Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee, Bieb, je bent niet gek. Zou ik ook niet doen.

Nu hebben wij hier een la vol met stickies, dus misschien een idee om er 1 of 2 bij te shoppen. Ze zijn niet zo duur tegenwoordig.

Rat, dat je dat doet met deze dagen. En dan nog verbaasd zijn ook dat het druk is

Eetse!

Je eten klinkt lekker Splint!

Van Fiolle ook btw.
Ik ben altijd bang dat ik zo'n stick kwijt raak (kan me de posters bij de bushalte over kwijtgeraakte stick met scriptie erop nog voor de geest halen). Alles gaat op internet bij mij.

Wat achterlijk van die collega zeg.
Het Viva forum is papaja.
Ik had spaghetti uit de ping. Was nog prima te hachelen dankzij wat geroosterd amandelschaafsel en wat verbrokkelde zachte geitenkaas erover.

USB stickje ga ik idd maar bijkopen als ik er eens tegenaanloop.

(alhoewel MO niks aan de benen en de portemonnee mankeert en de hele week vrij is geweest ..)

Hij heeft voor ¤120 vuurwerk gekocht!
wij gaan zo heel culinair patatjes bestellen

morgen ff samen wat boodschapjes doen na eerst weer lekker gepoedeld te hebben aan de wasbak. vandaag maar niet gedaan. en ik snak naar ff naar buiten.

nog ff over valpartijen (en dan hou ik er over op) n.a.v. wat bieb zei over motoriek: ik had dus altijd een fantastische motoriek vanwege jarenlang ballet. daarom vind ik dit allemaal zo vreemd. maar goed, ik moet dus van die fijne platte flapschoenen kopen lees ik
en bieb: mo gaat morgen idd maar fijn eigen usb halen en viool heeft een zwaar achterlijke klega. zo.

MP ¤2,50

Heb ik net besteld en dan zet ik zijn naam erop en moet het gezeurvoor eens en altijd over zijn
Ghe, haske goed Bieb
Olijf, lekker breed en stevig!

Maar het zou goed kunnen, wat Bieb zegt. Je hebt inderdaad niet zo'n hele stabiele basis, met je kleine pootjes. En misschien hield je je eerder in balans juist door je ballet-controle.

Maar als je straks naar buiten gaat, extra goed uitkijken hè. Nu ben je helemaal makkelijk uit balans met je arm zo.
Ja, je bent nu topzwaar Olijf....
Ik weet het, het is druk op deze dagen. Maar weet je, sinds kort geniet ik er van. Omdat ik het na jaren weer eindelijk aan kan. Ik kan door het Alexandrium lopen op 30 december met mijn hoofd omhoog en rechte rug. Sinds járen. Dus ik geniet er van.

Stomme MO, ik vind je niet raar hoor. Die collega van Fiolle zou bij mij écht afgedaan hebben. Iets doen ok, maar je kijkt niet in de rest van de bestanden.

Eten was lekker, pasta carbonara maar dat doe ik niet weer. Ik vind mijn eigen pasta lekkerder. Toetje was ijs met amaretto. En toen we weg wilden kregen we nog een drankje van het huis. Nóg een amaretto naar binnen gewerkt. Zit nu plofkippievol.

Darten is alweer spannend! Van Gerwen heeft een 9 darter gegooid!!! Die hebben we dan nét gemist.
quote:Ratteke schreef op 30 december 2012 @ 21:36:

Ik weet het, het is druk op deze dagen. Maar weet je, sinds kort geniet ik er van. Omdat ik het na jaren weer eindelijk aan kan. Ik kan door het Alexandrium lopen op 30 december met mijn hoofd omhoog en rechte rug. Sinds járen. Dus ik geniet er van.

ben blij voor je meis!

Dus als er 1 iemand loopt te stralen tussen als die chagrijnige koppen, ben jij het.

Zijn ze nu aan het darten? Ik volg het helemaal niet hoor, maar hoorde gisteren op het radionieuws dat v. Barneveld in de halve finale zit, en daarna zei jij dat er nog een NL in de halve finale zit. Daarom viel het me op.

Ik snap verder geen bal van die sport.

Olijfje, topzwaar inderdaad. En een arm minder om je in evenwicht te houden. Wel een goede arm om gearmd te lopen met Olief. Hij hoeft alleen maar in te haken.
ik weet van darten dat er altijd enoooorm charmant publiek zit en dat er heel blij one hundred and eightyyyyyy wordt gejoeld
Zo, Van Gerwen staat in de finale!

Taart is helemaal van slag. Net al 2 keer overgegeven. Ze trilt helemaal als je met de riem aan komt zetten. K wilde vanmiddag pillen voor haar halen. Heb ik geweigerd. Geen pillen in mijn dieren. Ze kan een advocaatje krijgen maar meer ook niet.
Is ze zo bang?
Ja. Het is heel sneu om te zien. Nu ligt ze even op de bank maar als er een knal is gaat ze gelijk dr bench weer in. Vanochtend wilde ze nog wel graag uitgelaten worden. Dat ook gedaan, plassen en weer naar binnen. Ik doe ook niet moeilijk meer. Piesen weer naar binnen oke. Niet piesen en weer naar binnen? Ook oké.

Gelukkig valt het nog mee met knallen hier. Maar toen we thuis kwamen en K zijn jas nog aan had zat ze trillend op de bank omdat ze bang is dat ze dan uitgelaten moet worden. Vanmiddag toen we thuis kwamen wilde ze niet eens van de bank af. Toch mee, en in de polder wilde ze de auto niet uit. Poepen en piesen en weer terug.
En waarom geen pillen dat het wat minder doordringt?
Zielig. Elk jaar weer hetzelfde met die arme beestjes.

Je schijnt dvd's te hebben met vuurwerkgeluiden, om ze eraan te laten wennen. Heb je nu niks aan, maar wellicht voor volgend jaar?
Dat heb ik een keer gedaan met de katten. Géén succes. Ze waren zo dronken als wat, konden niet meer goed lopen. Maar slapen ho maar. Morgana heeft me zelfs gebeten toen. En dat wil ik bij haar niet. Vandaar het advocaatje. maar een pil, nee. ALs het niet hoeft.
Ben ik weer even. Heb niet heel veel typezin maar toch.....:

Slofje, zo blij om je hier weer te zien. Niet weer weggaan hoor!!!! wat een schatje dat poezenbeestje!

Fiolletje, dat is rot die onzekerheid. Houdt je vast aan de 9 procent, maar ik weet hoe moeilijk dat is, dus een flinke

Olijf, ik zou absoluut met een dok praten over jouw valpartijen. Misschien iets met je ogen ofzoiets? Ik durf er weinig verder over te vertellen, ik zit er teveel zelf midden in balansdingen om het te gaan bagatelliseren en je hebt ook weinig aan mijn "doom" scenario's want dat slaat ook nergens op natuurlijk.

Kijk wel uit want door 1 arm minder ben je nog minder in balans!!!

c

Hoe is het met je blaas Ratje? Ellendig toch zo'n stomme blaas! En geniet v het Alexandrium! Hoofd op, rechte rug, Ratje is gewoon een topmeid en iedereen gaat dat zien zo!

Splint die zalige roze koeken (gruwel)

Ik ga deze nu maar eens, hij staat alweer een paar uur in mijn scherm, versturen.
Optimist tot in de kist!
Die stickies zijn wel handig, hier hebben ze die dingen allemaal aan hun sleutelhanger. Verder veel ook op de "clous" tegenwoordig.

Met mij gaat het een beetje op en neer. Maar beter dan voor Kerst.

Gisteravond een kerstparty bij de buren, heel erg leuk, helaas was het een staande bedoening en dat houdt ik niet lang vol. En daar wordt ik dan wel weer verdrietig van, en vragen om een stoel, om dan als enige te gaan zitten, voelt heeeel raar (naar).

Over twee weken gaan we een weekend met z'n allen naar de ski hill. We hebben een appartementje direct onder aan de liften, met een groot buitenzwembad, hot tubs, etc. Is voor P's verjaardag. Drie uurtjes hiervandaan, twee nachtjes, leuk!!!! De eerste dag blijft G bij mij, en de tweede dag blijven de meiden bij mij. Lief he! Zo kan G ook nog skiën!

Ik heb net voor de Kerst mijn "salaris" voor mijn 1e treasure hunt gekregen, daar heb ik dus lekker mijn Ipadje van gekocht, nu heeft G de zijne weer terug , die had ik een beetje (boel) ingepikt Ben er zo blij mee, hij is lekker klein en dus licht.
Optimist tot in de kist!
Mooie foto's heb je op fb gezet Fantje! Ziet er erg gezellig uit.

Wel rot dat je zo geconfronteerd wordt met wat je niet meer kan. Niet om het te willen bagatelliseren, maar ik denk wel dat het vooral nu heel vervelend is. Er komt vast een moment dat je gewoon durft te zeggen 'zullen we anders even gaan zitten met z'n allen, anders zit ik zo laag en zijn jullie zo hoog'. En het is allemaal nog zo nieuw nu hè, mensen bedenken nog niet dat ze er rekening mee kunnen houden. Ik denk echt dat je straks je eigen Fante-manier vindt om dingen te vragen aan / van anderen.

Gaaf vooruitzicht, dat uitstapje voor P's verjaardag!
Wat klinkt je uitje leuk zeg! Jaloers hoor dat je zoiets bij je in de buurt hebt.

Je lichamelijke en psychische klachten zijn minder leuk. Ik vind Splinter wel een punt hebben. Nog niet iedereen is er aan gewend he. Maar klote is en blijft het.
Ik ga slapen. Vandaag heb ik werkelijk Helemaal Niks gedaan. Ik ben vergroeid met de bank, heb het forum van voor naar achteren uitgeplozen en weer terug, op internet gezworven, heb mijn verjaardag en die van man in m'n nieuwe agenda voor volgend jaar gezet, wat met kerstkaarten gerommeld en meer niet.

Jaha, lekker eten gemaakt en opgegeten. Pfoe.

En ik heb er heerlijk van genoten, in plaats van het idee te hebben dat ik 'nu echt iets moet gaan doen'.

Morgen vroeg op om oliebollers rond te brengen voor de muziekvereniging.

Slaap lekker allemaal!
Je hebt gelijk denk ik Splint. Buren weten ook niks, we kenden eigenlijk niemand behalve de buren dan he Ik baal er gewoon van dat ik dingen "anders" moet gaan doen. Probleem is ook dat ik er niet "anders" uitzie, gelukkig, maar dat maakt het lastiger ook, denk ik.

Ja we hebben zo'n zin in het weekendje weg, lekker buiten zwemmen in de sneeuw!
Optimist tot in de kist!
Mjam oliebollen. Ik heb de mix al een paar maand in huis
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven