Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
maandag 31 december 2012 om 14:47
Fijne dag/avond allemaal en een goed(e start van) 2013!!
Wens die ik op fb tegenkwam: <Ik wens al mijn vrienden: alles wat je in de winkel niet koopt, maar waar je met heel je hart op hoopt..... >
Hier braaf boodschappen gehaald voordat de top 100 van de top2000 begon. Beetje rondrommelen en vannacht Top2000 in concert.
Lekker burgerlijk
Wens die ik op fb tegenkwam: <Ik wens al mijn vrienden: alles wat je in de winkel niet koopt, maar waar je met heel je hart op hoopt..... >
Hier braaf boodschappen gehaald voordat de top 100 van de top2000 begon. Beetje rondrommelen en vannacht Top2000 in concert.
Lekker burgerlijk
dinsdag 1 januari 2013 om 11:53
Lieve meisjes!
Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!
Groep !!!!!!!
Wat een heftige laatste dagen in 2012 Zoeb.
Lijkt me inderdaad heel erg confronterend...
Ik heb gewerkt en ik heb weer een nieuw contract, tot eind mei deze keer.
Het is alleen niet zeker of ik het uit zal doen en dat ligt niet aan mij. Hoe en wat vertel ik morgen of zo wel op de BH ivm meelezerts...
Zometeen aankleden en even bij lieve buurtjes nieuwjaar wensen en feliciteren want lieve buurman is jarig.
Vanmiddag het gewoonlijke rondje familie, dus druk.
Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!
Groep !!!!!!!
Wat een heftige laatste dagen in 2012 Zoeb.
Lijkt me inderdaad heel erg confronterend...
Ik heb gewerkt en ik heb weer een nieuw contract, tot eind mei deze keer.
Het is alleen niet zeker of ik het uit zal doen en dat ligt niet aan mij. Hoe en wat vertel ik morgen of zo wel op de BH ivm meelezerts...
Zometeen aankleden en even bij lieve buurtjes nieuwjaar wensen en feliciteren want lieve buurman is jarig.
Vanmiddag het gewoonlijke rondje familie, dus druk.
dinsdag 1 januari 2013 om 13:32
Moggu..
Ik heb een klein katertje
Eigen schuld,dikke bult zullen we maar zeggen.
Wel een gezellige avond gehad,mijn "baas"kwam mijn eindejaarsenvelop brengen en is blijven hangen.(hangt nu nog op logeerbed)
Zometeen een rondje rijden om nieuwjaar te wensen bij vrienden en familie en vanavond maar weer op tijd naar bed.
Fijne 1e dag van 2013!!
Ik heb een klein katertje
Eigen schuld,dikke bult zullen we maar zeggen.
Wel een gezellige avond gehad,mijn "baas"kwam mijn eindejaarsenvelop brengen en is blijven hangen.(hangt nu nog op logeerbed)
Zometeen een rondje rijden om nieuwjaar te wensen bij vrienden en familie en vanavond maar weer op tijd naar bed.
Fijne 1e dag van 2013!!
dinsdag 1 januari 2013 om 17:46
Hoi meisjes! Allemaal een mooi en gezond 2013 toegewenst! En sterkte voor de rotzooi die nog is blijven liggen.
Coe, wat een vervelend dat ongelukje.
Goldie, heel jammer dat je niet zeker kunt zijn van je leuke baan.
Zoeb, het is ook wel heel snel, dat huisleeghalen. Heb je nog wat mooie herinneringen bij je kunnen nemen?
Bedankt voor de fielsetaties Ik ben mijn verjaardag bij mijn mams gaan vieren (die weer zelf op pad mag in de stad en daar heeel blij mee is). Gisteren na het werk een koppijn die bleef hangen dus eigenlijk alleen tussen 12 en 2 uur een beetje gezellig geweest voor mijn huisgenoten. Vandaag onbeschaafd lang uitgeslapen en morgen weer werken.
Coe, wat een vervelend dat ongelukje.
Goldie, heel jammer dat je niet zeker kunt zijn van je leuke baan.
Zoeb, het is ook wel heel snel, dat huisleeghalen. Heb je nog wat mooie herinneringen bij je kunnen nemen?
Bedankt voor de fielsetaties Ik ben mijn verjaardag bij mijn mams gaan vieren (die weer zelf op pad mag in de stad en daar heeel blij mee is). Gisteren na het werk een koppijn die bleef hangen dus eigenlijk alleen tussen 12 en 2 uur een beetje gezellig geweest voor mijn huisgenoten. Vandaag onbeschaafd lang uitgeslapen en morgen weer werken.
woensdag 2 januari 2013 om 08:49
Mogguh.
Coetje wat een rot ongelukje. Heb je een blauw oog?
Fus jij ook alle goeds in het nieuwe jaar.
Gold ben benieuwd wat de reden is.
Mamz ik heb wat mooie dingetjes mee kunnen nemen van mijn moeder. Wat fijn dat het met jou moeder beter gaat.
Watervrouw leuk idee zo'n lijst. Al zou ik even niet weten wat ik erin zou moeten zetten.
Coetje wat een rot ongelukje. Heb je een blauw oog?
Fus jij ook alle goeds in het nieuwe jaar.
Gold ben benieuwd wat de reden is.
Mamz ik heb wat mooie dingetjes mee kunnen nemen van mijn moeder. Wat fijn dat het met jou moeder beter gaat.
Watervrouw leuk idee zo'n lijst. Al zou ik even niet weten wat ik erin zou moeten zetten.
woensdag 2 januari 2013 om 15:58
Hallo maisjes.
Niet te geloven dat we gisteren nog midden in die oudenennieuw-flow zaten. Vandaag was het gewoon weer boodschappen doen.
Ik heb wel uitgeslapen maar dat was gerechtvaardigd omdat ik vannacht bijna geen oog heb dicht gedaan. Die medicijnen lijken steeds minder te doen.
Hoe is het nu met je oog en hoofd Coetje?
Wat fijn dat het weer beter gaat met je moeder Mamzie en nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
Zoeb, ben jij ook weer een beetje op je plekje?
Ook fijn dat het verdelen van de spullen in goede harmonie is verlopen. Dat hoor je vaak ook wel heel anders...
Lieve Fussje leuk je hier weer eens te lezen!
Ik wens jou precies hetzelfde terug.
WV zo'n tadaa-lijst vind ik inderdaad een heel mooi idee. Ik ga daar ook eens over nadenken.
Gelfje en Caribou de feestdagen ook goed doorgekomen?
Vanavond heb ik een nieuwjaarsreceptie dus om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen moet ik mezelf straks nog even in de renovatie gooien. Op de weegschaal ga ik maar even niet .
De kerstboom blijft nog even staan dus qua bezemen is er alleen maar was, was en nog eens was.
Niet te geloven dat we gisteren nog midden in die oudenennieuw-flow zaten. Vandaag was het gewoon weer boodschappen doen.
Ik heb wel uitgeslapen maar dat was gerechtvaardigd omdat ik vannacht bijna geen oog heb dicht gedaan. Die medicijnen lijken steeds minder te doen.
Hoe is het nu met je oog en hoofd Coetje?
Wat fijn dat het weer beter gaat met je moeder Mamzie en nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
Zoeb, ben jij ook weer een beetje op je plekje?
Ook fijn dat het verdelen van de spullen in goede harmonie is verlopen. Dat hoor je vaak ook wel heel anders...
Lieve Fussje leuk je hier weer eens te lezen!
Ik wens jou precies hetzelfde terug.
WV zo'n tadaa-lijst vind ik inderdaad een heel mooi idee. Ik ga daar ook eens over nadenken.
Gelfje en Caribou de feestdagen ook goed doorgekomen?
Vanavond heb ik een nieuwjaarsreceptie dus om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen moet ik mezelf straks nog even in de renovatie gooien. Op de weegschaal ga ik maar even niet .
De kerstboom blijft nog even staan dus qua bezemen is er alleen maar was, was en nog eens was.
zaterdag 5 januari 2013 om 11:09
Wanneer en waar?
12/13 en 19 januari kan ik niet. Doordeweeks sowieso niet handig.
Heb gisteren geshopt bij W*hkam*, maandag afhalen en eens zien of het allemaal goed is.
Vanochtend/vandaag plannen voor Hema en Pearle, tot nu toe niet verder dan webshop Hema (15% korting dit weekend)
Dit weekend
-was (of 2-3) was1 was2
-afwas
-sanitair
-administratietoestanden (kasboek / reiskosten / betalingen / ..)
-spullen naar zolder & op zolder zorgen dat monteur bij cv-ketel kan (zoveel jaarlijks onderhoud komende week)
12/13 en 19 januari kan ik niet. Doordeweeks sowieso niet handig.
Heb gisteren geshopt bij W*hkam*, maandag afhalen en eens zien of het allemaal goed is.
Vanochtend/vandaag plannen voor Hema en Pearle, tot nu toe niet verder dan webshop Hema (15% korting dit weekend)
Dit weekend
-was (of 2-3) was1 was2
-afwas
-sanitair
-administratietoestanden (kasboek / reiskosten / betalingen / ..)
-spullen naar zolder & op zolder zorgen dat monteur bij cv-ketel kan (zoveel jaarlijks onderhoud komende week)