Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
niet dat ik weet...ik woon niet aan zee hahaha

trusten lieve Ikke ( die volgens mij wat meer aan Ikke mag denken) maar wie ben ik?
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 01:04:

niet dat ik weet...ik woon niet aan zee hahaha

trusten lieve Ikke ( die volgens mij wat meer aan Ikke mag denken) maar wie ben ik?

*off*
Ben hier toch alleen vanavond..kan ik op mijn gemak eens oefenen met het sensueel bargooien van onderstaande

spekken gooien in Milaan aan de bar!! hahaha. Dat kennen ze daar vast niet en dat kán natuuk een voordeel zijn
Is het al laat genoeg om laat op het forum te zijn? En heeft iemand Boschbolletje nog gesignaleerd?
Alweer laat op het forum. Ben ik nou de enige gek?
Gebrek aan een leven
Quilty as charged
Haha digi!

Nee hoor,maar de standaard gekken die hier rondhangen,zijn tijdelijk elders aan het rondhangen,of ze liggen eindelijk eens lekker te slapen(zal wel niet).

Hoi nachtvlindertjes!

Alles goed?

Of in ieder geval gezien de omstandigheden voor sommigen?

Met mij....mwah.

Ik zit op het moment in een slechte periode,maar ik overleef het wel.

(ik denk dat het tijd word dat ik mijn medicatie weer ga hervatten)

Liefs en knuffels!!

O ja en die zon!!!!! heerlijk!
Ik kan ondanks kalmeringspillen niet slapen :( Maar ok, als ik er meer neem kan dat wel en word ik fris weer wakker. Ik denk eraan morgen rond de atletiekbaan te gaan hardlopen, goedkoop en mn sportschoolabo is afglopen. Ik heb vandaag twee paydates gehad dus goed verdiend. Agenda staat goed vol al. Luister nu naar muziek, vanalles. Ik heb vandaag mn lieve Poolse vriendin ontmoet en we hebben gepraat, gedronken en wat dingetjes gekocht. Ik denk eraan mijn haar weer zwart te verven, ik heb nu een coupe soleil maar het bevalt me niet zo.
Zwaait hier even naar alle late mensen en duikt dan snel haar bed in!

Ik ben zeilen de komende dagen (op kosten van de baas...). Het leven is hard..keihard

Iry: Goed je te zien ondanks dat je je niet goed voelt! Hoop dat je snel weer in een betere periode komt!

Digitalis: Is je haar al zwart?

Soleil: Ik zal niet meer zeuren over huisarts..kom je dan weer spekken gooien??

Claire: Hoest met de zorgboerderij? Wordt dat al concreet?

Hey Ikke,

Nee mijn haar is nog niet zwart. Zal dat binnenkort wel doen. Wel zonde, want ik had bijna 90 euro betaald voor de coupe soleil. Ik ben vandaag bij een man geweest waarmee ik al twee keer eerder had afgesproken, via een datingsite. Hij vind mij heel leuk en we hebben gezoend, maar hij is er niet van overtuigd dat ik hem leuk vind. Ik vind hem eigenlijk best wel leuk, maar met mijn dubbelleven enzo vind ik het moeilijk. Ben ook heel onzeker in zulke dingen. Heb hem wel alles verteld van de littekens en zelfmoordpoging, en dat schrok hem niet af. Zo blij mee!
@Ikke, maak je niet druk, je huisartsen-praat had er niks mee te maken hoor.

Speciaal voor jou wat bijzondere aardbeienspekjes :

Heb je je gesp(r)ek al gehad? Hoe ging dat?

@Iry, wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat! Ik hoop dat je je snel wat beter voel! Ben je je medicijnen alweer gaan slikken?

@Digi, gewoon genieten van deze man. je hoeft toch niet meteen alles te vertellen? Zou je je werk eventueel willen opgeven, als het iets serieus blijkt te zijn?
Ha Soleil! Fijn! En thnx voor de aardbeienspekkies

Ja..was gisteravond. Ik helemaal brak na 2 dagen zon, zee en zeilbootjes maar toch nog de hele avond zitten praten samen. Veel gezegd. Geen keuzes gemaakt. Dingen maar even op zijn beloop laten ofzo. Ben er nog niet uit.

En digi..ik ken je verder niet maar klinkt heftig (dubbelleven). Daten zonder openheid lijkt me lastig. Succes!
voor jou Digi. Het is idd vervelend dingen te verbergen voor iemand die je beter wil leren kennen maar ik denk aan de andere kant dat dat heel normaal is. Je hoeft niet direct alles helemaal te weten van elkaar, kijk gewoon hoe de klik zich ontwikkelt en geniet ervan .
Lekker genieten Digi!!

Leuk dat Feli nog niet slaapt: doe mij eens helpen op de sekspijler?
Hey Ikke. Het klinkt alsof je gesprek niet heel veel opheldering heeft gegeven? Of heb je er toch wat aan gehad?
Jawel..heb er wel wat aan gehad. Maar of het nou in mijn straatje was? Nee..dat dan weer niet

Hij is gewoon heel duidelijk. Als ik nu duidelijkheid van hem wil..dan heb ik pech..dat kan hij gewoon op dit moment echt niet geven. Tja... dan blijft de keus aan mij. En daar moet ik nog maar even over sudderen. Van het weekend lekker met drie vriendinnetjes naar Milaan dus dan zullen we vast alle voors en tegens nog eens tegenover elkaar zetten

Hoest hier verder? Nog meer late mensen?
hey nachtvlinders ( pik even je openingzin hoor iry)

( tis nog niet zo laat maar ach...ik vind nachtvlinders zo`n leuke benaming)

Nog even en dan lekker naar Milaan ikke!!! Geweldig vooruitzicht!

Ik hoop dat je voor jezelf een keuze kan maken....en kies je even niets dan is dat natuurlijk ook een keuze..

Kan verder weinig zinnigs zeggen...weet het zelf ook allemaal (nog) niet!

Maar wel met de spekken gaan gooien hè!

Misschien kan iry je nog meerdere tips geven voordat je vertrekt! ( ze zijn erg origineel)..

( iry waar ben je)???

Hoest verder met iedereen??
Ik neem de aardbeienspekken van Soleil mee (en een paraplu..want hier wordt het prachtig maar daar regent het....) mee en ga daar dan helemaal en volledig achter mijn keus staan om even niets te kiezen
quote:Ikke1971 schreef op 20 mei 2008 @ 23:13:

en ga daar dan helemaal en volledig achter mijn keus staan om even niets te kiezen ja je moet toch wat
De weg van de minste weerstand kiezen heet dat geloof ik
Kan iemand mij een tik met een hamer verkopen? Zit hier met 40 graden koorts en kan niet slapen...zucht
Ik sluit me bij je aan, misschicken...

Heb voorhoofdsholte- en bijholte-ontsteking en voel me beroerd, belabberd, etc. ... Genoeg redenen om in slaap te vallen, toch? Maar nee...

*zucht*
Ik heb ook ergens een -itis, waar zal ik morgen wel horen van tante dokter. Lag te klappertanden tijdens het songfestival, werd daarna badend in het zweet wakker toen mijn man het bed in dook en ben nu maar gevlucht zodat er tenminste nog iemand redelijk kan slapen....

Dat wordt een lange nacht op de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven