix kan het zijn dat je na een paar vragen buiten de boot valt.
quote:cadou schreef op 29 december 2012 @ 02:31:

Ik doe mee met 1 spaarsite, euroclix. Ik shop geregeld bij bol.com, en waarom dan niet een extra-tje meepikken? Klik dus ook op hun emails, en doe aan onderzoeken mee. Heb een volledig ingevuld profiel, en wat ik nou gewoon niet leuk vind, is, ik word geregeld uitgenodigd voor een onderzoek, en dan soms na meer dan 10! vragen, wordt je er uitgegooid onder het mom van, u past niet in de doelgroep voor dit onderzoek. hoogst irritant! 1, 2, 3 vragen alla, maar niet eerst 6, 7 minuten van mijn tijd opslokken voor nop.... meer mensen hier last van? En is euroclix wel de beste spaarsite? Wil niet aan alles meedoen namelijk.

Is de beste vind ik. Enquetes doe ik amper nog aan mee, ik word er vaak uitgekickt, heel irritant. Bij Moneymiljonair ook steeds vaker trouwens.

O, iemand gemerkt dat de uitbetalingsgrens bij Zinngeld en Surfrace omhoog is gegaan *grmbl*? Ik was er bijna -en wilde ze daarna wegdoen
quote:Keetje_Stippel schreef op 29 december 2012 @ 13:59:

[...]

O, iemand gemerkt dat de uitbetalingsgrens bij Zinngeld en Surfrace omhoog is gegaan *grmbl*? Ik was er bijna -en wilde ze daarna wegdoen Irritant is dat, ja. Geen ervaring met Surfrace, wel met Zinngeld. Had ik na een eeuwigheid mails clicken eindelijk weer 5 euro bij elkaar, moet je opeens door tot 15. In het begin vulde ik ook enquetes in, maar daar werd de vergoeding nooit van bijgeschreven. Erg verleidelijk om Zinngeld op te zeggen, maar dat mails clicken kost me nauwelijks tijd of moeite dus ga ik toch nog maar even door.
Kwam wat links tegen in een ander topic:

-1 euro-kringloopwinkel in Driebergen http://www.vluchtelingkinderen.nl/index.html

-weggeefwinkel zoeken: http://www.weggeefwinkels.nl/

-tweedehands kleding in Tilburg http://www.listex.nl/index.html

-tweedehands in Utrecht

Stichting De Goede Winkel

Sint Laurensdreef 33

3565 AJ Utrecht

http://www.marktplaats.nl/verkopers/15823716.html
Ik heb euroclix weleens gemaild dat ik er na veel vragen werd uitgegooid en toen kreeg ik de clix alsnog. Had ook snel antwoord op mijn mail. Dat kun je dus altijd proberen.
Joepie, komende week begint het hamsteren bij de AH weer!
zijn er leuke hamster aanbiedingen? ?
Ik zou graag voor je alles uit de folder intikken, maar iets teveel werk

Heb je de Albert Heijn app op je telefoon? Dan kan je vast kijken voor de aanbiedingen voor komende week.
de app heb ik maar ik zie echt alleen maar de aanbiedingen van deze week. waar kan ik die van volgende week dan vinden?
Ik heb vandaag al het foldertje van Albert Heyn ontvangen met de hamsteraanbiedingen.. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo bijzonder.
Ik vond de hamsteraanbiedingen wel aantrekkelijk, maar C1000 heeft ook weer euroweken, dus ik ga wel even goed de folders uitpluizen van de week.
quote:jacjac schreef op 29 december 2012 @ 22:07:

de app heb ik maar ik zie echt alleen maar de aanbiedingen van deze week. waar kan ik die van volgende week dan vinden?Als het goed is kan je bovenaan de bonusaanbiedingen aanklikken van welke week je de aanbiedingen wil zien. Staat de datum bij. Oranje balkje met daarin de datum van maandag. Misschien kan dat ook pas morgen hoor. Deed t altijd zondagavond toen ik t foldertje nog niet op zaterdag kreeg.
Ik zag rundergehakt, twee pakken van 500 gram voor 3,09 (1+1 gratis)

En unox zakken soep 1+1 gratis, 2 voor 2,06

Verder voor mij niks aantrekkelijks
quote:Woolloongabba schreef op 24 december 2012 @ 16:02:

Voor ringklokje:[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HRHWKGT8.jpg[/img]super mooie taart
Volgens mij kan je vanaf zaterdag in de AH app de bonus aanbiedingen van de volgende week zien, hoe mrsje het uitlegt.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Zag dat ik nu (pas) de lenor terug heb. Maar terug is terug.
Kruidvat kaarthouders gratis AD/Volkskrant/Parool/Trouw

Kruidvatpashouders kunnen zich gratis aanmelden voor 3 wk krant naar keuze. Abonnement stopt automatisch en is zolang de voorraad strekt.
@pearle, thanks voor de tip! Heb t AD besteld.
Leuke tip Pearle, ik heb de Volkskrant besteld. Man zit werkloos thuis, dus heeft wel zin in een krantje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven