Herfsttetters!
zaterdag 29 december 2012 om 22:25
quote:Splinter02 schreef op 29 december 2012 @ 22:14:
Wie moet er genegeerd worden Bieb?
Ikke toch niet, ben er net weer
Laptop staat op nederlands. Maakt ook niet uit, je moet het gewoon even weten. Ik ben zo ontzettend blij dat ik gewoon weer online kan zijn. Zit ondertussen ook zo´n 100 emailtjes weg te werken, zucht.......
Wie moet er genegeerd worden Bieb?
Ikke toch niet, ben er net weer
Laptop staat op nederlands. Maakt ook niet uit, je moet het gewoon even weten. Ik ben zo ontzettend blij dat ik gewoon weer online kan zijn. Zit ondertussen ook zo´n 100 emailtjes weg te werken, zucht.......
zaterdag 29 december 2012 om 22:34
quote:Splinter02 schreef op 29 december 2012 @ 22:27:
Blijf je nu Slof?Tuurlijk blijf ik, heb weer een lapslet en kan weer meedoen, en spelletjes spelen en mailen en bankieren en solliciteren en lezen en opzoeken en natuurlijk TETTEREN en en en en...............oh ja, en weer chatten met lover natuurlijk , telefoonrekening werd wel heel erg hoog.
Blijf je nu Slof?Tuurlijk blijf ik, heb weer een lapslet en kan weer meedoen, en spelletjes spelen en mailen en bankieren en solliciteren en lezen en opzoeken en natuurlijk TETTEREN en en en en...............oh ja, en weer chatten met lover natuurlijk , telefoonrekening werd wel heel erg hoog.
zaterdag 29 december 2012 om 22:43
zaterdag 29 december 2012 om 22:57
quote:pilou schreef op 29 december 2012 @ 22:55:
Bieb, over werk gesproken, ik heb een Engelstalige verklaring nodig dat ik een zorgverzekering heb. Kan ik dat gewoon telefonisch regelen?
Ja dat kan.
Voor je vakantie?
Maar uiteraard kan ik die maandag ook even voor je maken hé
App me de data maar effe.
Bieb, over werk gesproken, ik heb een Engelstalige verklaring nodig dat ik een zorgverzekering heb. Kan ik dat gewoon telefonisch regelen?
Ja dat kan.
Voor je vakantie?
Maar uiteraard kan ik die maandag ook even voor je maken hé
App me de data maar effe.
zaterdag 29 december 2012 om 23:23
quote:Biebeliee schreef op 29 december 2012 @ 23:19:
Tss.. zit ik toch nog chips te knerpen.
Komt door MO die is naar de kroeg (ik had geen zin) en ik zit te wachten.
Hier staat de frituurpan aan....
Haaaaaiiiii Slof!!! Je bent er weer! En nog gelijk binnenkomen met een aanloopkitten. Heerlijk. Ben blij dat je er weer bent.
Tss.. zit ik toch nog chips te knerpen.
Komt door MO die is naar de kroeg (ik had geen zin) en ik zit te wachten.
Hier staat de frituurpan aan....
Haaaaaiiiii Slof!!! Je bent er weer! En nog gelijk binnenkomen met een aanloopkitten. Heerlijk. Ben blij dat je er weer bent.